Ailill schreef:Amable schreef:En precies dit bedoel ik dus. Als ik je goed begrijp heeft die vriendin dus een o.n.s. gehad en is daar zwanger door geraakt. Ze heeft besloten het kind te houden en de vader niet op de hoogte te brengen?Ik ken inderdaad 2 meiden die zwanger geworden zijn uit een one night stand, beide omdat ze dachten dat het zo'n vaart niet lopen zou. Bij de ene vrouw heeft ze de jongen in kwestie nooit wat laten weten, dat was echt een o.n.s. uit de kroeg die ze verder helemaal niet kende. De ander kende de jongen in kwestie wel al goed en zij zijn vervolgens een relatie aangegaan samen. Overigens zijn er uit beide zwangerschappen mooie kinderen geboren
Sorry, maar ik vind dat echt een heel kwalijke zaak.
Wat betreft je eerdere bericht: Ik weet echt wel dat een zwangerschap geen pretje is, sterker nog het is een levensveranderend proces. Of dit positief of negatief gaat zijn, is per persoon verschillend. Suggeren dat ik het allemaal heel rooskleurig zie is niet het geval.
Je kan het dus ook omdraaien. Waarom heeft de jongen niet een paar dagen/weken later geïnformeerd of de dame in kwestie niet per ongeluk zwanger is geworden. Of waarom heeft de jongen in kwestie niet zelf gezorgd voor een voorbehoedsmiddel. Hij was er toch zelf bij. Bij een o.n.s moet je als jongen zeker het hef in eigen handen nemen en anders niet zeuren als het anders loopt dan je had gewild.