DuoPenotti schreef:en dit is waarom ik steeds pissig word.
Dit soort opmerkingen. Nergens op gestaafd, zo lomp en grof als het maar kan.
ken jij OleJon?
Weet jij wat zij of haar familie de laatste jaren al allemaal hebben gedaan?
Hoeveel ze al hebben geïnvesteerd voor klimaatdoelen?
Hoeveel tonnen ze al hebben geleend bij de bank om daar maar aan te voldoen.
De hele sector heeft veel gedaan:
En daarom vind ik dat jij selectief leest, want ik ben helemaal niet lomp, mijn reactie is een reactie op haar laatste posts namelijk;
Citaat:
Ik ben benieuwd hoe de mensen reageren als het op hun zelf aankomt.
Nu is blabla, moet wat gebeuren en kan niet anders.
Maar als ze straks geen auto meer mogen rijden of niet meer mogen vliegen. Of 10 pakketjes bij zalando mogen bestellen. Of kiezen moeten tussen kachel aan Of stukje vlees. Piepen ze wel anders. En vooral als straks het geliefde paardje

de burgers komen ook aan de beurt
Ik maak daar uit op dat daar ook maar weinig ruimte is voor discussie, mag jij dat lomp vinden, maar jij zit het hele topic al gauw op de kast, dus daar trek ik me niets van aan

De staatjes die je noemt die zijn inmiddels op elke social media site te vinden en dat weten de meeste mensen nu wel, ik heb hem zelf vorige week ook al ergens gedeeld op facebook.
Ja, ik weet hoeveel boeren hebben moeten investeren, vanwege de immer veranderende plannen van het kabinet. Ik snap ook niet dat je denkt dat ik dat ontken? Maar die stikstofplannen gaan er links of rechtsom komen, dus ergens zal er meegebogen moeten worden. Dus om de tafel en beide partijen met open vizier er in. Enige oplossing.
Als Olejon trouwens nette reacties wil, dan zou ik zo zeggen, verbeter de wereld, begin bij jezelf.