Miska schreef:Zeker in dat moment wel, maar achteraf niet!
Waarom kunnen mensen hier achteraf niet van leren?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jacimatho schreef:Een mening is je eigen interpretatie en er zit verschil in hoe je die presenteert aan de buitenwereld.
Of je knalt hem onbedacht de lucht in en beledigt daarmee mensen, of valt ze zelfs persoonlijk aan zoals Theo. Of je denkt even 2x na en onderbouwt je mening over het hoe en waarom en dan kan het in een discussie gezet worden.
Miska schreef:Jacimatho schreef:Een mening is je eigen interpretatie en er zit verschil in hoe je die presenteert aan de buitenwereld.
Of je knalt hem onbedacht de lucht in en beledigt daarmee mensen, of valt ze zelfs persoonlijk aan zoals Theo. Of je denkt even 2x na en onderbouwt je mening over het hoe en waarom en dan kan het in een discussie gezet worden.
Het maakt toch niks uit hoe je het brengt, het zegt uitendelijk het meest over de persoon zelf, maar een ander weet daar altijd heel makkelijk over te oordelen hoe het moet.
Dat moet ieder voor zichzelf weten hoe die dat doet?
Ik verkies mijn manier en die sluit niet aan bij de ander... so what?
Als een ander mij daar niet om mag, who cares?
Je zou ook de moeite kunnen doen om meer naar de achtergrond te vragen, hoe het komt dat diegene zo reageert als jij je daar niet bij prettig voelt, waarbij de ander gaat nadenken als die er voor open staat.
Als het je persoonlijk raakt zegt het ook iets over jezelf!
Paay reageerde in het moment heel sterk, maar moet achteraf alsnog dr gal spuwen.
Wat heeft dat dan voor zin?
Daarmee kom je ook niet dichterbij elkaar.
Dan is Theo grof en onfatsoenlijk volgens de maatstaven, maar wat maakt het uit?
Citaat:Het maakt toch niks uit hoe je het brengt, het zegt uitendelijk het meest over de persoon zelf, maar een ander weet daar altijd heel makkelijk over te oordelen hoe het moet.
Sabinee__ schreef:Ehmn .. Jawel? Nooit de grondwet gelezen? Er zijn gewoon regels hoe jij je mening mag verkondigen hoor.
Miska schreef:Jacimatho schreef:Een mening is je eigen interpretatie en er zit verschil in hoe je die presenteert aan de buitenwereld.
Het maakt toch niks uit hoe je het brengt, het zegt uitendelijk het meest over de persoon zelf, maar een ander weet daar altijd heel makkelijk over te oordelen hoe het moet.
Je zou ook de moeite kunnen doen om meer naar de achtergrond te vragen, hoe het komt dat diegene zo reageert als jij je daar niet bij prettig voelt, waarbij de ander gaat nadenken als die er voor open staat.
Als het je persoonlijk raakt zegt het ook iets over jezelf!
Paay reageerde in het moment heel sterk, maar moet achteraf alsnog dr gal spuwen.
Wat heeft dat dan voor zin?
Daarmee kom je ook niet dichterbij elkaar.
Dan is Theo grof en onfatsoenlijk volgens de maatstaven, maar wat maakt het uit?
Jacimatho schreef:"Heel Nederland banketstaaf erover " zei PP.
Blijkbaar heeft ze een aantal taboes aangeprikt waarvan wij ons nog niet bewust waren.
* Ze had de rol moeten aannemen van verlaten en verslagen vrouw omdat haar kerel met een ander er vandoor is gegaan.
* Ze had classy moeten zitten janken terwijl manlief akelige dingen over haar zei. Natuurlijk pareert ze die. Hij deed het in de bladen, zij bij Jensen. Doen niet voor elkaar onder.
* Ze had de rol moeten aannemen van 50+, met rokjes over de knie, steunkousen en de dildo naar de kringloopwinkel.
* Ze had de rol aan moeten nemen van asexuele oma die achter de geraniums zit.
* Ordinair, ho-erig, sletterig etc.
Blijkbaar kan de maatschappij er slecht tegen dat iemand van 60 zich op een sensuele manier presenteert en volop in het leven staat.
Dit is de beste actie voor emancipatie sinds de verbranding van bh's in de jaren '70.
OPvallend dat de grootste verontwaardiging uit de "jonge" generatie komt.
Blijkbaar is ergens in de afgelopen jaren de vrije, niet preutse sexuele geest van Nederland ingeruild voor de Amerikaanse preutse hypocrisie.
Waar was iedereen met de grote mond in de afgelopen 20 jaar met al die andere reportages?
Met al die andere BN'rs die ook hun foto's kwamen promoten in de praatprogramma's?
Maar nee, nu het iemand betreft waar we leeftijdsgewijs een ander rollenpatroon bij verwachten gaan we los.
Ze heeft een gigantische discussie losgemaakt wat betreft vrouwen en ze breekt een lans voor het ouderwetse gedachtengoed dat je na je 50ste uitgerangeerd bent.
"Een wijf met ballen " zei Paul de Leeuw, en ik ben het met hem eens.
Dat verknipte beeld over hoe een vrouw in elkaar dient te steken hoort op de mesthoop.
Een vrouw is een VROUW, en zij heeft het helemaal.
Natuurlijk kan het zijn dat foto's in de Playboy niet je ding zijn, of dat een Pamela Anderson of PP niet je ding zijn, maar het is hun recht om te doen waar ze zin in hebben. En zolang ze jou daar niet mee lastig vallen.....so what?
Er is niks mis met 60 zijn, sexy zijn en genieten van je lichaam.
You go girl!
Ze kon nog weleens het verkooprecord van de Playboy verbreken. ( Volgens mij heeft Viola Holt die op haar naam staan..)