Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pharagirlke schreef:Ken zat mannen die zich ook blonderen hoor. Is zelfs een flinke tijd in de mode geweest om bv de topjes van stekeltjes te blonderen. Ook allemaal neo-nazi's?
noudy schreef:Ik woon in duitsland, maar mag nog gewoon in nederland stemmen, en ga ook op geert wilders stemmen, was het al van plan maar zaterdag heeft een buitenlander me toch wel helemaal over de grens getrokken.
Was gewoon in nederland op de markt had mijn jonge franse bulldog van 3 maanden bij me, werd me even duidelijk gemaakt door een buitenlandse vrouw dat ik maar moest oprotten met mijn hond, was een zwijn hond haar kind was er bang voor en bleef maar schreeuwen zwijn hond in gebrekkig nederlands (had de hond ook nog eens op mijn arm)en weg weg weg.
Nou dat was de druppel heb haar even goed duidelijk gemaakt dat ze zelf maar moest ophoepelen waar ze vandaan kwam dat haar persoonlijk wel even naar het vliegveld wilde brengen.
noudy schreef:Ik woon in duitsland, maar mag nog gewoon in nederland stemmen, en ga ook op geert wilders stemmen, was het al van plan maar zaterdag heeft een buitenlander me toch wel helemaal over de grens getrokken.
Was gewoon in nederland op de markt had mijn jonge franse bulldog van 3 maanden bij me, werd me even duidelijk gemaakt door een buitenlandse vrouw dat ik maar moest oprotten met mijn hond, was een zwijn hond haar kind was er bang voor en bleef maar schreeuwen zwijn hond in gebrekkig nederlands (had de hond ook nog eens op mijn arm)en weg weg weg.
Nou dat was de druppel heb haar even goed duidelijk gemaakt dat ze zelf maar moest ophoepelen waar ze vandaan kwam dat haar persoonlijk wel even naar het vliegveld wilde brengen.
Polaris schreef:noudy schreef:Ik woon in duitsland, maar mag nog gewoon in nederland stemmen, en ga ook op geert wilders stemmen, was het al van plan maar zaterdag heeft een buitenlander me toch wel helemaal over de grens getrokken.
Waarom betrek je dat voorval op alle buitenlanders?
Tussen de Nederlanders heb je ook genoeg rotte appels zitten,
en tussen de "buitenlanders" evengoed mensen die wel volgens onze normen en waarden leven.
Ik vind je rascistisch.
En bovendien snap ik niet dat je je druk maakt over de Nederlandse politiek, als je zelf in duitsland woont.
sarabande schreef:noudy schreef:Ik woon in duitsland, maar mag nog gewoon in nederland stemmen, en ga ook op geert wilders stemmen, was het al van plan maar zaterdag heeft een buitenlander me toch wel helemaal over de grens getrokken.
Nou dat wordt wel heel moeilijk voor je, op wie ga je stemmen als een keurige blanke heer in pak jouw hondje niks vindt
noudy schreef:maar ga jij eens naar den haag naar de markt kijken ze je dom aan als je daar als nederlander loopt zijn enkel en alleen buitenlanders en kunnen geen woord hollands.
En wat dacht je van de gevangenissen(mijn man werkt daar geregeld) vind je echt niet veel hollanders hoor enkele maar.
En dat is gewoon een feit.