Yinnar schreef:MamboBeach schreef:Ze mag nu een 7-ling, wil ze graag!
Lekker veel kinderbijslag...en ze woont nog thuis toch? Of mag ze ook al op zich zelf??
Ze woont al 2 jaar op zichzelf, gaat goed hoor!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MariekeB schreef:Leuk om even profielen te kijken van de mensen die tegen de onderneming zijn.
Dat zijn de jonkies zonder kinderen, en ik zag er ook al één die erg anti Gay was,.....
MariekeB schreef:Leuk om even profielen te kijken van de mensen die tegen de onderneming zijn.
Dat zijn de jonkies zonder kinderen, en ik zag er ook al één die erg anti Gay was,.....
Yinnar schreef:MariekeB schreef:Leuk om even profielen te kijken van de mensen die tegen de onderneming zijn.
Ik vind jou liefffff...Dat je mij jonkie noemt. Mijn avond kan niet meer stuk...sterker nog mijn week kan niet meer stuk...Wil je mijn vriendinnetje worden?
Kanelly schreef:LimaMambo schreef:ja het leven is 1 groot risico.. maar je moet dat risico niet bewust gaan opzoeken.. en al helemaal niet als 13 jarig kindKanelly schreef:En waarom 'moet' dat niet LM?
Wie schrijft voor dat dat niet 'moet'?
Nu je er toch weer bent LM, kan je mij dit nog uitleggen?
Kanelly schreef:Heb alles doorgelezen hoor en toch niet gevonden waarom het concreet niet moet en wie dit dan voorschrijft?
Alleen een paar mager onderbouwde uitspraken over hulpverlening...