Ik heb sinds een week of twee een soldaat, maar volgens mij zit hij gewoon thuis Hij heeft me dezelfde week nog toegevoegd op facebook en verder niks meer gehoord! Heb hem evengoed nog een mailtje gestuurd met de beste wensen enzo, ik hoor het wel een keer
Ik heb nog steeds helemaal niets van mijn soldaat gehoord, maar ik blijf gewoon schrijven. Ik heb mails gestuurd met het verzoek of hij even snel kon laten weten of hij ze ontving, maar ik geloof niet dat ze gelezen zijn. Dus nu heb ik een gewone brief per post verzonden en ik hoop dat hij die wel ontvangt en kan laten weten hoe het met hem is en of hij nog dingen nodig heeft waar ik hem mee kan helpen.
Ik heb vandaag reactie van me soldaat Ze vraagt om mijn adres dat we brieven kunnen schrijven dat is voor haar makkelijker om te communiceren Moet ik mijn adres geven of niet Dit was haar 2e mail
En misschien kun je de lijst met vragen gebruiken die ik heb verzameld (zie HK topic) om wat niet-alledaagse vragen te stellen en 'm zo wat te laten vertellen?
Ik heb me ook aangemeld, maar ik heb eigenlijk geen idee wat ik moet schrijven.. Waar schrijven jullie over? Gewoon een hart onder de riem? Of ook iets over jezelf?
ik heb inmiddels geregeld contact met mijn soldaat. de eerste x duurde het even voor hij reageerde,maar werd ook verteld dat ze soms maar 5 minuten per week hebben om mail te checken(en ja,.die tijd gaat dan voornamelijk naar familie etc,. en terecht!)
inmiddels heb ik nu wel al een hele lange mail gehad,waarin hij vertelde waar hij oorspronkelijk vandaan komt (is nl geadopteerd richting US),wat hij voor opleiding heeft gedaan vroeger,. wat voor familie etc hij heeft. hoop persoonlijke info dus,.en erg leuk,want dan krijg je tenminste een beeld bij iemand.
en ja,.uiteraard gaat het ook over het "weer". tis daar een stuk kouder dan hier in ieder geval,maar hij heeft al anderhalve maand geen regen of sneeuw gezien
Polivy
Geplaatst: 11-01-12 16:35
Vanillia schreef:
Ik heb me ook aangemeld, maar ik heb eigenlijk geen idee wat ik moet schrijven.. Waar schrijven jullie over? Gewoon een hart onder de riem? Of ook iets over jezelf?
Wat zou je iemand vertellen als je die op een feestje van een vriend of vriendin tegen zou komen?
Leuk zeg Mackkwek! Tof om zo een beeld te krijgen van 'm. 5 minuten is wel hele kort! Mijne gelukkig meer (wat ik in ieder geval opmaak aan het feit dat hij al mijn links kijkt, soms zelfs dingen zelf googlet naar aanleiding wat ik vertel en dat hij vaak anderhalf a4 terug schrijft... )
Ik heb me vandaag ook aangemeld. Ben erg benieuwd! Lijkt me interessant om contact te hebben met mensen die zoveel meemaken. Ook wel goed voor mijn engels..
Polivy
Geplaatst: 12-01-12 18:11
Leuk sologirl! Welkom! Er is een ook HK-topic als je dat gezellig vindt (voor link: zie mijn onderschrift)
Jammer Jolliegirl, want je weet dat die kans er in zit. Wordt ook heel duidelijk overal aangegeven. Kun je niet ongeveer eens per week of eens per twee weken wat tijd vrij maken voor een brief of mail? Het doet jouw soldaat goed en kost jou weinig moeite...
Ik verlaat t topic Ik hoor niets meer van mn soldaat, en heb er weinig zin/tijd nog in ook
dat je niks hoort is algemeen bekend dat dat kan! je hebt je niet ingeschreven op een pen-pall site, het zijn mensen die aan het vechten zijn in een oorlog!
als je er zo tegenover staat had je je niet op moeten geven. ik heb ook al 3 weken niks meer gehoord, maar dat wil niet zeggen dat ik dan maar gewoon niks meer stuur.
Jolliegirl
Geplaatst: 12-01-12 18:36
Zo... hallo... rustig aan maar.
Dat weet ik, heb zelf een vriend gehad die militair is Ik weet hoe het wereldje in elkaar zit.
Maar ik hoor niets, en ik heb zelf weinig tijd. Dus zie niet echt het nut om mijzelf in tijdnood te wurmen om tóch nog een mailtje te versturen. Tevens zat mijne momenteel niet in de gevechtsmodus... maar in een rustperiode.