Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dems75 schreef:Ik ben altijd wel benieuwd naar hoe de mensen hier die voor de strafbaarheid van illegaliteit zijn, straks, als Nl onder water staat, gaan verantwoorden dat ze bij onze oosterburen en zuiderburen aan de grens staan...ik zou daar wel bij willen zijn.
dems75 schreef:Ik ben altijd wel benieuwd naar hoe de mensen hier die voor de strafbaarheid van illegaliteit zijn, straks, als Nl onder water staat, gaan verantwoorden dat ze bij onze oosterburen en zuiderburen aan de grens staan...ik zou daar wel bij willen zijn.
juval schreef:De minister heeft erbij gezegd dat het vervolgen van hulpverlenende instanties geen prioriteit zal hebben. Dus ik denk dat het zo'n vaart niet zal lopen dat iedereen die een kopje koffie uitdeelt nu meteen een strafblad zal krijgen.
BigOne schreef:Maar het staat er wel, laten we aub niet afglijden naar een maatschappij zoals Wilders het voor ogen heeft. En het moet nog door de eerste kamer en de raad van state zal er zich ongetwijfeld nog over buigen.
Cer schreef:Hoe ‘makkelijk’ kan dit na nieuwe verkiezingen / andere partijen weer teruggedraaid worden?
mysa schreef:Een van de consequenties is dat mensen die iets voor illegalen doen, kunnen worden verlinkt/aangegeven door medeburgers. Ik las ergens dat er al onfrisse lui bezig zijn lijsten aan te leggen.
Cer schreef:Ik denk dat 28000 / 58000 duizend illegalen ook niet wenselijk is..