Citaat:
11 september is niet zo zwart wit als wij nederlanders dat op ons bord hebben gekregen. dus die discussie daargelaten voordat ik een boek moet openen over de armerikaanse en israelische terreur. na 11 september hebben moslimburgers het inderdaad veel moeilijker gekregen, dat is spijtig, bedankt persbureaus, dat jullie moge genieten van de bentleys
Niet zo zwart wit? Neem me niet kwalijk, maar denk dat de meer dan 3000 doden vermoord in de naam van "allah" die dag daar heel anders over zouden denken! 11 september ontketende een oorlog, het effect daarvan zal nog vele generaties merkbaar zijn, het veranderde de wereld, en dat was welbewust en overwogen gedaan. De confrontatie werd aangegaan, en daar moeten wij nu allemaal mee leven. In de naam van een godsdienst, een overtuiging, een geloof. En je steekt een leeuw geen dolk in zijn rug zonder gebeten te worden!
Christelijke scholen afschaffen, islamitische scholen afschaffen, katholieke scholen afschaffen, in ieder geval niet betaald met overheidsgeld! Publieke scholen, zonder religie, als je je kinderen daarmee wilt vergiftigen, moet je dat maar in je eigen tijd doen, met je eigen centen! Scheiding van kerk en staat, en zo ver mogelijk door voeren, en de beleving van je godsdienst mag fijn in eigen huis, of eigen kerk, draag je daar maar fijn je burka, volg je daar de regels van je religie, maar niet op straat, in de maatschappij. en het is fijn als je hier moslim mag zijn in nederland, en je mening mag uiten, want dat mag in Iran niet als vrouw, in Saudi wordt het beter nu, maar mijn zusje mag daar nog steeds niet na 12 uur bij het zwembad liggen, dat mag je niet in Afghanistan, en Pakistan, en Somalie, en ga nog maar even door! Ik koester onze hollandse vrijheid, en zou vechten als een leeuwin mocht die ooit bedreigt worden door een religie!
Stukje van het reis advies voor saudi:
Het is van groot belang de plaatselijke gebruiken en gewoonten in acht te nemen. In Saudi-Arabië gelden strenge Islamitische wetten. Zolang u zich aan deze regelgeving houdt, zult u weinig hinder ondervinden. Het niet naleven van de plaatselijke wetgeving kan daarentegen ernstige gevolgen hebben.Zowel mannen als vrouwen dienen zich te houden aan geldende kledingvoorschriften. Mannen wordt geadviseerd geen korte broek of t-shirts zonder mouwen te dragen. Vrouwen moeten buitenshuis een zogenaamde abaya - een zwarte jas met lange mouwen - over hun kleding dragen.
Het besturen van een auto is voor vrouwen verboden.
En daaaaaaar hoef je hier niet bang voor te zijn!
Laatst bijgewerkt door anshrop op 17-02-10 17:28, in het totaal 1 keer bewerkt