Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjolein schreef:Mijn familie was gelukkig allemaal niet in de buurt.
Als hij eerst bij de amersfoortseweg is tegengehouden (wat niet zo raar is, als je apeldoorn in wil is dat een geliefde weg denk dat 100en dat vandaag geprobeerd hebben)) en omgedraait is) ben je zo binnendoor op de jachtlaan.
_lucy_ schreef:Maar vergelijkingen nu al met 11 september, kom p dat is niet te vergelijken je weet nog van niks toen waren het veel meer mensen, veel rampzaliger (niet dat er niks is gebeurd)..
Misschien heeft die ma wel een of andere aanval gehad, en is nock-out gegaan dat weet je niet..
Marjolein schreef:Aan de andere kant. Je moet 1 zo'n idioot (of misschien'dat het een ongeluk is) toch niet het feest van miljoenen mensen laten verpesten. Ik zou het eerder op prijs stellen als er na de persconferentie 1 minuut stilte wordt gehouden in Amsterdam.
blonde_007 schreef:_lucy_ schreef:Maar vergelijkingen nu al met 11 september, kom p dat is niet te vergelijken je weet nog van niks toen waren het veel meer mensen, veel rampzaliger (niet dat er niks is gebeurd)..
Misschien heeft die ma wel een of andere aanval gehad, en is nock-out gegaan dat weet je niet..
Als hij idd een beroerte of zoiets heeft gehad, word het niet minder erg toch??
Marjolein schreef:Aan de andere kant. Je moet 1 zo'n idioot (of misschien'dat het een ongeluk is) toch niet het feest van miljoenen mensen laten verpesten. Ik zou het eerder op prijs stellen als er na de persconferentie 1 minuut stilte wordt gehouden in Amsterdam.
Citaat:Pff dat tweede filmpje op geen stijl