16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 13:14

Miska schreef:
Zeker in dat moment wel, maar achteraf niet!

Waarom kunnen mensen hier achteraf niet van leren?

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 13:15

Jetske schreef:
Miska schreef:
Zeker in dat moment wel, maar achteraf niet!

Waarom kunnen mensen hier achteraf niet van leren?

You tell me!

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 13:16

Een mening is je eigen interpretatie en er zit verschil in hoe je die presenteert aan de buitenwereld.
Of je knalt hem onbedacht de lucht in en beledigt daarmee mensen, of valt ze zelfs persoonlijk aan zoals Theo. Of je denkt even 2x na en onderbouwt je mening over het hoe en waarom en dan kan het in een discussie gezet worden.

HannahFrouk

Re: 16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 13:20

La Paay heeft dan toch maar 32 pagina's bokt volgekregen.
Het geeft blijkbaar toch stof tot nadenken ....

lnda_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 13:23

Ik heb er niet zoveel problemen mee, als zij in de playboy wil gaan, prima
Ze doet het denk ik ook voor het geld,ze kon het huis in engeland niet meer betalen
vertelde ze gewoon open bij Jenssen een tijdje terug.

Ik denk dat Patricia er alleen maar blij mee is hoe TM tegen haar deed, gratis publiciteit
en aandacht wat ze ermee krijgt. patricia is niet op haar mondje gevallen dus kan zich prima verdedigen, en moet zeggen dat ik haar aardig symphatiek vond terwijl hij zo tekeer ging tegen haar.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 13:26

Jacimatho schreef:
Een mening is je eigen interpretatie en er zit verschil in hoe je die presenteert aan de buitenwereld.
Of je knalt hem onbedacht de lucht in en beledigt daarmee mensen, of valt ze zelfs persoonlijk aan zoals Theo. Of je denkt even 2x na en onderbouwt je mening over het hoe en waarom en dan kan het in een discussie gezet worden.

Het maakt toch niks uit hoe je het brengt, het zegt uitendelijk het meest over de persoon zelf, maar een ander weet daar altijd heel makkelijk over te oordelen hoe het moet.
Dat moet ieder voor zichzelf weten hoe die dat doet?
Ik verkies mijn manier en die sluit niet aan bij de ander... so what?
Als een ander mij daar niet om mag, who cares?
Je zou ook de moeite kunnen doen om meer naar de achtergrond te vragen, hoe het komt dat diegene zo reageert als jij je daar niet bij prettig voelt, waarbij de ander gaat nadenken als die er voor open staat.
Als het je persoonlijk raakt zegt het ook iets over jezelf!
Paay reageerde in het moment heel sterk, maar moet achteraf alsnog dr gal spuwen.
Wat heeft dat dan voor zin?
Daarmee kom je ook niet dichterbij elkaar.
Dan is Theo grof en onfatsoenlijk volgens de maatstaven, maar wat maakt het uit?

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 13:28

Miska schreef:
Jacimatho schreef:

Het maakt toch niks uit hoe je het brengt, het zegt uitendelijk het meest over de persoon zelf, maar een ander weet daar altijd heel makkelijk over te oordelen hoe het moet.
Je zou ook de moeite kunnen doen om meer naar de achtergrond te vragen, hoe het komt dat diegene zo reageert als jij je daar niet bij prettig voelt, waarbij de ander gaat nadenken als die er voor open staat.
Paay reageerde in het moment heel sterk, maar moet achteraf alsnog dr gal spuwen.
Dan is Theo grof en onfatsoenlijk volgens de maatstaven, maar wat maakt het uit?

Ehmn .. Jawel? Nooit de grondwet gelezen? Er zijn gewoon regels hoe jij je mening mag verkondigen hoor. :)

Aims

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 13:30

Ik heb het filmpje toch maar gekeken, kon het niet laten :))
Maar ik heb écht respect voor patricia, jeetje wat blijft zij verstandig en volwassen reageren. +:)+

MissJeanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 13:31

Miska schreef
Citaat:

Ik weet neit hoor maar ik heb er toch andere normen en waarden geleerd. Dat je de ander respecteerd en je kritiek op een nette manier aan een ander geeft. Ik denk dat de wereld er dan een stuk beter uit zou zien.

Mloei

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 13:34

Miska schreef:
Tallie1979 schreef:
Ik heb geen excuses gezien? :?

Die is er wel! :j

Dan mag jij mij vertellen waar.. Heb het hele topic doorgelezen maar geen vorm van excuses gezien

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 13:36

Sabinee__ schreef:
Ehmn .. Jawel? Nooit de grondwet gelezen? Er zijn gewoon regels hoe jij je mening mag verkondigen hoor. :)

Nee niet gelezen en ook geen behoefte aan.
Maar dat zijn ook opgelegde regels die iemand ooit bedacht heeft, omdat het anders helemaal uit de hand loopt.
Daar proberen we allemaal naar te leven, toch?

Normen en waarden heb ik heus wel meegekregen en ik respecteer een ander ook zeker wel, alleen ben het met heel veel dingen niet eens.
Alles wordt met regels aan banden gelegd en we moeten zo volgzaam zijn zoals beschreven staat, omdat de mens zelf niet in staat is om bewuster over dingen na te denken dat de werkelijke materie maar heel betrekkelijk is.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 13:37

Mloei schreef:
Dan mag jij mij vertellen waar.. Heb het hele topic doorgelezen maar geen vorm van excuses gezien

*gaat zoeken*

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 13:37

Miska schreef:
Jacimatho schreef:

Blijkbaar heb jij een achtergond die het je moeilijk maakt om met open sexualiteit om te gaan. Dat is wat ik begrijp uit je berichtjes. Waarschijnlijk triggert dit topic het een en ander, maar dan nog kun je je mening geven zonder beledigend te zijn naar andere bokkers.
Je geeft heel treffend weer dat je jezelf bent en dus zelf moet weten wat je zegt en doet.
Waarom geldt dat alleen voor jou en niet voor PP?
Zij moet dan toch ook zelf weten wat ze doet en op wat voor manier?

astridelise

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 13:38

Leven en laten leven!
Als ik zo'n lijf had als La Paay dan had ik ook graag een foto willen hebben met een nietje in mijn navel. (:)

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 13:40

@Jacimotho: goed verwoord!
Ik heb niets met of tegen PP. Maar ik heb er wel respect voor dat ze dit doet (durft).
Aan schoonheid (of het nu natuurlijk is of met een beetje hulp) zit geen houdbaarheidsdatum, ik hoop dat mijn man mij ook nog leuk vind als ik 60 ben. En smaak is natuurlijk heel persoonlijk; de een vindt dit mooi, de ander dat, zoals ook de een het ordinair vindt om in zo'n blad te staan en de ander niet.

Ben het niet eens met TM (die ik een beetje een griezel vind, sinds ik hoorde dat hij een keer een fan aanviel die tijdens een voorstelling een foto wilde maken), dankzij wie dit vast een heel goed verkopende uitgave gaat worden ;)

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 13:45

Miska schreef:
Mloei schreef:

*gaat zoeken*

Je hebt gelijk kan het ook niet meer vinden, dacht dat ik wel zoiets gelezen had, dan heb ik me dus vergist.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 13:47

Zo Jacci vat dus in 1post samen wat ik in tig posts heb gedaan :D ben het er zo mee eens..
Wat mij opvalt is dat de wat oudere bokkers er gewoner mee omgaan dan jongere, zijn wij dan echt van de flower power en vrije seks

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 13:49

Valt 30jaar ook onder jong? :') (hoop het wel O:) )

Want ik ga met de oudere bokkers mee :+

Mloei

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 13:52

Hoe oud is 19? ;)

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 13:53

Jacimatho schreef:
"Heel Nederland banketstaaf erover " zei PP.
Blijkbaar heeft ze een aantal taboes aangeprikt waarvan wij ons nog niet bewust waren.
* Ze had de rol moeten aannemen van verlaten en verslagen vrouw omdat haar kerel met een ander er vandoor is gegaan.
* Ze had classy moeten zitten janken terwijl manlief akelige dingen over haar zei. Natuurlijk pareert ze die. Hij deed het in de bladen, zij bij Jensen. Doen niet voor elkaar onder.
* Ze had de rol moeten aannemen van 50+, met rokjes over de knie, steunkousen en de dildo naar de kringloopwinkel.
* Ze had de rol aan moeten nemen van asexuele oma die achter de geraniums zit.
* Ordinair, ho-erig, sletterig etc.

Blijkbaar kan de maatschappij er slecht tegen dat iemand van 60 zich op een sensuele manier presenteert en volop in het leven staat.
Dit is de beste actie voor emancipatie sinds de verbranding van bh's in de jaren '70.
OPvallend dat de grootste verontwaardiging uit de "jonge" generatie komt.
Blijkbaar is ergens in de afgelopen jaren de vrije, niet preutse sexuele geest van Nederland ingeruild voor de Amerikaanse preutse hypocrisie.
Waar was iedereen met de grote mond in de afgelopen 20 jaar met al die andere reportages?
Met al die andere BN'rs die ook hun foto's kwamen promoten in de praatprogramma's?
Maar nee, nu het iemand betreft waar we leeftijdsgewijs een ander rollenpatroon bij verwachten gaan we los.

Ze heeft een gigantische discussie losgemaakt wat betreft vrouwen en ze breekt een lans voor het ouderwetse gedachtengoed dat je na je 50ste uitgerangeerd bent.
"Een wijf met ballen " zei Paul de Leeuw, en ik ben het met hem eens.
Dat verknipte beeld over hoe een vrouw in elkaar dient te steken hoort op de mesthoop.
Een vrouw is een VROUW, en zij heeft het helemaal.

Natuurlijk kan het zijn dat foto's in de Playboy niet je ding zijn, of dat een Pamela Anderson of PP niet je ding zijn, maar het is hun recht om te doen waar ze zin in hebben. En zolang ze jou daar niet mee lastig vallen.....so what?

Er is niks mis met 60 zijn, sexy zijn en genieten van je lichaam.
You go girl!

Ze kon nog weleens het verkooprecord van de Playboy verbreken. ( Volgens mij heeft Viola Holt die op haar naam staan..:) )

Dit ben ik met je eens! PP is een topvrouw en ze mag best laten zien dat een vrouw van 60 nog prima in de playboy kan staan. Als zij dat wil, moet ze dat doen! Vind het ook écht een wijf met ballen!

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 13:53

Mloei schreef:
Hoe oud is 19? ;)

Ligt eraan bij wie je je aansluit...de jonkies of de oudjes ~~}>

:D

astridelise

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 13:54

En die ballen zijn ook puur natuur..... zegt zij zelf.

Nic

Zo zeg, 30 pagina's verder en Miska vindt Theo nog steeds niet onbeschoft... Miska, vraagje, als Theo had gezegd "Een vriend van mij is pedofiel misschien vindt hij verlept ook wel lekker, weer eens wat anders" had je het dan ook grappig gevonden?

Jaci, inderdaad, eigenlijk als Theo zichzelf zo provocerend vindt, dan slaat hij helemáál de plank mis want wie is er nou blijkbaar provocerend bezig? Heel Nederland praat al maanden over Paay omdat ze blijkbaar iets doet wat niet in ons plaatje van 'een bijna bejaarde vrouw' past.

Boelles

Ik vind het ontzettend van lef tonen dat ze dit gedaan heeft. Als ik haar lichaam had, dan zou ik het waarschijnlijk ook hebben gedaan. Sjongejonge, 60 en dan zo eruit zien. Poeh, doe het maar eens! Ik moet wel zeggen dat ze het erg netjes oplost bij DWDD en vond eigenlijk dat Matthijs tegen Theo had moeten zeggen dat hij de zaal wel kon verlaten. Pff, wat een naar mannetje zeg, als ik Patricia was had hij wel iets in zijn gezicht kunnen krijgen..

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 13:56

Ik vind het echt geweldig dat je (eventueel met wat aanpassingen :+ ) er nog zo onwijs mooi uit kan zien op die leeftijd!