Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anjali schreef:_San87_ schreef:Even los van dat uitje, maar waarom wordt er niks gedaan aan het lastigvallen van die meiden?
Ja inderdaad. Volgens dat krantenartikel gaat het om een groep van 44 jongens tussen de 12 en 20 uit dat AZC die meiden in de omgeving lastig vallen. Dat noem ik geen "kinderen". Er zou te weinig toezicht zijn.Het wordt dan tijd om daar wat aan te doen.
Cer schreef:verootjoo schreef:Het COA zie ik niks van in de media, die houden zich stil denk ik.
Heb je de artikelen niet gelezen?
Net zoals dat het 'toevallig' op dezelfde dag als het dorpsfeest was?
https://www.volkskrant.nl/politiek/bijn ... b36c12fc1/
en dit
" Naar aanleiding van die vermeende handtastelijkheden en seksuele intimidatie, en de klachten van ouders daarover, besloot het COA vorige maand volwassen begeleiders met de azc-jongeren mee te sturen als die ’s ochtends met de bus naar school gaan."
Dus ook al is de groep van vorig jaar weg, de groep die er nog zit, is niet de makkelijkste groep, blijkbaar
anjali schreef:Tussen degenen die op dat uitje zouden gaan zit wel 1 van de "stekers" van vorig jaar. Bron: NOS tv van gisteren. Ik vroeg me al af waar die zog. "verplaatste" criminele jongeren van vorig jaar dan heen verplaatst zouden zijn? Kennelijk niet naar een (jeugd)gevangenis waar ze wel zouden horen.
Petpa schreef:anjali schreef:Tussen degenen die op dat uitje zouden gaan zit wel 1 van de "stekers" van vorig jaar. Bron: NOS tv van gisteren. Ik vroeg me al af waar die zog. "verplaatste" criminele jongeren van vorig jaar dan heen verplaatst zouden zijn? Kennelijk niet naar een (jeugd)gevangenis waar ze wel zouden horen.
In Nederland bepaalt de rechter of iemand in een (jeugd)gevangenis geplaatst wordt.
anjali schreef:Ze hebben vorig jaar 3 mensen neergestoken zodanig dat deze in het ziekenhuis belandden. Is dat niet genoeg voor gevangenisstraf? Moeten deze daders gewoon weer in de maatschappij losgelaten worden?
Petpa schreef:anjali schreef:Tussen degenen die op dat uitje zouden gaan zit wel 1 van de "stekers" van vorig jaar. Bron: NOS tv van gisteren. Ik vroeg me al af waar die zog. "verplaatste" criminele jongeren van vorig jaar dan heen verplaatst zouden zijn? Kennelijk niet naar een (jeugd)gevangenis waar ze wel zouden horen.
In Nederland bepaalt de rechter of iemand in een (jeugd)gevangenis geplaatst wordt.
Electra63 schreef:Gaan we nu lijstjes plaatsen van overtredingen/misdrijven door asielzoekers ?
Wat is het nut daarvan ?
Electra63 schreef:Gaan we nu lijstjes plaatsen van overtredingen/misdrijven door asielzoekers ?
Wat is het nut daarvan ?
Jildau schreef:Een messentrekker belonen met een dagje Efteling bewijst in ieder geval niet het tegendeel.
anjali schreef:Omdat er te weinig wordt opgetreden tegen wangedrag van asielzoekers, en dat je er dus niet eens over mag praten want dan ben je ,noem maar op, racistisch, onChristelijk, etc., daarom willen mensen geen AZC in hun buurt en gaan ze op partijen als de PVV stemmen. In de hoop dat er eens wat aan gedaan wordt. Hierdoor zijn echte vluchtelingen die opvang hard nodig hebben en zich goed gedragen, meteen ook gedupeerd ,omdat door een stel criminelen de hele groep in discrediet is gebracht.