Jongen vermist **update, gevonden**

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 23:41

Miryamk schreef:
Gisteren stonden we nog op de steiger waar hij vandaag is gevonden...Zo dichtbij, de rillingen lopen over mijn rug...Ik ga er morgen maar even een kaarsje aansteken..

;(

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 23:41

Oh, toch nog een kort bericht. Elfstedentocht was natuurlijk véél belangrijker...

Wow, wel 1,5 minuut.
Laatst bijgewerkt door GamblersCup op 05-02-12 23:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 23:42

Dat viel mij ook op!
Gister trouwdens hier ook. Een man van 55 wilde proberen of het ijs al goed was. Niet dus....... Helaas heeft hij het niet overleefd ;( Maar 's avonds in het nieuws alleen 55 man overleden. Gauw weer verder met 'belangrijk' nieuws....

Anoniem

Re: Jongen vermist **update, gevonden**

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 23:46

Het verwachte is dus waarheid, sterkte voor alle nabestaanden.

Maar wat ik dus niet snap, is dat er zoveel berichten en waarschuwingen zijn van dat je niet het ijs op moet gaan, en dat je toch steeds kleine kinderen overal alleen op het ijs ziet... Het liefste zou je ze aan hun oren er vanaf willen halen en ze ouders eens een lesje leren..

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 23:47

Jeetje TS ,dat moet voor jou ook vreselijk zijn, Sterkte :(:)

One_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 07:56

Kentaro schreef:
Dat viel mij ook op!
Gister trouwdens hier ook. Een man van 55 wilde proberen of het ijs al goed was. Niet dus....... Helaas heeft hij het niet overleefd ;( Maar 's avonds in het nieuws alleen 55 man overleden. Gauw weer verder met 'belangrijk' nieuws....
Maar ze kunnen moeilijk voor iedereen die is overleden en hele reportage van 15minuten maken..

En sorry dat ik het zeg...Ik hoop echt dat hij rust in vrede maar toch kan ik erg kwaad worden op de ouders die hebben gezegd dat hij nooit het ijs op zou gaan..ELK kind gaat stiekem op het ijs en ouders zouden dat ook moeten weten.

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 08:24

One_Love schreef:
En sorry dat ik het zeg...Ik hoop echt dat hij rust in vrede maar toch kan ik erg kwaad worden op de ouders die hebben gezegd dat hij nooit het ijs op zou gaan..ELK kind gaat stiekem op het ijs en ouders zouden dat ook moeten weten.

Sorry kwaad worden op de ouders ??? :?
Ik vind dat je die uitspraak niet eens mag maken.... :n

Sterkte voor de nabestaande.
Wat moet het verschrikkelijk zijn om zo lang in afwachting te zijn wat er met je kindje gebeurd is... :(:)

Kiara04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 08:32

Heel veel sterkte voor de nabestaande!

PardoesJessi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 09:16

Jeetje zeg... hebben jullie nooit met de voeten op het ijs gestaan terwijl je het niet mocht?????
Nou ik wel hoor en ik ben doorgaans de braafste van de klas....
Hoezo moet je de ouders daarvoor aan de oren trekken?
Het lijkt me dat zij hun straf wel hebben gekregen......

Ik gun het niemand, maar ongelukken gebeuren nou eenmaal.....

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 09:33

ik denk altijd maar zo, wacht maar tot jou kinderen zover zijn. Hoe vaak je ze waarschuwt, hoevaak je er iets van zegt. Het gebeurt gewoon, daar het je geen vat op. Ook al denk je van mijn kind doet dat niet. Nou haal hem per direct van je voetstuk af, want ze doen het allemaal. Ook die van mij, van de buren, vrienden ect ect ect.

Dit is gewoon een bijzonder triest gebeuren, en daar kon niemand wat aan doen.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 09:53

Geen woorden voor |(
tessyke schreef:
Miryamk schreef:
Gisteren stonden we nog op de steiger waar hij vandaag is gevonden...Zo dichtbij, de rillingen lopen over mijn rug...Ik ga er morgen maar even een kaarsje aansteken..

;(

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 10:03

Esmeralda schreef:
ik denk altijd maar zo, wacht maar tot jou kinderen zover zijn. Hoe vaak je ze waarschuwt, hoevaak je er iets van zegt. Het gebeurt gewoon, daar het je geen vat op. Ook al denk je van mijn kind doet dat niet. Nou haal hem per direct van je voetstuk af, want ze doen het allemaal. Ook die van mij, van de buren, vrienden ect ect ect.

Dit is gewoon een bijzonder triest gebeuren, en daar kon niemand wat aan doen.

Vre-se-lijk! In en in triest. Opa / oma en de ouders zullen zich schuldig genoeg voelen, ook zonder dat wij het inwrijven.

Tooeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 10:10

Vreselijk. Heel veel sterkte voor alle betrokkenen.

One_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 11:21

nikkielvis schreef:
One_Love schreef:

Sorry kwaad worden op de ouders ??? :?
Ik vind dat je die uitspraak niet eens mag maken.... :n

Sterkte voor de nabestaande.
Wat moet het verschrikkelijk zijn om zo lang in afwachting te zijn wat er met je kindje gebeurd is... :(:)

Ja kwaad worden op de ouders ja. Hun hebben meerdere malen gezegd: Mijn kind is niet door het ijs gezakt want mijn kind gaat niet op het ijs. ELK kind gaat stiekem het ijs op dus ouders moeten nu nog voorzichtiger zijn en zeker als je een kind met een achterstand hebt.

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 11:26

One_Love schreef:
Kentaro schreef:
Dat viel mij ook op!
Maar ze kunnen moeilijk voor iedereen die is overleden en hele reportage van 15minuten maken..

je zal eens kwaad moeten worden op je zelf.
zelfs al heb je gelijk denk je niet dat de ouders hun straf dan niet al gehad hebben.
ze zijn hun kind kwijt dat wens je niemand toe.

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 11:41

Ook mijn gedachten gaan uit naar de familie, vrienden en kennissen van Michael. Vreselijk om je geliefde zo te moeten verliezen. De onzekerheid mag nu dan wel weg zijn, zo is de hoop ook verdwenen ;(. Ik word ook zeer verdrietig van sommige opmerkingen die hier geplaatst worden. Zijn ouders zitten misschien niet op dit forum, dat neemt niet weg dat er geen nabestaanden van hem op dit forum zitten. Het is al verschrikkelijk dat dit gebeurd is, laten we dan ook geen mensen gaan beschuldigen. Het is zo al erg genoeg.

Rust zacht.

ylva538

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 17:01

_biondaa schreef:
hanny_jelke schreef:
tegen beter weten in blijf je hopen op een goede afloop.
moest er zelf even een traan om laten.
wat moet hij bang geweest zijn.

vreselijk nieuws voor zijn ouders maar ze kunnen het nu wel een plekje geven, ze zitten niet meer in onzekerheid.
ze kunnen nu waardig afscheid van hem nemen.
ik wens zijn ouders en andere nabestaande die hem goed kende heel veel sterkte.

alle respeckt naar de mensen die ondanks de bare omstandig heden naar hem zijn blijven zoeken.

rust zacht Michael van Dijk Y;(

Sluit ik me helemaal bij aan..
Sterkte voor de familie, vrienden en naasten..
En respect, heel veel respect naar alle mensen die ondanks alle slechte omstandigheden (weer) naar hem zijn blijven zoeken inderdaad !

Rust zacht Michael. Y;(

Hierbij sluit ik mij ook aan VRESELIJK!

Tin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 18:23

Wat verschrikkelijk... Heel veel sterkte voor de nabestaanden!

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 22:58

Oh wat verschrikkelijk, ik wil alle nabestaanden heel veel sterkte toewensen, dit wens je je ergste vijand niet.. Zo'n jong jochie wat weggerukt word uit vele levens, heb het topic vanaf dag 1 gevolgd en ik moet bekennen dat toen ik het zondag ochtend hoorde, ik het niet wilde weten. Ik kón het gewoon niet geloven, ik heb zo gehoopt dat hij nog levend en wel gevonden zou worden, al werd die kans met de dag kleiner..

Ook kon ik me er, tot vanavond niet toe zetten om dit topic bij te lezen, het zou te 'echt' worden.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 23:01

One_Love schreef:

One_Love schreef:
Ja kwaad worden op de ouders ja. Hun hebben meerdere malen gezegd: Mijn kind is niet door het ijs gezakt want mijn kind gaat niet op het ijs. ELK kind gaat stiekem het ijs op dus ouders moeten nu nog voorzichtiger zijn en zeker als je een kind met een achterstand hebt.

SORRY? Volgens mij moet jij eens even héél erg goed achter je oren krabben. Denk eens na voordat je iets zegt.. :? Wat een onbeschofte uitspraak. Heb je nu je zin? +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 23:06

Vreselijk... Ik dacht er al de hele dag aan.
Sterkte voor de nabestaanden Y;(

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 11:34

Jezus... wat verschrikkelijk....

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 11:47

One_Love schreef:

Het je er wel eens over nagedacht dat die ouders zoiets misschien tegen beter weten zeggen, om de hoop niet kwijt te raken? Om het 'kwaad' te bezweren? Om zichzelf te beschermen tegen de pijn? Om hun eigen schuldgevoelens en machteloosheid niet te voelen? Om geen 'had ik maar...' gedachten te krijgen?
Heb je daar wel eens over nagedacht?

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 12:32

Heel triest... Ik was er al bang voor..

Wel fijn dat hij gevonden is.. Eindelijk zijn die mensen uit die slopende onzekerheid..

Ik wens zijn ouders, opa en oma en de rest van zijn familie en bekenden heel veel sterkte met dit zware verlies.. Je zal het maar bij je moeten dragen als (groot)ouder!

Daarbij wil ik ook mijn bewondering uitspreken naar al die lieve en dappere mensen die zich hebben ingezet naar de zoektocht

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 12:39

Gaan mensen nu een discussie beginnen over dat de ouders hebben gezegd dat hun zoon het ijs nooit zou opgaan? Mijn hemel....... Wat doet het er nog toe. Het is al verschrikkelijk genoeg om zo je kind te moeten verliezen. Al die dagen en nachten die onzekerheid. Dat wens je niemand toe. Laat staan dat je daarna nog eens gaat zeveren over wat ze al dan niet gezegd zouden hebben. 8)7