Miryamk schreef:Gisteren stonden we nog op de steiger waar hij vandaag is gevonden...Zo dichtbij, de rillingen lopen over mijn rug...Ik ga er morgen maar even een kaarsje aansteken..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kentaro schreef:Maar ze kunnen moeilijk voor iedereen die is overleden en hele reportage van 15minuten maken..Dat viel mij ook op!
Gister trouwdens hier ook. Een man van 55 wilde proberen of het ijs al goed was. Niet dus....... Helaas heeft hij het niet overleefdMaar 's avonds in het nieuws alleen 55 man overleden. Gauw weer verder met 'belangrijk' nieuws....
One_Love schreef:En sorry dat ik het zeg...Ik hoop echt dat hij rust in vrede maar toch kan ik erg kwaad worden op de ouders die hebben gezegd dat hij nooit het ijs op zou gaan..ELK kind gaat stiekem op het ijs en ouders zouden dat ook moeten weten.
Esmeralda schreef:ik denk altijd maar zo, wacht maar tot jou kinderen zover zijn. Hoe vaak je ze waarschuwt, hoevaak je er iets van zegt. Het gebeurt gewoon, daar het je geen vat op. Ook al denk je van mijn kind doet dat niet. Nou haal hem per direct van je voetstuk af, want ze doen het allemaal. Ook die van mij, van de buren, vrienden ect ect ect.
Dit is gewoon een bijzonder triest gebeuren, en daar kon niemand wat aan doen.
nikkielvis schreef:One_Love schreef:En sorry dat ik het zeg...Ik hoop echt dat hij rust in vrede maar toch kan ik erg kwaad worden op de ouders die hebben gezegd dat hij nooit het ijs op zou gaan..ELK kind gaat stiekem op het ijs en ouders zouden dat ook moeten weten.
Sorry kwaad worden op de ouders ???![]()
Ik vind dat je die uitspraak niet eens mag maken....![]()
Sterkte voor de nabestaande.
Wat moet het verschrikkelijk zijn om zo lang in afwachting te zijn wat er met je kindje gebeurd is...
One_Love schreef:Kentaro schreef:Maar ze kunnen moeilijk voor iedereen die is overleden en hele reportage van 15minuten maken..Dat viel mij ook op!
Gister trouwdens hier ook. Een man van 55 wilde proberen of het ijs al goed was. Niet dus....... Helaas heeft hij het niet overleefdMaar 's avonds in het nieuws alleen 55 man overleden. Gauw weer verder met 'belangrijk' nieuws....
En sorry dat ik het zeg...Ik hoop echt dat hij rust in vrede maar toch kan ik erg kwaad worden op de ouders die hebben gezegd dat hij nooit het ijs op zou gaan..ELK kind gaat stiekem op het ijs en ouders zouden dat ook moeten weten.
_biondaa schreef:hanny_jelke schreef:tegen beter weten in blijf je hopen op een goede afloop.
moest er zelf even een traan om laten.
wat moet hij bang geweest zijn.
vreselijk nieuws voor zijn ouders maar ze kunnen het nu wel een plekje geven, ze zitten niet meer in onzekerheid.
ze kunnen nu waardig afscheid van hem nemen.
ik wens zijn ouders en andere nabestaande die hem goed kende heel veel sterkte.
alle respeckt naar de mensen die ondanks de bare omstandig heden naar hem zijn blijven zoeken.
rust zacht Michael van Dijk
Sluit ik me helemaal bij aan..
Sterkte voor de familie, vrienden en naasten..
En respect, heel veel respect naar alle mensen die ondanks alle slechte omstandigheden (weer) naar hem zijn blijven zoeken inderdaad !
Rust zacht Michael.
One_Love schreef:En sorry dat ik het zeg...Ik hoop echt dat hij rust in vrede maar toch kan ik erg kwaad worden op de ouders die hebben gezegd dat hij nooit het ijs op zou gaan..ELK kind gaat stiekem op het ijs en ouders zouden dat ook moeten weten.
One_Love schreef:Ja kwaad worden op de ouders ja. Hun hebben meerdere malen gezegd: Mijn kind is niet door het ijs gezakt want mijn kind gaat niet op het ijs. ELK kind gaat stiekem het ijs op dus ouders moeten nu nog voorzichtiger zijn en zeker als je een kind met een achterstand hebt.
One_Love schreef:Ja kwaad worden op de ouders ja. Hun hebben meerdere malen gezegd: Mijn kind is niet door het ijs gezakt want mijn kind gaat niet op het ijs. ELK kind gaat stiekem het ijs op dus ouders moeten nu nog voorzichtiger zijn en zeker als je een kind met een achterstand hebt.