Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sureido schreef:Waar naartoe?
Wij hebben expres in mei geboekt naar Florida toen om deze reden. Maar dat is ook mosterd na de maaltijd voor je..over een maand kan er wel veel opgelost zijn en vooral in een stad als Miami.
sureido schreef:Is het 11/09?Ik dacht dat duurt nog even.
Tja als er geen orkaan in Amerika op dit moment was zouden ze denk ik veel meer stilstaan bij 9/11.. ik ben er geweest en vond het echt heftig te bezoeken. Dat vergeet je niet meer. Wel een aanrader trouwens om ooit te bezoeken.
Fennadev schreef:Sureido ja klopt, hij is gisternacht(onze tijd) bij Naples het land opgekomen. Gelukkig maar, want zo wordt de kracht gauw minder.
Galathil schreef:Brr, afwachten tot de keys weer bereik / electriciteit hebben, ik vraag me af hoe de toestand daar nu is
http://time.com/4934613/national-weathe ... cane-irma/
Ik wordt niet bepaald optimistisch door dit artikel![]()
(geen idee of die al eerder geplaatst is, heb nog geen tijd gehad om alles door te lezen )
Marjoow schreef:Ik vind het trouwens wel bijzonder dat Irma echt het "pad" van het land volgt. Komt dat door een bepaalde aantrekkingskracht, dat ze niet meer over zee gaat?
Marjoow schreef:Ann_Pam schreef:Hmm ik kan mijn reis nog niet omboeken, want ze verwachten dat de schade wel "meevalt"Daar zullen we morgen vast meer duidelijkheid over krijgen!
Ook al zou de schade meevallen... Zit de plaatselijke bevolking toch niet te wachten op toeristen of wel? Wat vreemd...
Marjoow schreef:Ann_Pam schreef:Hmm ik kan mijn reis nog niet omboeken, want ze verwachten dat de schade wel "meevalt"Daar zullen we morgen vast meer duidelijkheid over krijgen!
Ook al zou de schade meevallen... Zit de plaatselijke bevolking toch niet te wachten op toeristen of wel? Wat vreemd...