Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Maartje sterkte!
Die zandafgraving ben ik eigenlijk niet zo van onder de indruk, zand zonder enig houvast zeg maar.
Maar die huizen, dat ziekenhuis, pffff.....
Maartje1990 schreef:Water loopt hier straat in, verwachting is goed voor ons. We hebben alles dicht, verhoogd en de paarden staan elders.
[ [url=m/JqbNP5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Femke_Tweety schreef:DuoPenotti schreef:Maartje sterkte!
Die zandafgraving ben ik eigenlijk niet zo van onder de indruk, zand zonder enig houvast zeg maar.
Maar die huizen, dat ziekenhuis, pffff.....
Op het achterste stuk van die aardverschuiving stonden huizen.
Als ik het goed lees allemaal (mijn Duits is redelijk maar niet perfect) zijn daar op dat achterste (of voorste, is maar hoe je het ziet) deel van die aardverschuiving 5 of 6 huizen eigenlijk helemaal weggeslagen inmiddels.
Dat ziekenhuis is idd ook heftig.
KittyDylan schreef:Maartje1990 schreef:Water loopt hier straat in, verwachting is goed voor ons. We hebben alles dicht, verhoogd en de paarden staan elders.
[ [url=m/JqbNP5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoeven jullie niet te evacueren?
Succes
Ik heb fotos en videos van Kessel gezien. De hele dag vanaf het werk gevolgd, nu weer thuis. Ben heel benieuwd wat het allemaal gaat doen vannacht.
Stephanie_86 schreef:Zit het nieuws te kijken maar mijn hemel waar moet je beginnen met opruimen nu het water weer begint te zakken... vreselijk dit ik kan niet ophouden met kijken en hopen dat de mensen en dieren verder ongedeerd blijven. Ik heb er geen woorden voor.