Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

nps

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 17:51

Ailill schreef:
Een sobere en ietwat onvruchtbare VP *\o/*

En een man die, als ik het internet mag geloven, gewoon een nornale, decent good guy is! Die lachend met babyvarkentjes op de foto gaat en vriendelijk is! Alles wat Trump niet is… die DUI is een lachtertje vergeleken bij Trumps strafblad. De tegenstelling kan nog steeds niet groter zijn.

Er gaat volgens mij een goede, heel frisse wind door de Democaratische Partij. Ik begin voorzichtig te hopen, zou het dan toch?

Fika

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 17:56

pmarena

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 19:20

Dat filmpje met zijn tienerdochter dan, als ze naar die kermis ofzo gaan :D

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 08:40

je kan wel weer meteen het verschil tussen de newsites zien..
Foxnews kwam hiermee :

https://www.foxnews.com/media/veteran-w ... ople-think

"He's used the rank that he never achieved in order to advance his political career," he said. "I mean, he still says he's a retired command sergeant major to this day, and he's not. He uses the rank of others to make it look like he's a better person than he is."

En NBC met een iets ander verhaal
https://www.nbcnews.com/politics/2024-e ... rcna165564

En dan kunnen Vance en Walz daar publiek weer over ruzieen...
het is echt allemaal een papieren strijd

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 17:35

Oeh dit is een mooie geluidsopname van Trump met Walz!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 18:26

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 07:29

Ai ai ai.....Je kunt als JD Vance well proberen om Tim Walz ervan beschuldigen dat hij snel de Minnesota National Guard na 24 jaar verlaten heeft om niet naar Irak gestuurd te worden, maar ja.....als de feiten anders liggen.....

https://edition.cnn.com/2024/08/08/poli ... -ip-digvid

Korte samenvatting: Walz overwoog al een tijd om uit de National Guard te stappen omdat hij een poging wilde wagen om in het Congress gekozen te worden. In februari 2005 diende hij daartoe een officieel verzoek in bij de National Guard. 3 maanden LATER kwam het bericht dat de Minnesota National Guard binnen 2 jaar (!) uitgezonden zou kunnen worden naar Irak. In maart 2006 is zijn voormalige eenheid daadwerkelijk uitgezonden. Een vol jaar NA zijn aanvraag om uit de Guard te mogen stappen.

In het artikel van CNN wordt ook een voormalige Guard-collega geciteerd. Een man die het politiek gezien absoluut niet eens is met Walz. Maar diezelfde man zegt dat Walz een voorbeeldig soldaat was en dat iedereen die anders beweerd (zoals JD Vance) stomweg liegt.

Lanoca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 07:56

Wat is het fijn dat allerlei gedachten kronkels nu direct worden neergehaald. Dat hadden ze natuurlijk veel eerder moeten doen, maar Kamala en Tim en het team achter ze doen er wat aan. Nu moeten Donald en JD, en het team achter ze veel dieper graven in plaats van ik gooi er wat uit en we zien wel waar het schip strandt.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 08:19

Lanoca schreef:
Wat is het fijn dat allerlei gedachten kronkels nu direct worden neergehaald. Dat hadden ze natuurlijk veel eerder moeten doen, maar Kamala en Tim en het team achter ze doen er wat aan. Nu moeten Donald en JD, en het team achter ze veel dieper graven in plaats van ik gooi er wat uit en we zien wel waar het schip strandt.

Het punt is alleen dat Trump & Co die kreten gewoon blijven slaken en dat de MAGA's het gewoon blijven geloven. De neiging om de waarheid te spreken is 30.000 leugens en halve waarheden geleden al gestorven.....

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 08:39

Het maakt de diehard MAGA’s niet veel uit of het waar is wat er geroepen wordt. Die slikken alles wat Trump roept voor zoete koek en zijn totaal niet geïnteresseerd in de waarheid of nuances.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 08:53

Nee, die zijn gewoon anti en daar verzinnen ze redenen bij. Welke reden dat is maakt niet uit

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 08:55

Mars schreef:
Het maakt de diehard MAGA’s niet veel uit of het waar is wat er geroepen wordt. Die slikken alles wat Trump roept voor zoete koek en zijn totaal niet geïnteresseerd in de waarheid of nuances.

Ik ben het met je eens. En niet voor het 1 of ander, maar als onze regeringsleider dingen zou roepen zoals in de clip hieronder dan zou het hele land eisen dat ie vervangen werd.....

7 domme opmerkingen van Trump:
1. Bestrijd tornado's door er een nucleaire raket in te laten ontploffen;
2. Tijdens de Amerikaanse Onafhankelijkheidsoorlog 1775-1783 veroverden de Amerikanen op enig moment de vliegvelden van de Engelsen;
3. Er is een nieuwe energie bron: schone kolen. Dat zijn kolen die gewassen zijn en daardoor 'schoon';
4. F35 straaljagers zijn onzichtbaar. Niet alleen onzichtbaar op de radar, maar ook van dichtbij zijn ze onzichtbaar. Je kunt ze letterlijk niet zien;
5. Puerto Rico is een eiland. Er zit veel water omheen. Een oceaan zelfs. Om een eiland. Water is trouwens nat. Vanuit het perspectief van het water dan. Jawel;
6. Een windmolen in je buurt zorgt voor een waardedaling van je huis met 75% en je krijgt kanker van het geluid van een windmolen;
7. Het beroemde: injecteer jezelf met bleekwater tegen Corona. Goed plan. Je gaat niet sterven aan Corona;

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 09:00

:')
Dat laatste zinnetje is waar :')

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 09:21

Dat ze in Amerika in die onzin trappen is duidelijk, maar ik vraag me dan altijd af wat de Nederlandse Trump aanhang denkt :)

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 09:22

Is die er? Serieus?
Ik zou denken 'ga er dan wonen, als het je zo tof lijkt'... :D
Onze politiek is al een toestand, ga je je daar ook nog druk om maken :P

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 09:23

Kinke schreef:
Dat ze in Amerika in die onzin trappen is duidelijk, maar ik vraag me dan altijd af wat de Nederlandse Trump aanhang denkt :)

Die laatste 4 woorden van jouw zin zijn best speculatief..... :+

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 09:27

Relschoppers heb je overal :P

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 09:30

Cowboy55 schreef:
Kinke schreef:

Die laatste 4 woorden van jouw zin zijn best speculatief..... :+

Afbeelding

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 09:47

Nouja dat met dat bleekwater blijf ik wel op het randje vinden hoor, hij riep volgens mij niet dat mensen dat moesten doen maar het was meer een vraag die hij stelde van "kunnen we niet iets doen met dat spul in het lijf brengen" in de hoop dat hij slim over zou komen :=

Tja wat betreft Walz zijn vertrek ten tijde van de Irak oorlog.... je kan natuurlijk altijd zeggen dat hij wist dat het er wellicht aan zat te komen en hij toen eieren voor zijn geld gekozen heeft. Als je slecht over iemand wilt denken dan vind je wel een manier :j

Maarja, zelfs al zou dat zo zijn: als iemand een jaar of 23 zijn land / staat gediend heeft en dan vervolgens een volgende stap wil maken, is dat an sich niet zo raar volgens mij. En als je niet uitgezonden wilt worden dan lijkt me daar ook niks mis mee want je hebt "je plicht" toch al wel gedaan in al die jaren ervoor zou ik zo zeggen :=

Kijk als je nou net een jaartje erbij zit, training hebt gehad, en dan met de staart tussen de benen hem peert als het gevaar te dichtbij komt....dat komt toch al anders over wanneer ze voor niks geld en middelen in je geïnvesteerd hebben. Maar na 20+ jaar hebben ze dat er wel uit :=

MAGA's zijn gewoon hatelijk, simpel volk. Met dat gezeur van "tampon Tim" en overal super rare conclusies uit trekken. Walz en Harris die op vliegveld aankomen, poosje praten met wat mensen. En dan zijn er door ik weet niet wie of wat ook wat kinderen opgetrommeld waar ze dan ook even naartoe gaan en mee kwebbelen, gewoon leuk om te zien.

Maar néééé.... moet je die Maga commentaren onder zo'n filmpje lezen.... die maken er meteen van dat Walz tampons aan het uitdelen was, en ze die kinderen probeerden over te halen om zich om te laten bouwen, er zelfs van zouden balen dat die kinderen er stonden en het niet gelukt was om ze te aborteren 8)7 :x

En dan Vance die als een ware creep Airforce 2 achtervolgt, net even later uit zijn vliegtuig komt, en met een zelfingenomen snel show-loopje als een persoonlijke powertrip met zo'n heel clubje naast en achter hem aan naar Airforce 2 banjert om de pers die daar voor Harris staat, ongevraagd te woord te staan :?

En te miepen over hoe raar het is dat Harris / Walz nog geen interview / vragen van de pers hebben beantwoord. Wat een mafklapper.

Het is echt 1 en al haatzaaierij bij die gasten.... wat een laag volk.

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 10:02

Ze beschuldigen Tim Walz nu ook van Stolen Valor, terwijl dat ook niet zo zou zijn. Ik weet niet precies van de hoed en de rand, maar het komt erop neer dat Walz Command Sergeant Major is geweest, maar toen hij uit de national guard stapte, de aanvullende opleiding daarvoor nog niet had afgerond, dus administratief een rank lager is gezet naar Master Sergeant. Dus hij mag prima zeggen dat hij CSM was/is geweest, hij is alleen retired als MS. Hoop gedoe.

Iemand trouwens beelden gezien van de persco die Trump gisteren gaf op Mar-a-lago? (https://www.youtube.com/watch?v=McXjpQFFN90). "I don't see her doing a press conference, she's not smart enough to do a news conference." Dat niveau. En oh ja, hij had meer publiek bij zijn conferentie van January 6, dan Martin Luther King Jr bij zijn speech. Miljoenen, maar dat zal de pers nooit toegeven.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 10:06

Kleinzielige stampvoetende kleuter is het toch :n

Vooral dat gemekker dat Harris dom zou zijn, terwijl ze heel wat meer gepresteerd heeft dan hij met zijn gouden lepel.

Het zijn gewoon lelijke bullies die ten koste van anderen zichzelf beter willen voordoen dan ze zijn, en alleen maar op zoek zijn naar macht om de macht, zichzelf verrijken ten koste van anderen. Gelukkig prikken steeds meer mensen er doorheen. Duimen maar dat het er genoeg zijn tegen de tijd dat er gestemd moet worden.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 10:11

Sintara schreef:
Relschoppers heb je overal :P

bedoel je mij hiermee?
Tuurlijk zijn er ook Nederlanders die Trump geweldig vinden.

Lanoca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 13:52

Ik denk maar zo, als er nu een paar extra mensen, die twijfelen of stemmen zinvol is, wel gaan stemmen in de swing staten. Dan zou dat positief uit kunnen pakken. Het is wel een bijzondere democratie die ze daar hebben.

nikkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-24 07:42

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-24 08:21

8nnemiek schreef:
:')
Dat laatste zinnetje is waar :')

Er zijn er toch een heleboel gestorven. Aan Corona, waar onder mijn moeder.