Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 14:54

:')
Paps vind dat ook mooi maar ze wonen niet meer samen dus vaders kan mams niet overtuigen :')
Mijn vader heeft zelf overigens niets, maar hij laat zijn dochter er vrij in. Hij zal wel waarschuwen op voorhand enz ook met werk en dat het niet te veel moet worden, er is dus wel een grens. Maar hij zal niet moeilijk doen om piercings die ik kan verbergen in dien nodig en mams dus wel :D

Ach, die regering... Het is maar wat je echt nieuws noemt natuurlijk :') Dat is ook een hoop banketstaaf... Als ik nieuws zie staan over politiek, dan is er maar een ding datk zeker weet: dat ik het niet eens ben met de beslissing :')

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 16:09

Dit artikel is ook al van 4 dagen geleden, maar goed: http://www.demorgen.be/dm/nl/994/stand- ... n-op.dhtml

Ik heb echt niets anders over dat kind te zeggen dan: wat een achterlijke koe. Ze laat een tattoo zetten, maar omdat pappie hem niet zo leuk vindt gaat ze maar de hele wereldpers voorliegen? Mensen beschuldigen die alleen maar hun job doen? Zichzelf als "verminkt" bestempelen, met een sjaal of kap over haar hoofd over straat lopen, terwijl ze hem zélf wou en gewoon tevreden was met het resultaat?

Ik hoop dat die laserbehandelingen van haar veel pijn doen.

Kwanyin

Re: Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen'

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 18:03

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 18:05

Tja... Zo'n beschermende oom zou ik eigenlijk ook wel willen... :o Hij overdrijft zwaar, maar aan de andere kant zegt het ook wel wat over hoe serieus hij zijn taak neemt... Mijn oom weet zelfs niet meer wanneer ik verjaar...

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 18:06

Kostelijk vermaak :D

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 18:08

Wat heeft die oom gekke gebruinde billen hmm....

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 18:08

pharagirlke schreef:
Tja... Zo'n beschermende oom zou ik eigenlijk ook wel willen... :o Hij overdrijft zwaar, maar aan de andere kant zegt het ook wel wat over hoe serieus hij zijn taak neemt... Mijn oom weet zelfs niet meer wanneer ik verjaar...

Een oom die "vorige week tattoeëerder Rouslan Toumaniantz met de dood bedreigd heeft en een deel van diens tattooshop vernielde" zou ik niet willen, wat een respectloze vent. Het is gewoon haar eigen stomme fout. Geen begrip heb ik daarvoor. Wie zijn gat verbrandt moet op de blaren zitten.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 18:11

Eenoom die zich over mij ontfermt, mijn gezicht van de pers weerhoudt en zelf durft zijn mond voor mij open te trekken als ik daar te verlegen voor ben, ja ok (dan wel in de vorm van "Dit meisje geeft geen commentaar, houden jullie eens allemaal afstand!" en niet de ik-sla-een-winkel-in-elkaar vorm). Maar een oom die zijn kont laat zien..Nee dat is me net teveel van het goede :') .

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 18:13

Nee ik bedoelde het ook in de zin van hoe hij haar beschermt tegen de pers op de foto's :') Niet over het in elkaar slaan en het bedreigen en de blote kont :') Maar hij houd duidelijk veel van zijn petekind... :) Anders doe je zulke dingen normaal niet. Ik zou wel willen dat ik een oom had die af en toe tegen iedereen zei "en nou gaan jullie haar allemaal met rust laten!" dus wat dat betreft vind ik, dat dit meisje in har twee handjes mag wrijven... Elk ander had ook nog eens de familie tegen gehad ook.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 18:14

Pff, in mijn ogen verdient dat kind niet eens zo iemand. Ze heeft zichzelf in haar web van leugens verstikt, dat ze er zelf ook maar ziet uit te komen. Echt, wat een ***kind :r

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 18:16

Iedereen verdient zo iemand >;)

Aeris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 19:33

Focussed schreef:

Was ook m'n eerste gedachte toen ik die foto's zag :') Wil niet weten wat voor zwembroek (?) die heeft :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 19:52

Kan ook best zijn dat er iets met pigment oid zit... Ik heb ook zo'n hele witte vlek in mijn flank... :)

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 20:00

Of met zijn sterretje in het bleekmiddel gehangen :')

Aeris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 20:10

Cyn, dat klinkt echt goor :')

Phara, kan inderdaad best zijn, maar is tot nu toe zo'n rare familie gebleken dat ik van normale zaken niet meer uit ga als ik ze hoor/zie op het nieuws :')

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 20:12

Aeris schreef:
Focussed schreef:

Was ook m'n eerste gedachte toen ik die foto's zag :') Wil niet weten wat voor zwembroek (?) die heeft :')

Denk een soort omgekeerde string. Breed van onderen en smal van boven _O- .

Cyntje: Die hele familie heeft geloof ik wel wat met deze hemellichamen geloof ik :') .

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 21:48

Focussed schreef:

Haha ik zie het ook net, zo vreemd :P

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 10:24

Wel komisch eigenlijk

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 10:36

Cyntje schreef:

_O- :')

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 11:24

Cyntje schreef:

HAHAHAHAAH
you make my day _O-

ik zou ook niet zo'n oom willen, de aandachtstrekker, hele familie trouwens, gevalletje van eigen schuld dikke bult :wave:

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 11:32

Geweldig Cyn!

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 18:42

Ik begin zo langzamerhand het idee te krijgen dat ze allemáál wel iets raars hebben...

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 18:44

Mientjeuh schreef:
babbii_lief schreef:
ik snap het niet meer
ze heeft bekend dat ze het zelf wou maar nu komt er een rechtzaak tegen de tattoeerder?????????

edit of ik lees ergens overheen

Ik denk dat die bekentenis er één was die ze afgelegd heeft toen ze dacht dat de camera's niet meer draaiden. Denk dat ze achteraf nog altijd beweert dat ze dat niet heeft bekend en ze blijft dus ontkennen dat ze die tattoo's wou.

Ze heeft geen bekentenis afgelegd hoor :) Ze heeft enkel gezegd dat ze de tattoo mooi vindt, maar niet voor een meisje als zij.
Media houdt ons beetje voor de gek :Y) sensatie he!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 19:02

*proest* Volgens mij is er iets mis met heel die familie..

En serieus waarom haar gezicht afschermen, ik geloof dat ze elke krant en tv omroep al thuis heeft uitgenodigd om het daar te laten zien, te laten filmen en op te foto te laten zetten. Triest kind... helemaal gelukkig met d'r tattoo en dan zo geld proberen te verdienen, omdat papie het niks vind. KANSLOOS!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 19:03

laverite schreef:
Mientjeuh schreef:
Ik denk dat die bekentenis er één was die ze afgelegd heeft toen ze dacht dat de camera's niet meer draaiden. Denk dat ze achteraf nog altijd beweert dat ze dat niet heeft bekend en ze blijft dus ontkennen dat ze die tattoo's wou.

Ze heeft geen bekentenis afgelegd hoor :) Ze heeft enkel gezegd dat ze de tattoo mooi vindt, maar niet voor een meisje als zij.
Media houdt ons beetje voor de gek :Y) sensatie he!

Dus ze heeft toegegeven of bekend dat ze ze mooi vond, dus heeft ze een bekentenis afgelegd ;)