Kabinet wil roken op terras verbieden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 10:56

Mars schreef:
Tivoli schreef:
Overigens,dat ze de teelt evt willen legaliseren,maakt het nog steeds niet legaal om op straat te blowen,lijkt me?

Officieel niet maar het wordt gedoogt meestal.

Mag je niet blowen op straat? hoelang al niet dan? en als je op eigen erf of terrein bent dan?

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 11:07

gohya schreef:
Mars schreef:

Officieel niet maar het wordt gedoogt meestal.

Mag je niet blowen op straat? hoelang al niet dan? en als je op eigen erf of terrein bent dan?

Eigen terrein is eigen terrein. Daar mag je ook je kind van 8 laten auto rijden als je dat slim vindt.

Blowen op straats wordt m.i. gedoogd zolang je geen serieuze overlast creert (=niet meer overlast dan een gewone peuk) en niet zoiets doms doet als het ding heel demonstratief voor de neus van Oom Agent gaan roken (wat ook wel extreem puberaal is)....

gohya

Re: Kabinet wil roken op terras verbieden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 11:35

Oke dat wist ik niet dat je niet mag blowen in het openbaar,alcohol in het openbaar dronken wist ik wel dat dat niet mag.

Tivoli

Re: Kabinet wil roken op terras verbieden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 11:57

Oh zeker. Ik had een aantal mensen in mijn vriendengroep die blowen. Ik heb er twee keer bijgestaan dat zij werden aangesproken om liever ergens anders te gaan blowen. Dat was gewoon in een park.
Kan me ook voorstellen dat als er drie mensen staan te paffen, de stankoverlast wel hinderlijk is.
Dan ruik ik liever een sigaret.