Cer schreef:Hoever moet je ze tegemoet komen dan??? Er zijn al een hoop oplossingen aangedragen, maar als ze niet willen... wat dan?
als ze neit willen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Hoever moet je ze tegemoet komen dan??? Er zijn al een hoop oplossingen aangedragen, maar als ze niet willen... wat dan?
dees_daan schreef:whiz kan je even op mijn laatste post reageren?
Whiz schreef:dees_daan schreef:whiz kan je even op mijn laatste post reageren?
Nee ik ga niet over jou kleren praten hier, dat vind ik niet echt interessant.
Danielle_1 schreef:Ow Whiz,wat jammer dat jij laatst niet naast mij in de stad liep zeg.
Ik liep bijna tegen een marokkaans wicht op die druk met haar vriendinnen liep te babbelen en niet voor zich keek.
Mijn enige reactie toen ik voor haar stond was "goedemorgen"met een lach.
Ik liep gewoon door,want er was niets aan de hand.
Dacht ik.....
Achter me werd ik verrot gescholden.
Dus ik draaide me om en vroeg pardon?
Het stel viswijven,met zijn drieen, begon midden in een winkelstraat een enorme scene te schoppen waardoor voorbijgangers omkeken.
Ik ben een erg rustig persoontje en val niet zomaar mensen aan.
Dus ik sloeg zowat stijl achterover door dit gedrag.
Wilde eesrt nog in discussie gaan,maar het niveau was zo laag en ordinair dat het me het beste leek om door te lopen en verder te negeren.
Ik ben heel benieuwd hoe jij zou reageren als jou dit overkwam.
Want ik was gewoon aan het shoppen om iets voor de verjaardag van mijn vader te kopen.
Whiz schreef:Danielle_1 schreef:Ow Whiz,wat jammer dat jij laatst niet naast mij in de stad liep zeg.
Ik liep bijna tegen een marokkaans wicht op die druk met haar vriendinnen liep te babbelen en niet voor zich keek.
Mijn enige reactie toen ik voor haar stond was "goedemorgen"met een lach.
Ik liep gewoon door,want er was niets aan de hand.
Dacht ik.....
Achter me werd ik verrot gescholden.
Dus ik draaide me om en vroeg pardon?
Het stel viswijven,met zijn drieen, begon midden in een winkelstraat een enorme scene te schoppen waardoor voorbijgangers omkeken.
Ik ben een erg rustig persoontje en val niet zomaar mensen aan.
Dus ik sloeg zowat stijl achterover door dit gedrag.
Wilde eesrt nog in discussie gaan,maar het niveau was zo laag en ordinair dat het me het beste leek om door te lopen en verder te negeren.
Ik ben heel benieuwd hoe jij zou reageren als jou dit overkwam.
Want ik was gewoon aan het shoppen om iets voor de verjaardag van mijn vader te kopen.
Jah sorry maar hoe weet je dat ze marrokaans is dan?? Kun je arabisch verstaan? Hoe weet je of ze niet turks, syrisch, afghaans, pakistaans was?
En heel vervelend voor je dat ze dat deed. Maar sorry dat ik het zeg het had je ook kunnen gebeuren met een nederlandse van alle soorten lopen er wel aso's rond.
Cer schreef:Hou toch op, er zijn allerlei soorten projecten om mensen te helpen met integreren, om ze aan een baan te helpen, om ze van de straat te houden, om ze te huisvesten etc etc.
Mensen die zich dan toch nog geroepen voelen om crimineel te worden hebben in mijn ogen bijzonder weinig respect voor het land waarin ze zijn...
Het zijn niet alle allochtonen, maar wel een groot gedeelte. En dat moet je niet bagataliseren, zoals nu vaak gebeurt.
Mystica schreef:En dan bedoel je nederlandse hangjongeren, of allochtone jongeren Whiz?
chevax schreef:Dus dees_daan: je mag wel iets roepen over buitenlanders, want dat vind je geen discriminatie. Maar als iemand iets roept over jouw kleding, die (zoals je zelf aangeeft) voornamelijk wordt gedragen door nazi-sympathisanten, dan mag het plots niet?
Whiz schreef:Mystica schreef:En dan bedoel je nederlandse hangjongeren, of allochtone jongeren Whiz?
Ik heb het nog niet eens zozeer over hangjongeren.
Ik heb het over mensen die tussen het wal en het schip geraken zonder werk etc.
chevax schreef:@Danielle_1: laat me niet lachen. Er zijn maar weinig mensen die zo weinig rekening houden met de tradities van het land waar ze op vakantie gaan als Nederlanders en Engelsen.