mysa schreef:Ik denk dat het sowieso beter zou zijn om niet meer afhankelijk te zijn van de VS. Dus een Europese defensiemacht die eventueel weer een samenwerkingsverdrag met de Amerikanen kan sluiten. Maar zoveel mogelijk autonoom is.
YES!!!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:BigOne schreef:En dat de a10 daar geblokkeerd werd komt omdat daar het oude hoofdkantoor van de ING zit.
Ooit stond er een antroposofisch hoofdkantoor van de ing langs een Amsterdamse snelweg.
Citaat:En hoe zijn ze de A10 opgekomen? Niet wandelend toch?
Avalanche schreef:Volt. Ik sta volledig achter het programma.mysa schreef:Ik denk dat het sowieso beter zou zijn om niet meer afhankelijk te zijn van de VS. Dus een Europese defensiemacht die eventueel weer een samenwerkingsverdrag met de Amerikanen kan sluiten. Maar zoveel mogelijk autonoom is.
YES!!!!
pien_2010 schreef:Heeft volt een alliantie voor de Europese verkiezingen gedaan?
Eens met de legermacht in Europa.
Loretta schreef:pien_2010 schreef:Heeft volt een alliantie voor de Europese verkiezingen gedaan?
Eens met de legermacht in Europa.
Hier is een overzicht van welke Nederlandse partijen bij welke fracties zijn aangesloten.
https://www.eumonitor.nl/9353000/1/j9vv ... 2gdhb0s7p4
nps schreef:Ik vind het een lastige, met de EU verkiezingen... waar baseren jullie je keuze op? Programma's doorlezen, stemwijzer? Ik heb voor de gewone verkiezingen het programma van Volt doorgelezen, vond die wel erg sterk moet ik zeggen.... wel héel progressief
Citaat:De Engelsman Peter Munday schreef in 1640 over Amsterdam: 'De stad is niet in parochies verdeeld zoals bij ons, maar iedereen gaat naar welke kerk hij wil, er zijn slechts 8 of 9 openbare kerken naast de Engelse, Franse, Lutheranen, wederdopers, etc., en Joodse Sinagogen… Een tolerantie voor alle sekten [van] religie.'
Citaat:De Nederlandse invloed was over de hele wereld voelbaar omdat de Nederlanders voor een groot deel de moderniteit hadden uitgevonden, de combinatie van kapitalisme en liberalisme die werd overgenomen door de Britten en vervolgens door de Amerikanen, met als kern een ultra-VREEMDE tolerantie voor religieuze en ideologische diversiteit. .
BigOne schreef:
pien_2010 schreef:Ik zie het meer als satire want dat overdrijft ook. Sommige dingen vond ik wel geestig en dan met name de vergelijkingen.
Benzz schreef:pien_2010 schreef:Ik zie het meer als satire want dat overdrijft ook. Sommige dingen vond ik wel geestig en dan met name de vergelijkingen.
https://chrisklomp.nl/nee-geert-dat-gaa ... niet-doen/
Deze is ook heel grappig van hem.
pien_2010 schreef:Heerlijke humor. Dit soort artikelen moet je echt met een flinke korrel zout lezen. Niet alles zo serieus pakken want daar is het totaal niet voor bedoeld.
Ik vind het wel geestig zoals
"Moeten ze dan bij Ter Apel op het gras slapen?"
En dan "Carolien": "gras is voor de koeien"Dat is toch geweldig grappig......
mysa schreef:juval schreef:het zijn ook best heel lastige vragen. Willen we een Europees leger??? tja, we hebben de navo toch? zou je zeggen, maar als Trump wint, is er misschien geen steun meer van de usa, en wat is de navo dan nog waard. Ik vind dat heel lastig om antwoord op te geven.
Ik denk dat het sowieso beter zou zijn om niet meer afhankelijk te zijn van de VS. Dus een Europese defensiemacht die eventueel weer een samenwerkingsverdrag met de Amerikanen kan sluiten. Maar zoveel mogelijk autonoom is.