Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BigOne schreef:Omdat andere landen het hebben is het hier oké ?
Citaat:Het gaat voornamelijk over de hulp die deze mensen soms krijgen, die wordt strafbaar.
anjali schreef:Mijn R.K. Kerk verstrekt op elke doordeweekse dag gratis lunches voor IEDEREEN die komt zonder vragen naar wie of wat iemand is. Dit wordt geheel gefinancierd door onze eigen R.K.gelovigen, waarbij veel actieve kerkgangers, die hiervoor doneren, zelf niet tot de rijken behoren. En we hebben hier 2 "straatpastores" die daklozen op straat bezoeken om te kijken of ze geholpen kunnen (of willen) worden. Die daklozen krijgen soms ook geld wat ook gedoneerd is door kerkgangers. Daarom word ik echt wel kwaad over het voortdurende gebash t.o.v. Christenen. En als een politieke partij zoals de S.G.P. (na de nodige discussies en overwegingen) toch vindt dat het illegalenprobleem aangepakt moet worden en niet gefaciliteerd, dan besluiten ze dat niet zomaar.
Shadow0 schreef:Electra63 schreef:Is tegen abortus en euthanasie en zijn pro-Israel.
Je hoopt toch dat mensen ooit beseffen dat Israel dagelijks meer mensen doodt dan euthanasie en abortus bij elkaar in een paar jaar, als ze mensenlevens echt belangrijk vinden.
Maar goed, ik weet dat het niet zo werkt.
anjali schreef:Mijn R.K. Kerk verstrekt op elke doordeweekse dag gratis lunches voor IEDEREEN die komt zonder vragen naar wie of wat iemand is. Dit wordt geheel gefinancierd door onze eigen R.K.gelovigen, waarbij veel actieve kerkgangers, die hiervoor doneren, zelf niet tot de rijken behoren. En we hebben hier 2 "straatpastores" die daklozen op straat bezoeken om te kijken of ze geholpen kunnen (of willen) worden. Die daklozen krijgen soms ook geld wat ook gedoneerd is door kerkgangers. Daarom word ik echt wel kwaad over het voortdurende gebash t.o.v. Christenen. En als een politieke partij zoals de S.G.P. (na de nodige discussies en overwegingen) toch vindt dat het illegalenprobleem aangepakt moet worden en niet gefaciliteerd, dan besluiten ze dat niet zomaar.
Raineri schreef:anjali schreef:Mijn R.K. Kerk verstrekt op elke doordeweekse dag gratis lunches voor IEDEREEN die komt zonder vragen naar wie of wat iemand is. Dit wordt geheel gefinancierd door onze eigen R.K.gelovigen, waarbij veel actieve kerkgangers, die hiervoor doneren, zelf niet tot de rijken behoren. En we hebben hier 2 "straatpastores" die daklozen op straat bezoeken om te kijken of ze geholpen kunnen (of willen) worden. Die daklozen krijgen soms ook geld wat ook gedoneerd is door kerkgangers. Daarom word ik echt wel kwaad over het voortdurende gebash t.o.v. Christenen. En als een politieke partij zoals de S.G.P. (na de nodige discussies en overwegingen) toch vindt dat het illegalenprobleem aangepakt moet worden en niet gefaciliteerd, dan besluiten ze dat niet zomaar.
Bashen van religie is niet oké. Wanneer gebeurd dit dan? Wellicht kan ik er rekening mee houden. Mijn indruk is dat men kritisch is soms naar sommige religieuze instituten. Ja, dat mag gewoon in een vrij land.
anjali schreef:Wanneer dat dan gebeurt? Ik zit al vele jaren op Bokt en dat is al vele jaren het geval.Althans wat betreft het Christendom want die doen toch niks terug. "Hebt uw vijanden lief en bidt voor degenen die u vervolgen". Maar ik ben de twistgesprekken wel eens beu.
Electra63 schreef:anjali schreef:Mijn R.K. Kerk verstrekt op elke doordeweekse dag gratis lunches voor IEDEREEN die komt zonder vragen naar wie of wat iemand is. Dit wordt geheel gefinancierd door onze eigen R.K.gelovigen, waarbij veel actieve kerkgangers, die hiervoor doneren, zelf niet tot de rijken behoren. En we hebben hier 2 "straatpastores" die daklozen op straat bezoeken om te kijken of ze geholpen kunnen (of willen) worden. Die daklozen krijgen soms ook geld wat ook gedoneerd is door kerkgangers. Daarom word ik echt wel kwaad over het voortdurende gebash t.o.v. Christenen. En als een politieke partij zoals de S.G.P. (na de nodige discussies en overwegingen) toch vindt dat het illegalenprobleem aangepakt moet worden en niet gefaciliteerd, dan besluiten ze dat niet zomaar.
Je kunt er kwaad om worden, maar de SGP maakt onderscheid tussen man en vrouw. Is tegen abortus en euthanasie en zijn pro-Israel.
Ik vind het daarom een vreselijke partij en dat mag lijkt mij.
purny schreef:De SGP heeft toch ook voor het strafbaar stellen van illegaliteit gestemd?
prompter schreef:Ik ga er alleen niet nog een keer op stemmen gezien de huidige koers die ze voeren, dat voelt voor mij als PVV-light en dat vind ik niet OK, maar dat heeft niets met dit topic te maken.
Electra63 schreef:Anjali,
Jij mag voor de SGP zijn, maar ik ben dat niet. Ik ben nl. voor abortus en euthanasie m, maar ook wil ik dat onze regering afstand neemt en regelingen treft tegen de Israëlische regering voor het buitenproportioneel geweld in Gaza, waar veel onschuldige slachtoffers zijn te betreuren.
Ik woon in een SGP-gemeente en ik vind veel SGP-aanhangers bekrompen en zeker niet tolerant naar anderen.
Dat sommige bokkers niet meer aanwezig zijn in dit topic is voornamelijk omdat zij weinig goeds te melden hebben over hun partijen, misschien?
Wat kan je melden over de PVV die dit kabinet WEER liet klappen. Die slechte ministers had en heel veel Kamerleden heeft, die weinig of nooit aanwezig zijn.
Wat kun je voor positiefs zeggen over Yesilgoz? Vertel maar ?
Maar ga niet suggereren dat bokkers worden weggejaagd.