Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zonnebloem92 schreef:Heel heftig dat met die stoel inderdaad.
Ik las ergens dat de oudste 3 een andere moeder zouden hebben, weet niet of het klopt maar waar is zij in dit verhaal?
Majabeestje schreef:Ik vraag me dat ook af, hoe kan het dat er niks is gebeurd nadat de oudste kinderen zijn weggegaan?
En hoe zijn ze weggegaan, uit zo'n situatie de 'normale' wereld in.. Hebben ze zo hup, hun leven opgepakt? Waar zijn ze gaan wonen? Bij familie/vrienden? Wat voor reden geef je dan en gaat het balletje dan niet rollen? Ben ik wel benieuwd naar.
tamary schreef:Majabeestje schreef:Ik vraag me dat ook af, hoe kan het dat er niks is gebeurd nadat de oudste kinderen zijn weggegaan?
En hoe zijn ze weggegaan, uit zo'n situatie de 'normale' wereld in.. Hebben ze zo hup, hun leven opgepakt? Waar zijn ze gaan wonen? Bij familie/vrienden? Wat voor reden geef je dan en gaat het balletje dan niet rollen? Ben ik wel benieuwd naar.
Hoe meld je bij een instantie dat er problemen zijn met 5 kinderen die niet bestaan volgens de burgelijke stand?
pmarena schreef:Daarom.
In dit stuk ook het 1 en ander qua info: https://www.dvhn.nl/drenthe/Dit-is-de-v ... 26520.html