Edit: Oh, net was hij 2 keer gepost

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Echwel schreef:Ach Sven is nog zo jong dat hij best leert dat er wel belangrijkere momenten in zijn leven komen..
Karin schreef:Echwel schreef:Ach Sven is nog zo jong dat hij best leert dat er wel belangrijkere momenten in zijn leven komen..
Dat zal best, er is tenslotte niemand dood.
Maar ik vind het een heel menselijke reactie van hem, zoals hij direct na zijn rit reageerde. En ik vind dat hij daarna ook heel redelijk is gebleven. En ook denk ik dat hij zeker kan relativeren als de ergste teleurstelling is gezakt.
Maar ik vind jouw opmerking een beetje overkomen alsof hij zijn schouders dan maar had moeten ophalen. Vind ik niet terecht.
Karin schreef:Jacimatho schreef:Ik vond Smeets trouwens erg naar met zijn " luchtige " opmerkingen direct na de race. Is die man niet aan vervanging toe?
Ach, sommige mensen houden daarvan. Dat relativeert de boel een beetje.
amo500 schreef:echt zo sneu!
viel me nog mee hoe hij zich gedraagde eigenlijks.als je ziet hoe kwaad hij kan zijn!
Had wel beetje verwacht dat Kemkers met een blauw oog voor de camera moest.
BrankaZ schreef:amo500 schreef:echt zo sneu!
viel me nog mee hoe hij zich gedraagde eigenlijks.als je ziet hoe kwaad hij kan zijn!
Had wel beetje verwacht dat Kemkers met een blauw oog voor de camera moest.
Als jij het normaal vindt dat je bij een fout van je coach hem meteen een knal voor zijn kop mag verkopen kan je m.i. beter meteen stoppen met wedstrijdsport of nooit er aan beginnen.
Hoop ook dat het een misplaatst grapje van je is.
BrankaZ schreef:Heb je geen schotel? Vriendin van mij woont ook in Dld en kan via de schotel gewoon de Nederlandse zenders bekijken.