Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DDW1190 schreef:phormicola schreef:daar heb ik dus geen moeite meeZe zijun gewoon net als Nederlandsers: aardig.
De Nederlandse bevolking krimpt door ons gebrek aan nieuwe kindertjes, zal nog lachen worden als we het alleen moeten doen... want in tegen stelling tot sommige anderen, zie ik allochtonen met eigen bedrijven, banen, keihardwerkend voor hun familie. Die trekken echt geen uitkering hoor
Daarbij zit mijn man midden in z'n immigratie proces (Amerikaan) en ik heb het nare gevoel dat eerst de Moslims aan de beurt zijn en daarna ook andere immigranten...Voor mezelf kan ik dus al onmogelijk voor PVV stemmen, afgezien van m'n meer idealistische redenen.
wel raar he, dat ze alleen een computer bedrijfje hebben en in de duurste kleding lopen en de duurste auto's onder hun kont hebben zitten..
DDW1190 schreef:phormicola schreef:daar heb ik dus geen moeite meeZe zijun gewoon net als Nederlandsers: aardig.
De Nederlandse bevolking krimpt door ons gebrek aan nieuwe kindertjes, zal nog lachen worden als we het alleen moeten doen... want in tegen stelling tot sommige anderen, zie ik allochtonen met eigen bedrijven, banen, keihardwerkend voor hun familie. Die trekken echt geen uitkering hoor
Daarbij zit mijn man midden in z'n immigratie proces (Amerikaan) en ik heb het nare gevoel dat eerst de Moslims aan de beurt zijn en daarna ook andere immigranten...Voor mezelf kan ik dus al onmogelijk voor PVV stemmen, afgezien van m'n meer idealistische redenen.
wel raar he, dat ze alleen een computer bedrijfje hebben en in de duurste kleding lopen en de duurste auto's onder hun kont hebben zitten..
Karl66 schreef:Met 24 stemmen heb je misschien afgedwongen dat andere partijen niet zomaar om je heen kunnen. Maar ik zie die ruk naar rechts niet zo. Het CDA in het midden is 20 zetels kwijtgeraakt. De VVD, PVV en de SGP hebben samen 57 zetels aan de rechterkant en de PvdA, SP, D66, Groen Links, PvdD en CU hebben 72 zetels aan de linkerkant.
Je kan dus zonder problemen zeggen dat het grootste deel van Nederland voor een linkse oplossing van de problemen heeft gekozen en dan past de PVV niet echt in de regering.
Karin schreef:Karl66 schreef:Met 24 stemmen heb je misschien afgedwongen dat andere partijen niet zomaar om je heen kunnen. Maar ik zie die ruk naar rechts niet zo. Het CDA in het midden is 20 zetels kwijtgeraakt. De VVD, PVV en de SGP hebben samen 57 zetels aan de rechterkant en de PvdA, SP, D66, Groen Links, PvdD en CU hebben 72 zetels aan de linkerkant.
Je kan dus zonder problemen zeggen dat het grootste deel van Nederland voor een linkse oplossing van de problemen heeft gekozen en dan past de PVV niet echt in de regering.
D66 links? Naar mijn weten zitten de sociaal-liberalen nog altijd in het midden. CU lijkt mij ook verre van links, die positioneren zichzelf overigens ook het liefst in het midden.
take_one schreef:Het zal wel weer afwachten worden, maar denk dat Rutte toch voor pvv kiest aan z'n gezicht te zien.
Cohen is denk ik niet sterk genoeg. vdd en pvv is een mooie samenstelling.
take_one schreef:Jullie zitten nu al allemaal zo zinloos te praten, wacht toch even af joh.
Wilders was anders wel de enige die laatst in het NOS debat zat, dat zegt al weer genoeg over de anderen.
phormicola schreef:Ik ben ook voor eerlijke verdelingenNiet iedereen heeft het even gemakkelijk en we zijn het dierlijke Survival of the Fittest allang voorbij gestreefd gelukkig. Meer menselijk, minder dierlijk, wat mij betreft.