Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Spirit schreef:Gaat hierom denk ik: [NM] Hongersnood in Somalië: is het überhaupt wel interessant?
stef schreef:Zullen we de Somalië discussie lekker laten voor wat het is? Lijkt me hier niet veel meerwaarde hebben omdat toevallig 1 user zich er druk om maakt. Dit topic gaat over Pukkelpop, niet over Somalië
JuliaMaria schreef:Toch vreemd dat als het dichtbij komt we ineens zó veel meer belangstelling hebben....
JuliaMaria schreef:Waarom is hier zo weinig interesse in? Omdat het maar een ver van ons bed show is?
JuliaMaria schreef:*Zucht* Ja hoor Spirit, ik heb er echt mijn doel van gemaakt om Somalië op de kaart te zetten...
Bedankt voor deze vrije interpratie.
Zonnetje81 schreef:Ik las ook ergens dat iemand zei dat er een boom op een tentje was gevallen naast hem en dat daar iemand afgevoerd werd in een zak... Maar wat ik in het nieuwsl lees is dat er geen overledenen zijn door een boom op een tentje.
Ook heb ik ergens gelezen dat een jongen geraakt was door een tak en opslag dood was... Al met al tel ik door die verhalen meer overledenen dan in het nieuws wordt gebracht.
En het lijkt me niet dat de ooggetuigen niet weten waar ze over spreken....?