Geen spoor van vermiste Anne Faber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 22:37

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 22:37

charrr91 schreef:
FennyPower schreef:

Ik heb heel lang naar die foto's gekeken maar ik zie er niks in :?
Vreselijk verhaal dit. Hopelijk is Anne gewoon ongedeerd

Tsja je kan er wel iets in zien maar het is maar net wat je wilt zien en hoe lang je er naar blijft kijken :')

Vreemd dat er meer mensen bij een stoplicht staan. Gekke wereld leven we in.
*sarcasme*

IMJ

Re: Geen spoor van vermiste Anne Faber

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 22:40

Nou ik zie het niet hoor..

FleurSandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 22:44

Emmaa_ schreef:
FleurSandro schreef:
Waar ik zelf eigenlijk al de hele dag een beetje over aan het denken ben is die selfie...

Ik ben niet bepaald goed in fietsen maar fietsen zonder handen lukt me nog wel redelijk. Mensen zeggen dat die selfie is gemaakt op de fiets, wat dus betekend dat ze dus zonder handen heeft moeten fietsen voor een selfie(?) vervolgens had ze een rugtas mee maar zat die niet op der rug maar hoogstwaarschijnlijk voorop de fiets, daarnaast was het 'storm' ik vind het zelf verdomde knap om met flinke wind, een tas voorop, zonder handen fietsend een selfie van jezelf te maken?

Je kan toch ook met 1 hand een selfie maken? Of even gestopt? Zo gek is dat echt niet.

De ene hand is in beeld de andere hand moet der telefoon dan vast hebben, maar ik dacht dat ze op de foto echt aan het fietsen was en niet stilstond, vandaar

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 22:47

IMJ schreef:
Nou ik zie het niet hoor..

Ik denk dat ik het wel zie, maar wat ik zie is meer zo'n vorm dat perongekijk de vorm van een gezichtje heeft als je snapt wat ik bedoel. Ik zie er niet per se een persoon in. Een paar kreukels in 'de juiste vorm' en je ziet er al snel een 'gezicht' in, of een hartje..

Denk dat mensen te graag iets willen ontdekken en gaan 'zoeken' naar iets.

Yentaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 22:59

Ik zie het, ook de tweede persoon, maar geloof er niks van. Ze is gewoon gestopt en heeft toen de foto gemaakt. Gedwongen op deze manier kijken is mij te vergezocht en wat heeft de dader hier dan aan? Waarom zou iemand deze foto moeten sturen als slachtoffer zijnde?

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 23:09

Als ik naar de regen selfie kijk, dan zie ik echt niet iemand die een leuke selfie probeert te maken. Alsof ze bijna moet huilen? Of is dat iets wat ik uit mijn gedachte op die foto projecteer en dat er van maak?

Alpha89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 23:10

Niet weer he? Kom op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 23:12

PocoGaucha schreef:
Als ik naar de regen selfie kijk, dan zie ik echt niet iemand die een leuke selfie probeert te maken. Alsof ze bijna moet huilen? Of is dat iets wat ik uit mijn gedachte op die foto projecteer en dat er van maak?

Ja.
Ze trekt een gezicht van mehh regen.
Zo'n doorregende mehh foto heb ik zelfs nog van mezelf in mn tel staan.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 23:15

Als ik zo doorweekt ben en ik hoor onweer in de verte dan staat het huilen mij ook nader dan het lachen. Maar ze kijkt net als op andere selfies van haar naar haar beeldscherm, naar zichzelf.

Ze schrijft er ook onder dat ze doucht..
Zou ze dat onder dwang op een druk kruispunt opgeschreven hebben denk je?

Yevrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 23:29

Via een linkje hier kwam ik op het account van een meid dat codes kon ontcijferen en ik ben me toch een zieke oliebol tegengekomen op Twitter. Niet perse (wel mogelijk) gelinkt aan Anne. Echt.. ik ben er naar van.

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 23:46

Nou inderdaad Harvey. Heb er zelf ook bijna spijt van dat ik een beetje door heb zitten klikken en zoeken.

En over die selfie en het al dan niet in de jas zien van dingen: pareidolia. Het is sowieso extreem mens-eigen om overal patronen, gezichten, mensen etc. in te zien, laat staan in een vermissingszaak waar iedereen ontzettend meeleeft en overal een clou in wil zien.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 02:16

PocoGaucha schreef:

Ik heb vandaag door de regen moeten fietsen met een kater en geloof me, de selfie zag er nog erger uit als die van haar. Wel bijna aangereden, maar goed met een hand op whatsapp gestuurd. Die selfie is zo vergezocht. Dat doen zoveel mensen die door de regen moeten.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 02:58

Harvey ik weet niet in wat voor opzicht maar anders melden bij de politie.

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 10:00

Ik ken deze omgeving als me broekzak en ze staat op die foto stil bij een stoplicht.

Zag vanmorgen weinig actie maar begreep wel dat er vandaag ook gezocht gaat worden. Veel mensen helpen vrijwillig mee..

Ergens hoop je natuurlijk dat ze misschien om 1 of andere reden weg van huis blijft maar krijg toch steeds meer het gevoel dat ze haar eerdaags vinden..

Waarom zijn er zoveel zieke mensen op deze wereld?!

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 10:05

Ja in feite weet je zo veel maar ergens ook zo weinig. Er bestaat nu toch wel een grote kans dat ze niet levend gevonden wordt maar die hoop blijft natuurlijk wel gewoon. Hoop zo dat ze hoe dan ook snel wordt gevonden, alleen al voor haar familie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 10:10

De zoektocht is nu hervat, lees ik en ze zijn met een graafmachine de bodem van de vijver aan het afgraven.

Ik hoop ook dat er voor de ouders zo snel mogelijk duidelijkheid komt.

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 10:15

Wat hameren ze toch door op die vijver. Ben benieuwd waarom... Ja, die fiets. Maar wat denken ze over het hoofd te zien? Die vijver ligt tot in een redelijk druk park?

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 10:18

Waarom zouden ze de vijver af graven, verdwijnen spullen dan zo snel zo diep de grond in?
Ik bedoel een lichaam oid lijkt me van niet... toch?

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 10:20

LukieBradley schreef:
Waarom zouden ze de vijver af graven, verdwijnen spullen dan zo snel zo diep de grond in?

Ze zijn op zoek naar spullen/ aanwijzingen begreep ik vanmorgen op de radio

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 10:21

LukieBradley schreef:

Precies wat ik dacht.
Ik hoop inderdaad dat ze bewust van huis blijft en ergens schuilt. En gewoon nog in leven is, al ben ik echt gewoon bang dat ze niet meer leven gevonden word. Maar ik denk eerder dat ze in het bos ligt. De vijver lijkt mij sterk omdat dat aan een redelijk druk gebied ligt.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 10:22

Ik denk dat, áls ze in het park zou zijn vermoord, en er nergens sporen zijn van graven, en ze niet gevonden is tussen de bosjes, en het bijna onmogelijk is om een lijk ongezien door een dorp te vervoeren, de laatst mogelijke en meest voor de hand liggende plek toch de vijver zal zijn.
Als ze daar niet gevonden wordt dan is er natuurlijk nog de kans dat ze ontvoerd is en misschien nog wel in leven. Laten we het hopen!

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 10:26

Als de bodem van de vijver uit een dikke laag zachte drek bestaat dan kan iets zwaars daar wel inzakken ja. Denk aan plantenresten en smurrie. Het is geen egale harde bodem.

Toch bekruipt mij, sinds ze niet gevonden is in de vijver, het gevoel dat de vijver een 'afleidingsmanoeuvre' is.
Het is een logische plek om de fiets in te dumpen als je weet dat ze er wel 1.5-2 dagen zoet mee zijn...

Edit: toch ben ik ook wel heel benieuwd of ze nog iets uit camerabeelden gaan halen. Wat ik begrijp is dat het wel een omgeving is met aardig wat camera's.

Ik hoop zo erg dat ze door blijven zoeken. Lijkt me onbeschrijfelijk als het onderzoek afgesloten zou worden en je als familie en vrienden achterblijft met deze paar strohalmpjes en alle onzekerheid.

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 11:02

Ze zijn natuurlijk meerdere malen door de vijver heen gelopen. Stel dat er meer spullen in de vijver liggen zoals haar telefoon bijvoorbeeld is er een grote kans dat die inmiddels helemaal in de blubber ligt.

amber15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 11:55

Misschien hebben ze wel meer aanwijzingen dan in het nieuws naar voren komen en is dat de reden dat ze alles in die omgeving zo minutieus doorzoeken.