Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
8nnemiek schreef:Het voordeel wat ik bij Harris zie is; Trump kan haar niet aanvallen op haar huidskleur of op het feit dat ze een vrouw is, hoe graag hij dat ook zou willen. Trump is vreselijk oppervlakkig, het gaat hem bijna niet om de inhoud.. Dus iemand die daar gewoon overheen kan praten en op het eerste gezicht geen tekortkomingen heeft, en waar geen 'dirt' over te vinden is, zou een goede kans moeten maken.
Vorige keer had ook niemand verwacht dat Biden zou winnen, die was toen ook al oud en stotterde zo nu en dan.
8nnemiek schreef:Harris is niet op d'r mondje gevallen, ik denk ook dat die best eens goed van zich af kan bijten in een debatHet is alleen de vraag of het mensen ook aanspreekt.
In Nederland zie je hetzelfde in debatten natuurlijk. Er zijn een paar mensen die écht goed kunnen spreken, op een duidelijke, rustige en nette manier de vinger op de zere plek leggen, en toch weinig aandacht krijgen omdat er een bulldozer overheen walst met populistische leuzen en bangmakerij.
pmarena schreef:Ik zie nu gebeuren wat ik al hoopte: dat ze als team met Biden "samen sterk" verder lijken te gaan
Raskin is een goeie vent, en anderen hoor/zie ik op dezelfde toon praten:
[ Video ]