Ik vind het altijd zo jammer dat wanneer je het met iets van een rechtse partij eens bent je vaak gelijk uitgemaakt wordt voor extreem rechts (niet zozeer in dit topic maar in het algemeen).
Mensen hebben tegenwoordig hun mening zo snel klaar.
Ik stem altijd links, normaliter SP. Maar ben enorm pro boer. Het stikstof "probleem" kan anders opgelost. Er moet wat gebeuren ja, maar niet op deze manier en de houding van een groot deel van de politiek op dit moment (met name dhr Rutte) vind ik zeer gevaarlijk.
En doet me erg denken aan dhr Johnson op dit moment. Ik ben dan ook van mening dat een Rutte kabinet de prullenbak in mag. Maar krijg dan meer dan eens van (extreem)links naar mijn hoofd dat het extreem rechtse ideeën zijn, fvd gevaarlijk is als ik daar op ga stemmen etc.
Fvd of een andere extreem rechtse partij zal ik nooit op stemmen. BBB vind ik overigens niet extreem rechts, of ze mijn stem krijgen weet ik zo nog niet maar bij gebrek aan iets anders wat bij mijn ideeën past zou dat wellicht wel een optie zijn.
Ik blijf me hard maken voor de boeren. Ja ook zij moeten verduurzamen en daarover moet om tafel en oplossingen komen. Maar op deze manier de veestapel opruimen is niet de oplossing.
Je kan het imo niet verkopen dat een boer aan de ene kant van het dwingelerveld 92% moet reduceren terwijl aan de andere kant van het dwingelerveld de grote vervuiler Attero gewoon mag doorgaan als altijd.
Wanneer nodig rij ik gewoon weer mee net als afgelopen maandag
[ [url=m/BnmdMq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mp8oEn.jpg]Afbeelding[/url] ]