Heb je ook niet veel aan dus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Linda_Bien schreef:Ik begrijp wat je bedoelt en het zal ongetwijfeld gebeuren, maar hier gaat het (misschien) om levensgevaarlijke stoffen. Lijkt me niet echt het goede moment om het volk 'voor de domme te houden', dit is wel ietwat ernstiger.
dus met een beetje geluk liggen er ook ongevaarlijke stoffen opgeslagenCitaat:Ook ongevaarlijke producten verpakken we natuurlijk graag.
Mindfields schreef:gekvanfleur schreef:ik snap zowieso niet dat er mensen zo naief zijn om te geloven dat deze enorme wolk die uit een chemicalien bedrijf komt niet giftig zou zijn... kom op, daar hoef je niet voor bij de brandweer te zitten.
Mijn pony zit binnen en blijft dat ook nog even.
Doet ie dat op commando, dat zitten?
(sorry, even grapje tussendoor...)
Mindfields schreef:gekvanfleur schreef:ik snap zowieso niet dat er mensen zo naief zijn om te geloven dat deze enorme wolk die uit een chemicalien bedrijf komt niet giftig zou zijn... kom op, daar hoef je niet voor bij de brandweer te zitten.
Mijn pony zit binnen en blijft dat ook nog even.
Doet ie dat op commando, dat zitten?
(sorry, even grapje tussendoor...)
Nanne schreef:*komt even binnen vallen*
Ik weet niet of jullie het al gelezen hebben, maar ze hebben bekend gemaakt dat de wolk niet giftig genoeg is om de gezondheid te schaden..
http://www.telegraaf.nl/binnenland/8658 ... html?p=1,1
Jans schreef:Volgens tv rijnmond is de brand beheersbaar.. maar beheersbaar betekent nog niet onder controle.. verder zendt rijnmond dezlefde uitzendingen uit als vanmiddag
loulou schreef:Linda_Bien schreef:Ik begrijp wat je bedoelt en het zal ongetwijfeld gebeuren, maar hier gaat het (misschien) om levensgevaarlijke stoffen. Lijkt me niet echt het goede moment om het volk 'voor de domme te houden', dit is wel ietwat ernstiger.
het bedrijf heet chemie pack en jij twijfelt nog over (levens) gevaarlijke stoffen ?
het bedrijf schrijft dit echter op de site:dus met een beetje geluk liggen er ook ongevaarlijke stoffen opgeslagenCitaat:Ook ongevaarlijke producten verpakken we natuurlijk graag.![]()
naja ik hou erover op. ik hoop voor iedereen die daar in de omgeving woont dat het uiteindelijk allemaal (echt) mee blijkt te vallen.
en ook voordegene waar straks de regenbuien in de tuin neerkomen.
borderjay schreef:lekker dan....op rtl 4 verteld Peter even dat de asdeeltjes precies bij ons naar benden gaan komen...op de Veluwe