runningkawa schreef:sinds vandaag heeft wilders er een stemmer bij
Dan heeft zijn strategie duidelijk gewerkt.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
runningkawa schreef:sinds vandaag heeft wilders er een stemmer bij
Ronja schreef:Ja dat is natuurlijk ook een stuk erger dan iemand die een hele cultuur uit wil roeien
xx_Horsiex schreef:hij wil alleen voorkomen dat Nederland eeen Islam land wordt. In ander woorden, let eens wat beter op en maak van een mug geen olifant.
xx_Horsiex schreef:Wat een onzin. Je doet net alsof Wilders de tweede Hitler is, en dat gaat TE ver. Ik stem zodra ik het mag en kan ook op Wilders. Ik zie liever wat meer mensen er uit dan er in. Nederland is veel te soft en moet eens hard optreden, en dan bedoel ik niet alleen naar buitenlanders toe. Zat Nederlands volk dat zich ook maar eens moet gaan aanpassen.
Ronja schreef:Ik maak me drukker om sociale toestanden dan om het geld van een ander.
Ronja schreef:Ja dat is natuurlijk ook een stuk erger dan iemand die een hele cultuur uit wil roeien
Noetanchamon schreef:Hij heeft ze in grote getale laten vergassen, uithongeren en laten doodmartelen.
Ronja schreef:runningkawa schreef:sinds vandaag heeft wilders er een stemmer bij
Dan heeft zijn strategie duidelijk gewerkt.
faye schreef:Dus wat wil je hier nou eigenlijk mee zeggen? Ik neem tenminste aan dat je erg intelligent bent als je een ander veroordeelt op het wel of niet hebben van een universitair papiertje
Achilles schreef:Ronja schreef:Ja dat is natuurlijk ook een stuk erger dan iemand die een hele cultuur uit wil roeien
Euh, de moslimextremisten willen de westerse cultuur uitroeien. Wilders wil dat nou juist voorkomen.
Lovely schreef:wat een heerlijk land is dit, waar dat allemaal kan.
Lovely schreef:Maar wat is er mis met een multicultureel Nederland? Vandaag nog haalde ik heerlijk brood en verse baklava bij de Turk, besprak ik met de Italiaan hoe ik het best mijn caprese kon klaar maken en heeft een Pool even een lastig klusje voor me geklaard op stal, wat een heerlijk land is dit, waar dat allemaal kan.
Noetanchamon schreef:Wat fijn dat jij op een dag 3 goede mensen trof..