Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Francieen schreef:Hier word altijd gezegd: niet alle moslims zijn terroristen, maar alle terroristen zijn wel moslims. Ik snap Wilders zijn punt wel maar ik vind niet dat hij alle moslims over 1 kam mag scheren
Francieen schreef:Hier word altijd gezegd: niet alle moslims zijn terroristen, maar alle terroristen zijn wel moslims. Ik snap Wilders zijn punt wel maar ik vind niet dat hij alle moslims over 1 kam mag scheren
Lente schreef:Francieen schreef:Hier word altijd gezegd: niet alle moslims zijn terroristen, maar alle terroristen zijn wel moslims. Ik snap Wilders zijn punt wel maar ik vind niet dat hij alle moslims over 1 kam mag scheren
Terroristen zijn helemaal niet altijd moslims. Anders Breivik was geen moslim. En een echte moslim is geen terrorist.
Terroristen zijn terroristen.
elizexbeau schreef:Ik heb vanmorgen alles op de voet gevolgd. Vind het zo heftig!
Nu moet ik vanmiddag nog naar Rotterdam, 1,5 uur vanaf hier met de trein en doe ook Utrecht aan.. Ik weet niet of ik het aandurf, zouden jullie dat doen?
elizexbeau schreef:Ik heb vanmorgen alles op de voet gevolgd. Vind het zo heftig!
Nu moet ik vanmiddag nog naar Rotterdam, 1,5 uur vanaf hier met de trein en doe ook Utrecht aan.. Ik weet niet of ik het aandurf, zouden jullie dat doen?
Gentlegiant schreef:elizexbeau schreef:Ik heb vanmorgen alles op de voet gevolgd. Vind het zo heftig!
Als je je niet zeker voelt gewoon thuis blijven meid
Kan me best voorstellen dat je liever niet gaat
Nikki schreef:De Belgische explosievenopruimingsdienst DOVO heeft een verdacht voorwerp bij de Vrije Universiteit Brussel onschadelijk gemaakt. De DOVO blies het voorwerp uit voorzorg op.
De campus van de universiteit werd eerder vandaag ontruimd. Alle studenten en personeel zijn geëvacueerd. (Bron RTL Nieuws)
Behalve Zoe dus...