Electra63 schreef:Ik vind de Amerikaanse politiek heel ingewikkeld.
Maar je moet toch blij zijn, dat er een fatsoenlijk mens en dan nog vrouw misschien wel president wordt? En niet een haatzaaiende, vrouwonvriendelijke, onbeschofte vent als Trump?
De wapenwet en het recht op zelfverdediging is zo ingewikkeld en lastig, dat je niet kan verwachten dat Harris dat ineens op kan lossen.
Dar is niet realistisch.
Maar waarom moet dat vetgedrukte erbij? Ik zeg toch nergens dat het niet zo is? Ik snap dat dan gewoon niet zo goed. Ik vraag iets over Harris, ik zeg niks pro-trump …
Pien: er wordt mij vaker verweten dat ik zogenaamd alleen vragen stel zonder mijn eigen mening te geven, meestal door dezelfde mensen, dus ik reageer daar ondertussen geïrriteerd op. Excuus als jij het niet zo bedoelde.
En het is ook niet dat ik een antwoord verwacht maar meer dat er dan een gesprek over volgt.. ik vraag toch niet naar een oplossing?
Die wapenwet is zeker ingewikkeld, daarom vond ik de uitspraak dat ze aangeeft dat Amerikanen zonder wapengeweld kunnen gaan leven (althans dat is het streven) wat makkelijk. Iedere Amerikaan wil dat denk ik wel. Een veiliger land waar het goed gaat met iedereen..