Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-24 01:34

Berdien schreef:
Het staat op de website van Trump:

[ [url=m/pOnSz7.png]Afbeelding[/url] ]

Wat een slecht geschreven kul argument zeg :') Lachwekkend én triest dat dit van de officiële website komt, hoe komen ze erop. Al die bijnamen zoals "Crooked Joe Biden" zijn ook gewoon echt kinderachtig raar gedrag. Heel bijzonder hoe dat allemaal maar wordt geaccepteerd.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-24 08:48

BigOne schreef:
Zag vanavond eindelijk eens een duidelijke foto van zijn oor, wanneer die geraakt is door een kogel eet ik m’n schoen op.

Dat dacht ik eerst ook, maar er is een filmpje van een paar gasten met een ballastic hoofd en een soortgelijk wapen (volgens hun) die de situatie een beetje nabootsen. Als je ze hoort praten dan dachten zij ook (zoals wel meer mensen) dat bij raken van het oor het hele hoofd een flinke (dodelijke) klap zou krijgen.

Maar 1 keer gaat de kogel langs het randje van het oor en beschadigd dat lichtjes.
En een andere keer maakt de kogel zelfs een gaatje in het oor!

Even opgezocht:

Blijkbaar moeten de kogels van dergelijke wapens eerst door wat serieuze massa heen voordat ze de hele boel verwoesten, en zijn ze al door zo'n velletje van een oor heen voordat ze echt schade aan gaan richten zeg maar.

De schutter zou 8x hebben geschoten, en met 1 schot neergelegd zijn. Dat is wel slordig natuurlijk, dat iemand überhaupt dat dak op kon klimmen. Gezien werd. Er doorgegeven is dat er iemand op een dak ligt. En hij dan toch nog 8x kan schieten, oef.....

Cer

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-24 08:52

De hele situatie rond die schutter is te idioot voor woorden… die mevrouw van de secret service is niet voor niks vertrokken

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-24 09:10

Mijn vader heeft ook ooit een schamp schot gehad langs zijn oor. Mijn moeder was razend. Hij mocht een keer mee met de jacht. Dat gaf een rode ontvelling.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-24 09:11

Whoow ik kan me voorstellen dat ze zich dood schrok :oo

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-24 11:44

Hoe zat het ook al weer, wel wat over gezien, maar tijd geleden. Inslag wond is klein, uit groot, kogel "grijpt" weefsels op pad door lichaam en dat grijpen/trekken aan weefsels veroorzaakt zoveel schade. Dan is langs dun reepje vel idd weinig wonde, want weinig te grijpen.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-24 11:55

Mijn ouders gingen vrij correct met elkaar om, maar toen flipte mijn moeder volledig en heb ik de hond gepakt als puber om ze dit uit te laten vechten zonder een kind erbij. Het knetterde behoorlijk. :=

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-24 15:28

Kijk het kan natuurlijk ook een stukje van iets anders zijn geweest. Maar imo maakt dat eigenlijk weinig verschil voor de hele situatie eigenlijk.

Ik ben echt benieuwd wie Harris als VP zal kiezen. Ik hoop / denk toch Mark Kelly, gezien die uit Arizona komt en dat heel waardevol kan zijn volgens mij. Zowel omdat dat toch een swingstate is als dat die direct aan de grens met Mexico ligt. Dat is wel een goeie om erbij in te zetten voor het wegtrekken van kiezers bij de GOP :j

En het is een blanke man, als conservatief tegengewicht voor Harris zelf zeg maar. En hij is astronaut geweest, heeft "gewoon een gezin" en zo nog meer wat dingetjes die hem de ultieme Amerikaan maken die het conservatievere deel van het volk aan kunnen spreken +:)+

Ik weet verder niet zoveel van de beste man, of er nog zaken zijn die tegen hem werken.
En of Harris er wel een goede teamgenoot in ziet :=

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-24 16:01

Ik noemde zijn naam enige tijd geleden al.. dan niet als VP maar ipv Biden. Hij werd genoemd door republikeinen :j

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-24 18:05

Tim Walz van Minnesota zou ook een hele goede kandidaat zijn. Het type "de gewone man" uit het midden westen en tegelijk verbaal sterk en scherp, zoals een VP dat moet zijn.

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-24 18:07

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-24 18:16

Lynnepinny schreef:
Ik zag net een filmpje van Trump waarin hij opriep dat als hij zal worden gekozen er geen andere verkiezingen meer nodig gaan zijn. Ehh wat, dictator in spé? :x
Edit: linkje https://youtu.be/FOGTCKQklPQ?si=zKta5Ci3sr7ni9zP

Het is tenen krommend! Ongelooflijk dat die man die zo duidelijk is wie en wat hij is, zoveel fans heeft.

nps

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-24 19:20

Lynnepinny schreef:
Ik zag net een filmpje van Trump waarin hij opriep dat als hij zal worden gekozen er geen andere verkiezingen meer nodig gaan zijn. Ehh wat, dictator in spé? :x

Tsja, dit type leiders heeft niet zoveel op met democratie, eerlijke verkiezingen en/of tegenspraak. Het blijft in mijn hoofd onbegrijpelijk dat mensen hier moedwillig voor kiezen.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-24 19:26

nps schreef:
Lynnepinny schreef:

Tsja, dit type leiders heeft niet zoveel op met democratie, eerlijke verkiezingen en/of tegenspraak. Het blijft in mijn hoofd onbegrijpelijk dat mensen hier moedwillig voor kiezen.

Yep, in de 4 jaar dat hij aan de macht zal zijn, zal hij het wel ff gaan fixen. Dan zijn er geen verkiezingen meer nodig belooft hij.
https://x.com/WalshFreedom/status/1817206767933427768

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-24 20:28

Hoezo 4 jaar..... dat is alleen voor losers die zich aan de regels houden.

nps

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-24 21:10

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 11:18

De peilingen laten op dit moment een positief beeld zien voor Harris. Ze heeft duidelijk het momentum en enthousiasme mee en doet het veel beter dan ik verwacht had. Tegelijkertijd hebben de Republikeinen nog geen flauw idee hoe ze haar aan moeten pakken.

Zoals het er nu naar uitziet wordt Shapiro volgens politico haar VP en tegelijkertijd heeft Trump een total nutcake als Vance gekozen om VP te worden.

Op dit moment ligt de strijd weer volledig open en hebben de Democraten de bovenhand.

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 13:59

Trump z'n optreden bij een bijeenkomst voor zwarte journalisten zal ook niet geholpen hebben: "Ze was altijd van Indiase afkomst, en nu is ze ineens zwart".

Edit: linkje naar filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=tjPnSh0thag

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 14:25

mylittlejoy schreef:
Trump z'n optreden bij een bijeenkomst voor zwarte journalisten zal ook niet geholpen hebben: "Ze was altijd van Indiase afkomst, en nu is ze ineens zwart".

Zoals Napoleon al zei: "Als je vijand bezig is zichzelf te vernietigen moet je hem daar vooral niet bij storen". :D

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 17:43

Ze heeft een goede speech gehouden over hoe diversiteit een land versterkt in plaats van verzwakt. Dit na de haat speech van Trump. Dus ze gaat goed. Ik hoop het zo.
Ik ben het nooit met je eens geweest Karl en ik hoop zo dat ik gelijk krijg dat Harris een prima president zal gaan worden.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 19:33

mylittlejoy schreef:

Ik dacht dat ze een langer stuk zouden laten zien, maar het is maar een kort stukje.. ik sprak iemand die het hele interview gezien had (geen Amerikaans stemmer, dus geen voorkeur voor links / rechts) en die zei dat Trump best mee prima antwoorden kwam
Ik heb het niet gezien, ik zou t niet weten.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 20:30

Als je het niet weet en zelf een mening wilt vormen, kan je het gewoon op YouTube vinden :)

Trump lepelde gewoon weer zijn standaard Trump retoriek op. Met wat klaaglijk gemopper erbij natuurlijk omdat de dames (terecht!)vrij kritisch waren en hij dat maar onfatsoenlijk vond.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 20:34

Ik heb alleen kritiek op de video in de link waar een heel kort stukje getoond wordt … :)

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 20:42

Het is toch echt te hopen dat Trump vooral niet gekozen wordt. De wereld is al een chaos. Dan gaat hij het nog erger maken.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 22:28

Het was gewoon een hele domme zet van Trump dat hij daar is gaan zitten voor een interview. Hij is komt voornamelijk bij Republikeins georiënteerde zenders als Fox en is gewend dat hij geen moeilijke vragen krijgt en dat ze niet doorvragen als hij een vraag ontwijkt. Hij is daar gaan zitten om gekleurde kiezers te trekken, alleen werd hij nu geïnterviewd door kritische journalisten, die kritische vragen stelden en doorvroegen als hij om het antwoord heen draaide. En daardoor kreeg hij het probleem dat hij of racistische antwoorden moest geven om zijn eigen achterban tevreden te houden, maar waarbij hij de gekleurde kiezers, die hij probeert te trekken, kwijtraakt. Of hij moet met zijn antwoorden de gekleurde kiezers tevreden stellen, maar dat pikt zijn eigen achterban weer niet.

En dan krijg je dus dat hij niet wil zeggen dat Harris een DEI is, maar ook niet wil zeggen dat ze het niet is en dan verzandt hij in een heel verhaal dat ze eigenlijk helemaal niet zwart is en maakt hij het probleem alleen maar groter voor zichzelf. Het was gewoon een domme keuze van hem om daar te gaan zitten, maar daar kan je de interviewers niet de schuld van geven.