Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Niet relevant maar ongelofelijk belangrijk. Heb tranen in m'n ogen. Assad heeft net grondtroepen losgelaten in oost Aleppo, de aanval lijkt alsof het pas net begint. De hele wereld is afgeleid en hij slaat toe. Mijn hart breekt hier echt van.
Littera schreef:Emmaa_ schreef:Niet relevant maar ongelofelijk belangrijk. Heb tranen in m'n ogen. Assad heeft net grondtroepen losgelaten in oost Aleppo, de aanval lijkt alsof het pas net begint. De hele wereld is afgeleid en hij slaat toe. Mijn hart breekt hier echt van.
Ik vind het sowieso verschrikkelijk dat de verkiezingen dagelijks een enorm item op tv zijn, terwijl het er daar zo aan toegaat.
Littera schreef:Emmaa_ schreef:Niet relevant maar ongelofelijk belangrijk. Heb tranen in m'n ogen. Assad heeft net grondtroepen losgelaten in oost Aleppo, de aanval lijkt alsof het pas net begint. De hele wereld is afgeleid en hij slaat toe. Mijn hart breekt hier echt van.
Ik vind het sowieso verschrikkelijk dat de verkiezingen dagelijks een enorm item op tv zijn, terwijl het er daar zo aan toegaat.
Emmaa_ schreef:Littera schreef:Ik kreeg juist mee dat er 13% van de stemmen is geteld en dat het nu 50% Trump, 47% Clinton is.
Dat lees ik ook op reddit ja, maar op CNN zeggen ze 65% van de stemmen geteld en voorsprong voor Clinton