Dinopino schreef:Pareltjes dus een andere zienswijze dan hier gewenst is mag je niet hebben. Dan gooien we het onderwerp van vrijheid van meningsuiting ook maar gelijk in de prullenbak.
Jij bent 100% zeker dat er amper nazi's in de Oekraine zijn. En wanneer die er zijn hebben ze zeker weten helemaal niet meegedaan aan volkenmoord. Dat weet je 100% zeker, terwijl je geen stap in het land hebt gezet. Het filmpje van die Belgische journalist in begeleiding van mensen met een doodskop, wil niet zeggen dat die mensen het gedachtengoed hegen, dat alle joden en Russen dood moeten. Dat weet je 100 % zeker, wantjewas erbij. Wanneer er dan iemand aan twijfelt is die niet goed snik. Je kunt me overtuigen door in de bus naar Kiev te stappen en dan verder door. Neem een tolk mee en spreek eens met de bevolking daar.
Ik zou graag een ander topic overigens willen openen. Lijkt me weinig zin hebben, want dan gaan jullie hetzelfde gesprek daar voeren.
Interessant: We zijn heel erg tegen discriminatie, behalve wanneer het gaat over een pandemie of over een oorlog.
100 % zeker zijn jullie dat de Nazi's slecht zijn, daar ga ik volledig in mee. En 100 % zeker dat Putin niet de behoefte heeft om de Nazi's te verdrijven. En het is in dat opzicht ook volkomen logisch dat hij er voor zorgt dat de graanvoorraad niet gebombardeerd wordt, want hoe dan ook Putin is slecht. Jullie weten 100% zeker het nieuws wat jullie zien en horen is volledig 100% berouwbaar.