Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Tristan schreef:Die jongen is gewoon ontzettend verward.. Pas beide ouders verloren, ik denk echt dat hij zelf het allemaal even niet meer wist.
Suzz14 schreef:N0a schreef:Als het waar is dat het verder een keurige jongen is, gymnasium afgemaakt, doneert aan goede doelen en net zijn beide ouders is kwijtgeraakt. Dan heb ik wel medelijden ja.
Maar waarom in vredesnaam met een wapen de studio binnendringen? Als hij hier zelf voor kiest weet ik niet zozeer wat ik er van moet denken. Maargoed dat weet ik verder dus ook niet. Hij komt wel netjes over, zo vreemd eigenlijk.
Romyv schreef:whahahahaaha dit staat ook op FB met de opmerking erbij: grote banketstaaf
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... e=556E221B
Romyv schreef:whahahahaaha dit staat ook op FB met de opmerking erbij: grote banketstaaf
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... e=556E221B
jetwii schreef:Susannah92 schreef:
Geen contact met politie mogelijk. Iedereen wordt direct teruggestuurd. Iedereen moet binnen blijven.
Bizar dat hier verder niets over gemeld wordt...
Heel vreemd en scary ben benieuwd of dit ermee te maken heeft of er losvvan staat
LadyKantje schreef:Ten eerste denk ik niet dat er explosieven in het land geplaatst zijn. Als je kijkt naar de manier waarop de brief is geschreven. 98 man, dat is wel heel scherp op de man geteld. Daarnaast lijken het me meer loze dreigementen om maar in de studio te komen. Het komt allemaal geknutseld over.
Ten tweede de man oogt niet bang, dus hij zal het allemaal zelf bekokstoofd hebben en niet in opdracht van iemand doen (die mensen zijn vaak angstiger en zullen sneller schieten) Ik denk dan ook niet dat de man er op uit was om echt het wapen te gebruiken. Zoals hij er mee loopt te zwaaien.
Ten derde, ja het is natuurlijk vreemd, schokkend, en wat al niet meer. Maar de verbanden met Parijs en andere gebeurtenissen van tegenwoordig zijn, in mijn ogen, wel wat overrated. Een vriend van mij werkt in het Media park, en onder hem en zijn collega's zijn al grapjes gemaakt. Dat de slagboom-meneer morgen waarschijnlijk iedereen die zijn pasje is vergeten aanziet voor terrorist. En dat terwijl er hiervoor nauwelijks gecontroleerd werd op pasjes.
En als laatste wat ik mij echt afvraag;
Het feit dat het ook op beeld staat maakt het visueel en komt harder aan dan wanneer je er over zou lezen in de krant. Want zeg nou zelf, als er morgen in de krant had gestaan dat er iemand met een pistool het Media Park in was gelopen, gewoon een klein artikel zonder foto materiaal, hoeveel mensen zouden er dan over gesproken hebben?