Ook haar reactie op Trump die ineens niet meer het 2e debat op ABC wil doen. Super hoe ze zegt dat zij er gewoon aanwezig gaat zijn, laat zien dat hij blijkbaar bang is omdat hij nu ineens alleen maar veilig bij Fox wil debatteren..... en ook dat ze op al zijn valse, venijnige geblaf reageert met "als je iets te zeggen hebt, say it to my face". Ofwel kom gewoon op dat debat dat al gescheduled stond.
Wel jammer dat Trump ineens 1-zijdig verkondigt dat hij met haar wil debatteren op Fox, en dan een week eerder. Zodat hij net kan doen alsof zij de scheiterd is. Dat "voorstel" slaat natuurlijk nergens op, want Fox doet er al jaren bijna alles aan om al liegend en bedriegend Trump omhoog te hijsen en anderen met allerlei mogelijke leugens naar beneden te trappen.
En dan wil hij ook nog de hele studio vol met MAGA klapvee.... hoe goed je ook bent, dan is de kans gewoon 99,99% dat je er niks van kan maken als tegenstander en al snel de zwakste lijkt. Ze zou wel gek zijn als ze daar op zou komen dagen.
Het is ook nogal tegen de borst stuitend dat hij zo zelf maar even net doet alsof dit een nieuwe afspraak is en het maar heel normaal is dat het gekleurde vrouwtje als een schoothondje wel op komt draven als hij even bepaalt dat we het helemaal anders gaan doen

Ik denk dat het het beste is om te doen wat ze nu lijkt te doen: die door Trump geprikte datum een beetje negeren en gewoon in blijven zetten op de al afgesproken datum.
Het zou natuurlijk super gaaf zijn als ze tòch zou komen bij Fox en dan de vloer met hem aanveegt

Maar ik denk niet dat dat realistisch is in zo'n setting van honderden bully's die kostte wat kost haar belachelijk willen maken.... en bij elk ding dat ze zegt zullen gaan joelen en boe roepen enzo.
Als het goed is wordt vandaag of morgen bekend gemaakt wie ze als VP zal gaan kiezen, ik ben echt super benieuwd! Ze kan eigenlijk geen verkeerde keuze maken. Walz is ook wel een geschikte vent die het goed kan doen bij de nog te bereiken Republikeinen en zwevende kiezers. Kelly is prima. Shapiro ook. Buttigieg is geweldig maar dat is nu niet het moment vind ik, dus ik duim dat ze die niet als VP kiest maar zijn talenten op een andere manier benut worden en dan over 4 of 8 jaar Pete for President