Wilders en zijn extreme uitspraken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ronja

Re: Wilders en zijn extreme uitspraken

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 16:17

runningkawa schreef:
sinds vandaag heeft wilders er een stemmer bij Ja

Dan heeft zijn strategie duidelijk gewerkt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 16:22

Nee, dat niet
De ministers die ff geld uit de burger zijn portomonee vissen voor hun loonsverhoging hebben dat gedaan...

Ronja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 16:23

Ja dat is natuurlijk ook een stuk erger dan iemand die een hele cultuur uit wil roeien Gestoord

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 16:25

Dat wil Wilders niet...
Maar dat is hier al genoeg gezegt...

En ja, je eigen volk laten stikken vind ik erg...heel erg... (en daar horen ook de buitenlandse mensen bij die hier wonen, of ben je dat ff vergeten?)
Wat waren de ministers zonder hun volkje?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-09-07 16:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 16:27

Ronja schreef:
Ja dat is natuurlijk ook een stuk erger dan iemand die een hele cultuur uit wil roeien Gestoord

Ik vind jou uitspraak knettergek ja.

Wilders heeft i.m.o nooit gezegd dat ie een hele cultuur wil uitroeien, hij wil alleen voorkomen dat Nederland eeen Islam land wordt. In ander woorden, let eens wat beter op en maak van een mug geen olifant.

Ronja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 16:33

xx_Horsiex schreef:
hij wil alleen voorkomen dat Nederland eeen Islam land wordt. In ander woorden, let eens wat beter op en maak van een mug geen olifant.

"
Dat eerste is van een mug een olifant maken ja Knipoog

En ik ben er inderdaad op tegen dat iemand als Wilders in de kamer zit, afgeeft op een cultuur die deel uitmaakt van Nederland, uitspraken doet die kant nog wal raken maar enorm spectaculair klinken, en op andere (minder interessante) gebieden de populairste standpunten inneemt om zieltjes te winnen. Want de Koran verbieden, dat is dan iets waar mensen maar overheen stappen ofzo. Nee zolang het over andere culturen of erger nog, immigranten gaat kan het voor de Nederlander niet ver genoeg gaan, is toch maar de ver van mijn bed show. Dat mag allemaal maar. Maar owee als ze aan ons geld komen. Dan staat iedereen ineens op zijn achterste poten. En dan is daar ineens de reddende engel in de belichaming van Wilders, die zijn kans schoon ziet om zieltjes te winnen. Waardoor hij de kans krijgt om dat te doen waarvoor hij eigenlijk in de kamer zit; Nederland "schoon" te houden.

Ja, ik vind dat een schande. En als het een mug is, dan wel een HEEL irritante.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 16:36

Ben jij het allemaal eens met de partij waar jij op gekozen hebt?
Met elk ding van hun?

Ik ben het ook niet eens over dat gedoe met de koran...maar ik hoor hem wel als enigste iets zeggen over de ministerssalarissen..over andere onzinnige posten waar toch ons geld (ook dat van de moslim die hier woont) heen gaat

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 16:49

Wat een onzin. Je doet net alsof Wilders de tweede Hitler is, en dat gaat TE ver. Ik stem zodra ik het mag en kan ook op Wilders. Ik zie liever wat meer mensen er uit dan er in. Nederland is veel te soft en moet eens hard optreden, en dan bedoel ik niet alleen naar buitenlanders toe. Zat Nederlands volk dat zich ook maar eens moet gaan aanpassen.

horsefan08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 16:56

xx_Horsiex schreef:
Wat een onzin. Je doet net alsof Wilders de tweede Hitler is, en dat gaat TE ver. Ik stem zodra ik het mag en kan ook op Wilders. Ik zie liever wat meer mensen er uit dan er in. Nederland is veel te soft en moet eens hard optreden, en dan bedoel ik niet alleen naar buitenlanders toe. Zat Nederlands volk dat zich ook maar eens moet gaan aanpassen.

Helemaal met je eens!(mag nog niet stemmen hoor, maar me ouders stemmen ook op hem! Vingers aflikken )

tamorka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 17:44

Ronja schreef:
Ik maak me drukker om sociale toestanden dan om het geld van een ander.

Ehm, ja, jij misschien wel, maar de ministers denken er anders over. Het is wel weer zo dat de werkenden gestrafd worden. Behalve de ministers dan natuurlijk.

En dat heeft alles met links te maken.

Noetanchamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 18:07

Iets wat ik regelmatig lees is dat er een vergelijking wordt gemaakt tussen Wilders en Hitler.

Ik wordt hier werkelijk kotsmisselijk van....of verdrietig eigenlijk, kan het niet zo goed omschrijven.... Verdrietig
Hitler heeft geen Jood (is zijn geval) terug gestuurd naar "eigen" land. Hij heeft ze in grote getale laten vergassen, uithongeren en laten doodmartelen.

Misschien kunnen jullie mij een ontzettend groot plezier doen?? (Zo niet dan is dit ws mijn laatste reactie hier in het topic.)

Laat Adolf Hitler hier buiten svp

Dank jullie wel Knipoog
Laatst bijgewerkt door Noetanchamon op 22-09-07 18:09, in het totaal 1 keer bewerkt

tamorka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 18:08

Een zeer terechte opmerking hierboven.

Achilles

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 18:13

Ronja schreef:

Euh, de moslimextremisten willen de westerse cultuur uitroeien. Wilders wil dat nou juist voorkomen.

Noetanchamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 18:16

Wilders wil niks uitroeien volgens mij..... Sigaar

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 18:36

Noetanchamon schreef:
Hij heeft ze in grote getale laten vergassen, uithongeren en laten doodmartelen.

Dat heeft hij idd gedaan. Maar voordat hij zover was heeft hij wel een heleboel andere foefjes uitgeprobeerd/gedaan. Je komt niet van de 1 op de andere dag in een land waar dat soort dingen toegestaan worden. Dát is gevaar, de omstandigheden moeten er naar zijn en langszaam van het een in het ander rollen. Dat is wel iets voor een hele andere discussie, maar wilde er wel iets over zeggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 18:38

Ronja schreef:
runningkawa schreef:
sinds vandaag heeft wilders er een stemmer bij Ja

Dan heeft zijn strategie duidelijk gewerkt.

Wat een kortzichtige opmerking. Datzelfde kun je zeggen van de Wouter Bos stemmers, of cda-stemmers, of welke partij dan ook. Dus wat wil je hier nou eigenlijk mee zeggen? Ik neem tenminste aan dat je erg intelligent bent als je een ander veroordeelt op het wel of niet hebben van een universitair papiertje Haha!

Ronja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 19:28

faye schreef:
Dus wat wil je hier nou eigenlijk mee zeggen? Ik neem tenminste aan dat je erg intelligent bent als je een ander veroordeelt op het wel of niet hebben van een universitair papiertje Haha!

Thanks...
Blauw oog

Ronja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 19:40

Ach wat maakt het ook nog uit. Mensen lezen toch alleen maar wat ze willen lezen en horen wat ze willen horen.

Ik trek me terug uit het topic want het raakt me teveel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 20:18

Het klopt idd wat je zegt...maar dat is dus ook met wat Wilders zegt.
Media pakt alleen de punten eruit van het tegen de Koran zijn en dat soort dingen.
Daar zijn echt maar héél weinig mensen het mee eens.

maar hij zegt ook andere dingen, zoals een hoop geld voor ontwikkelingshulp, lees wapens. Maar daar hoor je niemand over.
Das niet leuk rellen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 23:49

Achilles schreef:
Ronja schreef:

Euh, de moslimextremisten willen de westerse cultuur uitroeien. Wilders wil dat nou juist voorkomen.

Nou, hij doet in ieder geval heel erg alsof, maar als puntje bij paaltje komt zit Geer waarschijnlijk als eerste in een vliegtuig naar een veilig land. Wilders speelt alleen maar in op bepaalde negatieve sentimenten en het is hem keurig voorgedaan door Pim F. Pim wist echter als socioloog als geen ander hóe je precies de massa moest bespelen en dat deed hij goed. Zijn basis was een beetje verkeerd, maar de mensen slikten het als zoete koek en geloofden er heilig in.

Maar wat is er mis met een multicultureel Nederland? Vandaag nog haalde ik heerlijk brood en verse baklava bij de Turk, besprak ik met de Italiaan hoe ik het best mijn caprese kon klaar maken en heeft een Pool even een lastig klusje voor me geklaard op stal, wat een heerlijk land is dit, waar dat allemaal kan.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 07:38

Jij hebt dan drie juiste mensen getroffen. Maar kom maar eens de drie verkeerde tegen.

Noetanchamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 20:18

Lovely schreef:
wat een heerlijk land is dit, waar dat allemaal kan.

Wat fijn dat jij op een dag 3 goede mensen trof Knipoog Mensen geloofden heilig in wat Pim Fortuyn zei, vergis je niet, mensen geloven ook in Wilders anders had hij toch niet zo giga veel stemmen gehad bij de laatste verkiezingen?

Ik verwacht dat het huidige kabinet binnen een half jaar valt en ik voorspel je wie er dan een hoofdrol gaat spelen!!

Wilders op de vlucht naar een veilig land....(dus NL is al onveilig?)
Er zijn politici, al dan niet tijdelijk, op de vlucht gegaan voor dreigementen.

Ik geloof dat Wilders daar ook bij hoorde. Maar definitief weg, nee, daar geloof ik niet in..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 23:56

Lovely schreef:
Maar wat is er mis met een multicultureel Nederland? Vandaag nog haalde ik heerlijk brood en verse baklava bij de Turk, besprak ik met de Italiaan hoe ik het best mijn caprese kon klaar maken en heeft een Pool even een lastig klusje voor me geklaard op stal, wat een heerlijk land is dit, waar dat allemaal kan.

Noetanchamon schreef:
Wat fijn dat jij op een dag 3 goede mensen trof Knipoog ..

Of ik kom altijd alleen maar de goede tegen, maar ik ervaar het hetzelfde als Lovely. Het valt mij overigens ook op dat meestal de mensen uit de kleine dorpen roepen dat het allemaal zo slecht is, terwijl als er iemand met een kleurtje in die dorpen lopen staat het hele dorp op zijn kop, want ojee dat hebben ze nog niet veel vaker gezien. De mensen die woonachtig zijn in de grotere steden en dagelijks met "kleurlingen" in aanmerking komen hebben veel minder moeite ermee.

Toen ik vanavond thuiskwam, zag ik terwijl ik de straat inreed 2 nederlandse jongens een grote zak vuilnis in mijn container gooien. Dus ik reed gelijk naar ze toe en zei: Jongens, willen jullie dat er eventjes uithalen want anders zit die container vol. De ene jongen gaf mij toch een grote bek!!!!!
Andere jongen bedaarde hem en zei: Ach mevrouw, u vraagt het zo netjes, dat we het wel eruit halen. Waarop ik antwoorde: Maar het is mijn container..........alleen omdat ik het netjes vraag haal je het eruit, maar eigenlijk is het helemaal niet zo netjes dat jij een tuin van een wildvreemde inloopt en dat erin gooit. Al moet ik zeggen dat ik het wel netter vind dan het zo op straat te gooien.

Toen kreeg ik wat gevloek in het nederlands.

Wat ik er mee wil zeggen: Asociale mensen heb je in iedere cultuur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 00:29

Dat Wilders het hier voor het zeggen zou gaan krijgen, is al een dreigement op zich Lachen. Voor de democratie en (be)leefbaarheid van dit land.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 06:43

Ik hoop at hij het voor het zeggen krijgt, is het misschien over met dat slappe gedoe.