Kaja schreef:Bespaar je de moeite MarlindeRooz… je huidige discussie genoten willen niets anders dan een land zonder wolven. Dat is echter niet realistisch, de wolf is er en blijft er. Maar een ieder die zich waagt aan een tegen geluid, en dit keer ben jij dat, krijgt net zulke herhaaldelijke non-argumenten die elke discussie doodslaat. Het is net de Tweede kamer op dit moment, enkel maar verzetten tegen de PVV en dat terwijl de partij toch echt democratisch is gekozen. Inmiddels betekent dat dat er voor regeren nagenoeg geen plaats is, omdat er alleen maar afgegeven wordt op de partij. Hetzelfde lot is dossier wolf beschoren.
Beetje flauwe reactie Kaja. Velen in dit topic doen wat om hun dieren veilig te houden of het nu naar de maatstaven van Bij12 lukt of niet. Maar men begrijpt de beweegredenen wel steeds vaker om de omheining niet te zetten. Heb je de mogelijkheid om op te stallen, dan moet je dat doen naar mijn mening, niet opstallen in de nacht van kleine ponies bijvoorbeeld, terwijl men wel de mogelijkheid vind ik ook nalatig.
Maar hekwerk, ik ben het vertrouwen er in helemaal kwijt.
Wat ik storend vind ik dat men vind dat dierhouders de oplossing maar moeten weten, zelf weet men het niet, maar wijst wel. Nou ik weet het ook niet, jij wel Kaja?
En nee voor mij hoeft de wolf niet uitgeroeid, maar wel beheerd, want het loopt nu de spuigaten uit.
En dan zeg ik nog maar niks over de natuurorganisaties