Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:Ach, zodra mannen zich hebben voorgeplant, zijn ze eigenlijk verder onnodig
papagroom schreef:hoe denken jullie over bumperklevers.....ik had er vanmorgen nog eentje voor me.........en nee...die had geen Spaans kenteken
minikatje schreef:sorry, ben maar een studente en heb een altootje uit 1996.
die rijdt nog makkelijk 130, maar dan ben je wel je eigen kreukelzone.
dus zodoende rij ik meestal 100, behoudt voor mij en de auto.
Alabaster schreef:Voor alle (hard) rijders...... a.s maandag van 11 tot 12 uur rijdt ik en vele chauffeurs 60 km. Wij voeren actie tegen o.a de oost europese chauffeurs die levensgevaarlijke stunte uithalen en een rijopleiding van lik me ... hebben gehad. Jullie steun is van harte welkom ( door mee te doen)
http://www.chauffeurstoekomst.nl/
Alabaster schreef:Voor alle (hard) rijders...... a.s maandag van 11 tot 12 uur rijdt ik en vele chauffeurs 60 km. Wij voeren actie tegen o.a de oost europese chauffeurs die levensgevaarlijke stunte uithalen en een rijopleiding van lik me ... hebben gehad. Jullie steun is van harte welkom ( door mee te doen)
http://www.chauffeurstoekomst.nl/
papagroom schreef:t eerste tootje van ppg...levens gevaarlijk ding.....zat niet eens een achterbank in,,,was meer een soort van hang mat...
minikatje schreef:dom, van jou.
1 keer remmen en jij zit in een kop-staartje en met schuld.
had je maar afstand moeten houden.
Huertecilla schreef:minikatje schreef:dom, van jou.
1 keer remmen en jij zit in een kop-staartje en met schuld.
had je maar afstand moeten houden.
...en degene waar ze, oeps ´hij´, met zijn dikke bak op klapt totaal onschuldig met de ernstigste gevolgen.
Bumperkleven = bewijs van egocentrisch onverantwoordelijk onbenul. Eigen rechteren door intimiderende agressie zonder benul van het gevaar wt veroorzaakt wordt, zonder enig respect van de rechten van die ander.
Electra63 schreef:ik stuur je straks wel een PB,
Citaat:sommige mensen hebben dat nodig en zijn niet zo snel van begrip.