996981 schreef:Wat lees je toch weer veel dingen die ik helemaal niet zeg.
Ik heb het nergens over de inhoud van de discussie. Die is vaak interessant. Het gaat met om de vorm van discussie (zoals ik reeds twee keer aanhaalde).
Dat hard tegen hard is waar het imo misgaat. Er is niks mis met hard discussiëren, als het doel maar niet uit het oog verloren wordt. Ik ervaar dat verbindende niet in dit topic. Ik ervaar het als polariserend.
Ik geef nergens anderen de schuld van het verlaten van andere Bokkers?
Echt, het zou fijn zijn (zoals Journee ook al vaker aangaf) als mensen stoppen met invullen voor een ander. Als men gewoon gaat lezen wat daadwerkelijk geschreven wordt, zonder daar een (politieke)kleur of (religieus)sausje overheen te gieten.
Er wordt zo ontzettend veel bijgehaald wat niet relevant is. Nogmaals de vraag: waarom haal je de PVV aan in de context van de discussie hoe in dit topic gediscussieerd word? Dat snap ik echt niet.
Ik ben jou geen enkele verklaring schuldig.
Het klopt dat ik misschien wel eens wat invul, maar je "kent" inmiddels een aantal bokkers. Je leest tussen de regels door, bij sommigen.
Soms wordt je via PB voor bepaalde bokkers gewaarschuwd.
Jij had het inderdaad niet over het verlaten van dit topic, maar dat is eerder wel aangehaald.
Niet alles draait om jou of jouw berichten.
Volgens mij is het doel van dit topic discussiëren over de politiek en nergens staat vermeld dat de discussie verbindend moet zijn.
Ik vind het aanmatigend van jou, om dit te stellen.
Ben je zelf zo verbindend altijd?
Ik kan me nog jouw felle reacties herinneren op bijvoorbeeld BigOne.
Jouw verbinding is een beetje selectief, naar mijn mening.
Maar je hoeft ook niet verbindend te zijn. Geef gewoon je mening over een onderwerp, ongeacht wat een ander daar van vindt.
Ik heb een hekel aan zuigen en steken onder water geven en aan
cherry-picking.
Maar om OT te gaan:
Wat vind jij van de buitengewone lobby van Israël bij sommige politieke partijen en de invloed van Israel op onze standpunten?