Hond dood geschoten door politie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nens77

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 22:44

Sammy_xxs schreef:
Ja zou een logische verklaring kunnen zijn, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat honden zo denken.
Een hond die andere honden aanvalt, zal niet denken nou die honden vind ik niet meer spannend laat ik het op mensen proberen.
Wel heb je pitbulls die "manbiters" zijn ( zo noemen ze dat) daar wordt eigenlijk niet mee gefokt, en zijn er een aantal die dat toch zijn, worden ze eigenlijk gelijk ingeslapen. ( door mensen die verstand hebben van het ras, en weten wat ze in huis hebben ) Want daar valt niet mee te werken.
Daarom is het belangrijk om je goed te informeren, en weten waar je hond vandaan heb.
Al die oeps netjes of mensen die maar een leuk nestje willen fokken omdat hun stafford/pitbull zo lief is, dat gaat meestal fout.
Helaas zijn daar nog geen regels voor in nederland, en kan iedereen er maar op los fokken. En aangezien deze honden nu ineens een hype zijn, denk ik ook dat er nog wel veel voorgevallen gaan komen.
Maar dat betekend niet dat het ras slecht is, maar dat mensen zonder verstand er mee omgaan en denken dat het een poedel is.

Ik bedoel meer dat zo een hond hogerop in rang probeert te komen en begint met honden en uiteindelijk ook probeert boven de eigenaar te komen in rang.
Poedels zijn overigens ook vaak bijters en rotzakken hoor, vergis je niet, zeker de kleintjes.....

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-14 22:44

geerke schreef:
ik heb niets tegen pitbulls of staffies...wel tegen mensen die er een kick van krijgen om ze te zien bijten.En of dat nu in een andere hond is of in een bijtrol....(bijtrol voelt niets)ik vind dat die mensen een draad los hebben....en of dat nu een pitbull of rott of herder of weet ik wat voor hond het is.
Voor mij is een hond een gezelschapsdier,geen bijtmachine.Maar ieder zijn meug natuurlijk.
Ik blijf alleen bij dat soort mensen uit de buurt,want het is mijn bloedgroep niet

Tjah ieder zn mening, maar bij deze sport gaat het niet om het "bijten" het gaat erom hoe hoog hij springt, door het bijten en vasthouden vind hij het natuurlijk wel leuker, daar zijn ze tenslotte voor gefokt. en niet om huishondjes te zijn. Ik krijg niet een kick van het bijten dat zal reno vast wel krijgen, ik vind het leuk om de lat steeds hoger te leggen en dat hij dus steeds hoger springt.
En het zijn niet alleen onderdelen waar ze in moeten bijten hoor, je heb ook verspringen, daar bijten ze nergens in. Sprintrace, lure race, trackmill, aframe en nog veel meer. Reno is toevallig gewoon super goed in springen, hoewel hij in de andere onderdelen nu ook erg goed is. Eind september hebben we weer een wedstrijd, maar dat is gewoon op de renbaan...dus het is niet alleen springen en happen in de bijtrol...

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-14 22:46

Nens77 schreef:
Ik bedoel meer dat zo een hond hogerop in rang probeert te komen en begint met honden en uiteindelijk ook probeert boven de eigenaar te komen in rang.
Poedels zijn overigens ook vaak bijters en rotzakken hoor, vergis je niet, zeker de kleintjes.....

Ja de poedel was maar een voorbeeld ;)
Ja dat zou kunnen, maar dat zou bij elke hond kunnen gebeuren als je niet consequent genoeg bent, en je hond niet opvoed toch?

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 22:50

Maar waarom train je dan niet die onderdelen waarbij ze niet hoeven te bijten? Dan weet je in elk geval zeker dat je ze nooit hebt aangeleerd om te bijten, of het nou in een bijtrol is, een kat, een medehond of een mens. Ik ben van mening dat een hond niet het onderscheid kan maken tussen wanneer wel te bijten en wanneer niet en vind dat honden die mogen bijten (politiehonden) sowieso niet als huisdier gehouden mogen worden. Ze zullen zich maar een keer vergissen zoals bij mijn moeder.

Die schatten van beesten deden ook geen vlieg kwaad zei de eigenaar. Mijn moeder is bijna letterlijk verscheurd maar die schatten van hondjes doen geen vlieg kwaad hoor en de eigenaar kreeg ze zelfs met een breekstok niet los! Nee, ze doen misschien geen vlieg kwaad maar zeer duidelijk wel een mens.

Die eigenaar trainde ook IPO en hondlief had nooit iets fout gedaan volgens meneer.

yentl2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 22:53

Sammy_xxs schreef:
Ja zou een logische verklaring kunnen zijn, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat honden zo denken.
Een hond die andere honden aanvalt, zal niet denken nou die honden vind ik niet meer spannend laat ik het op mensen proberen.
Wel heb je pitbulls die "manbiters" zijn ( zo noemen ze dat) daar wordt eigenlijk niet mee gefokt, en zijn er een aantal die dat toch zijn, worden ze eigenlijk gelijk ingeslapen. ( door mensen die verstand hebben van het ras, en weten wat ze in huis hebben ) Want daar valt niet mee te werken.
Daarom is het belangrijk om je goed te informeren, en weten waar je hond vandaan heb.
Al die oeps netjes of mensen die maar een leuk nestje willen fokken omdat hun stafford/pitbull zo lief is, dat gaat meestal fout.
Helaas zijn daar nog geen regels voor in nederland, en kan iedereen er maar op los fokken. En aangezien deze honden nu ineens een hype zijn, denk ik ook dat er nog wel veel voorgevallen gaan komen.
Maar dat betekend niet dat het ras slecht is, maar dat mensen zonder verstand er mee omgaan en denken dat het een poedel is.

hebben jou honden dan een stamboom? Van de Fci?

Nens77

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 22:56

Sammy_xxs schreef:
Nens77 schreef:

Ja de poedel was maar een voorbeeld ;)
Ja dat zou kunnen, maar dat zou bij elke hond kunnen gebeuren als je niet consequent genoeg bent, en je hond niet opvoed toch?

Klopt, maar de Staffordshire terriërs en verwante honden zijn er wel gevoeliger voor. Net als ze ineens kunnen omslaan zonder een duidelijk signaal vooraf, zoals iemand anders al zei, kwispelend in ene overgaan tot de aanval. Rottweilers kennen dit ook trouwens en nog veel eerder de bouvier die erom bekend stond mensen in de rug te bespringen. De Rhodesian Ridgeback is een ook type hond die dit kan, maar boven genoemde honden leveren blijkbaar voor veel eigenaren toch een minder hoge status op dan een Pitt of aanverwant type, want hier zijn veel minder incidenten mee tegenwoordig. Een sharpei is overigens ook van origine een vechthond maar ook hier hoor je niet veel incidenten over
Ik ben niet 'mans' genoeg voor een dergelijke type hond, wil dergelijke risico's niet lopen daarom heb ik gekozen voor een ander type hond, en ook heel bewust geen asielhond.

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-14 23:00

Nou ik denk als ik de onderdelen vermijd waarin hij bijt, dat hij misschien juist meer de behoefte krijgt om in iets anders te bijten... zijn behoeftes worden nu voldaan, het is en blijft een vechthond, en die bijten ja...
Ik weet ook sinds ik dit met hem doe, in hij in zoveel manieren rustiger geworden. Hij heeft geen behoefte aan andere honden, hij sloopt niks meer thuis, hij ligt niet dwars...hij is 10 x relaxer geworden. En hij heeft tot nu toe nog nooit een andere hond aangevallen, wel is hij zelf zo vaak gebeten, maar iets terug doen nee. Iets terug doen ( hij gromt dan ) begint nu wel te veranderen, maar hij wordt natuurlijk ouder, hij pikt het niet meer als andere honden tegen hem tekeer gaan. Maar uitzichzelf een hond aanvallen, nee heeft tie nog niet gedaan en ik hoop ook dat dat zo blijft.

En ik ga verstandig met mn honden om, laat ze zeker niet alleen met mn kids hoe lief ze ook zijn. Ik laat ze niet los ( of het is afgelegen en niemand in de omgeving ) verder blijven ze gewoon aangelijnd, ze zullen geen andere hond kunnen pakken of een kat of wat dan ook.
Ze krijgen genoeg beweging, ik fiets met ze, ik train met ze ze komen niks te kort. ZE krijgen liefde een aandacht ( ze slapen bijv elke avond bij ons op bed ) ze worden vertroeleld ze krijgen goed en gezond voer. Ze komen gewoon niks te kort, ik denk dat ze heel gelukkig zijn :j en een tevreden hond zou niet snel iets verkeerds doen denk ik :)

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-14 23:06

yentl2010 schreef:
Sammy_xxs schreef:

hebben jou honden dan een stamboom? Van de Fci?

Nee Reno heb ik als pup, kwam bij de tante van mn vriend vandaan...ik wilde eigenlijk niet eens een pitbull vond het verschrikkelijk. Dan denkt iedereen dat je stoer wilt doen met een hond enzo...ik wilde gewoon een hondje uit het asiel maakte me niet uit wat voor ras ;) Maar mn vriend wilde het graag dusja toch genomen.
En cheeco die heb ik sinds een jaartje, hij is zwaar mishandeld geweest en er werd een plekje voor hem gezocht dus heb hem genomen. Hij is zo'n lieve hond die ik echt niet van hot naar her zou willen zien gaan. En het is opzich niet slecht om met stamboomloze honden te fokken, maar het moet wel wat toevoegen, goed kijken welke honden bij elkaar passen, wat ze elkaar kunnen verbeteren, net zoals bij paarden dus :P
Maar mn volgende hond word wel met stamboom, maar dan niet van fci ( dat is stafford ) maar van de ADBA dat is het stamboom van pitbulls.

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 23:30

yentl2010 schreef:
Ik kon met een gerust mijn labje van toen 2.5 jaar bij mijn dochter laten hoor
Ze is nu inmiddels 23 en zegt nog zo vaak Trouwe Santos .hij is bijna 14 geworden
En me labje die ik nu heb is inmiddels al weer bijna 12 durf ik ook bij kinderen te laten hoor
Maar m.n Chi ? Nee die niet ze is niet agresief maar onzeker en door haar onzekerheid zou ze wel kennen happen

Lekker verstandig hoor +:)+. Jouw hond zal misschien niet zo snel wat doen, maar kan jij dat met 100 % zekerheid ook van kleine kinderen zeggen? Helaas kun je dit nooit. Ze zullen maar net aan de oren trekken ect, hond heb pijn en snauwt, om maar een situatie te schetsen.. En wie is dan de gebeten hond.. juist de hond zelf.. weet je wat ik pas onverantwoordelijk vind.. om kleine kinderen alleen te laten met wat voor hond dan ook! En 'mijn hond doet zoiets' past ook echt niet in mijn straatje thuis. Maargoed, gelukkig is het goed gegaan/gekomen he ;).

yentl2010 schreef:
En inderdaad een hond die een kat dood bijt hoort niet in een woonwijk
Die kat zal ook gemist worden door een gezin met misschien kleine kinderen
Onverantwoord om te zeggen kan gebeuren

Tuurlijk is het NOT DONE om een kat dood te bijten, maar dat een hond niet achter een op-hol-slaande-kat aan gaat is nihil he ;). Of mijn hond een kat dood bijt, vast niet.. maar zolang de kat weg rent, blijven de honden er achteraan rennen hoor, is het spelletje he.. Nou dan mag ik maar geen hond in een woonwijk hebben :n.

geerke schreef:
ik heb niets tegen pitbulls of staffies...wel tegen mensen die er een kick van krijgen om ze te zien bijten.En of dat nu in een andere hond is of in een bijtrol....(bijtrol voelt niets)ik vind dat die mensen een draad los hebben....en of dat nu een pitbull of rott of herder of weet ik wat voor hond het is.
Voor mij is een hond een gezelschapsdier,geen bijtmachine.Maar ieder zijn meug natuurlijk.
Ik blijf alleen bij dat soort mensen uit de buurt,want het is mijn bloedgroep niet

Dus mensen die een sport beoefenen met hun hond, in dit geval dan het bijten in een bijtrol kunnen hun hond niet als gezelschapsdier houden? Zie het zo, deze honden worden aan hun behoeftes voldaan ;) kan menig mens een voorbeeld aan nemen.

En dat is bij Sammy wel aan de orde en weet heus we wat ze zelf in handen heb.
Dus dat zij ongeschikt zal zijn als honden eigenaar, ben ik het mee eens..

Wie zijn jullie ook om dat te bepalen :')

Edit: Yentl jij hebt geloof ik toch al een haat aan zulke rassen, dus jij moet vooral je gal spugen mbt dit ras, maar voorlopig staan deze honden niet boven aan de lijst met meeste bijtincidenten op hun naam hoor ;) en je raad nooit wie wel ;).

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 02:55

yentl2010 schreef:
Kleine kinderen ja
NIks onverantwoord mijn labje is goed opgevoed .kinderen konijnen katten alles gewend
Als kleine kinderen haar willen aaien gaat ze al uit zich zelf zitten dit is haar geleerd van pupje af aan

Echt, hoe naief

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 03:06

Nens77 schreef:
Klopt, maar de Staffordshire terriërs en verwante honden zijn er wel gevoeliger voor. Net als ze ineens kunnen omslaan zonder een duidelijk signaal vooraf, zoals iemand anders al zei, kwispelend in ene overgaan tot de aanval. Rottweilers kennen dit ook trouwens en nog veel eerder de bouvier die erom bekend stond mensen in de rug te bespringen. De Rhodesian Ridgeback is een ook type hond die dit kan, maar boven genoemde honden leveren blijkbaar voor veel eigenaren toch een minder hoge status op dan een Pitt of aanverwant type, want hier zijn veel minder incidenten mee tegenwoordig. Een sharpei is overigens ook van origine een vechthond maar ook hier hoor je niet veel incidenten over
Ik ben niet 'mans' genoeg voor een dergelijke type hond, wil dergelijke risico's niet lopen daarom heb ik gekozen voor een ander type hond, en ook heel bewust geen asielhond.

Ik ken geen enkele sharpei die sociaal is met andere honden. Ook ridgebacks zie ik daar problemen mee hebben.
Je moet inderdaad een beetje zelfkennis hebben en een hond nnemen die bij je past. Overigens zijn de meeste bijtincidenten nog altijd met de eigen hond en nog steeds zijn kinderen vaak het slachtoffer omdat ze best alleen gelaten kunnen worden met de eigen lieve gezinshond. 8)7 Dat vind ik heel wat onverantwoorder dan sporten met je AmStaff onder begeleiding en controle.

yentl2010

Re: Hond dood geschoten door politie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 07:02

Laat mij maar naief zijn ik weet in elk geval en daar durf ik mijn handen voor in t vuur te steken dat mijn hond nooit een kind wat zal doen
Echte jachthond die uit een jachtlijn komt ,nooit achter een kat aan gaat ,zelfs niet achter een konijn

En denken jullie nu met alleen laten dat ik gezellig ging shoppen en me kind alleen thuis liet met de hond?
Nee met alleen laten bedoel ik even ,als ik wat vergeten was even snel naar de winkel lopen die om de hoek was
Dan durfde ik ze gerust samen te laten

Hij heeft wat buggywieltjes tegen m aan gehad hoor !! Toen me dochter ging lopen met haar poppy buggy en wat deed me lobbes ? Stond op en ging weg ging in zn mandje liggen

Nooit of te nimmer heeft hij gegromd

Me dochter ook netjes geleerd dat als Santos op het kleed bij de bank lag dan moest ze erom heen ,en niet tegen hem aan rijden

En daar gaan veel mensen de fout mee in schaffen een labje aan want t zijn geweldige gezinshonden
Dat klopt helemaal alleen moet je wel je kind opvoeden en leren dat ze niet aan ogen oren lippen staart etc etc mogen trekken
Want ook dan kan het lieve labje het wel eens zat worden en zegt t Hap ja
Fout van de lab ? Nee fout van de ouders die denken ahh t zijn goed sullen ,dat zijn t ook maar ook die goedsullen hebben een grens !!

yentl2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 07:09

@Sammy

Aha jij weet dus ook niet welke bloedlijnen erin zitten?
Weet niet of de ouders hond sociaal waren ?

Al zegt dat helemaal niks hoor ik ken een fokker die fokt met FCI
Die teef is mega agressief naar andere honden en toch fokken ze ermee door

Nens77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 07:12

Nikass schreef:
Nens77 schreef:

Ik ken geen enkele sharpei die sociaal is met andere honden. Ook ridgebacks zie ik daar problemen mee hebben.
Je moet inderdaad een beetje zelfkennis hebben en een hond nnemen die bij je past. Overigens zijn de meeste bijtincidenten nog altijd met de eigen hond en nog steeds zijn kinderen vaak het slachtoffer omdat ze best alleen gelaten kunnen worden met de eigen lieve gezinshond. 8)7 Dat vind ik heel wat onverantwoorder dan sporten met je AmStaff onder begeleiding en controle.

Net zoals de meeste ongelukken in en om het huis voorkomen.
Waar het overigens het meeste fout gaat zijn de mensen die eerst een hond nemen, alvorens aan kinderen te beginnen.
Beter is een hond te nemen wanneer het gezin compleet is.
Kinderen zijn pas oud genoeg om op de hond te passen wanneer ze oud genoeg zijn om op een ander kind te passen.

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 07:13

Sammy_xxs schreef:
Sammy_xxs schreef:
Helaas zijn daar nog geen regels voor in nederland, en kan iedereen er maar op los fokken.

Nee Reno heb ik als pup, kwam bij de tante van mn vriend vandaan...
Maar mn volgende hond word wel met stamboom.

Hier spreek je jezelf toch wel een beetje tegen..
Al die oeps nestjes met de oh zo lieve honden gaat meestal fout en er zijn 'helaas' geen regels voor, maar zelf heb je er ook zo een..

yentl2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 07:17

Klopt helemaal ik heb helemaal niks met dit type hond
Van mij mag dat gebod er weer komen

Ow en nu krijg ik over me heen dat ik rasistisch bent over een bepaald ras en dat ik ze allemaal over een kam scheert
Jammer maar het is mijn mening ik heb genoeg gezien in me oude woonplaats met dit soort honden
Gelukkig zelf nog nooit iets mee gemaakt ,maar wel family leden en kennissen die menige aanvaring met dit ras heeft gehad

Ik loop om als ik dit soort honden tegen kom ,steek over en dan zie ik die eigenaren wel kijken
Dat interesseert me helemaal niks ,ik hoef dit soorten niet dicht bij in de buurt van mijn honden te hebben

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 07:26

Dat je je nog zo gaat verdedigen sammy! Beetje jammer dat dat nodig is. Imo is het gewoon overdreven gedoe in dit topic. Vooral dat gedoe om de rassen. Wauw als je dat over mensen doet dan ben je een vuile racist, hoe hypocriet. :')

lady62

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 07:27

Een kind hoort nooit alleen met een hond en ook hoor je je kinderen te leren hoe ze met een hond om moeten gaan.
Ik heb in het verleden een rotweiler gehad een reu.
Was lief voor kinderen maar ik heb nooit het risico genomen met kinderen gewoon omdat je nooit weet hoe een hond in een bepaalde situatie reageert.
En een keer in het gezicht bijten vind ik een te groot risico ook al doet hij nooit wat.
Deze hond was super lief maar als hij loopse teefjes rook dan werd hij ineens dominant.
Dat moest je direct aanpakken want anders kon een hele lieve hond ineens wel iets gaan doen.
Hij waarschuwde wel van te voren maar als zijn staartje begon te trillen en zijn rug haren kwamen omhoog dan moest ik echt laten zien wie de baas was want anders kon een lieve hond ineens wel eens veranderen in een agressieve hond
Als je een hond in huis neemt ben je verantwoordelijk voor de hond maar ook voor je omgeving.
Natuurlijk kan er altijd wat gebeuren het blijven dieren maar je moet gewoon dat risico zo klein mogelijk houden.

yentl2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 07:37

Tussen een rotweiler en labrador zit ook wel een groot verschil hoor :)

Mijn chihuahua is een bitch dat geef ik eerlijk toe ,niet naar mensen maar naar andere honden
Hoe dit komt geen idee ze is bij mij geboren en vanaf de 6 weken is ze goed gesocialiseerd met alles en iedereen
Mams had een super karakter en paps ook en toch is mijn cremlin een draakie

Toen ze 1 jaar was ben ik haar een dag en nacht kwijt geweest in Spanje bij me ouders op de camping
Wat ze daar voor ervaring heeft mee gekregen blijft gissen ,maar vanaf dat moment is ze wel veranderd qua gedrag en karakter naar andere honden

Uiteraard straf ik haar ,het is niet zo dat ze in die hond hangt maar ze keft wel en druipt dan af met staart tussen haar benen
Loop nu elke avond een rondje met nog wat mensen ,daar zitten 3 teckels bij 2 labradors een Jacky en moet zeggen dat gaat goed dan loopt ze netjes erbij

Ook de mechel van me buurvrouw gaat steeds beter als die snuffelt en haar wil wassen snauwt ze m wel af
Mechel springt opzij doe je dit met een staffordje ben ik me cremlin krijt

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 08:27

yentl2010 schreef:
Tussen een rotweiler en labrador zit ook wel een groot verschil hoor :)

Mijn chihuahua is een bitch dat geef ik eerlijk toe ,niet naar mensen maar naar andere honden
Hoe dit komt geen idee ze is bij mij geboren en vanaf de 6 weken is ze goed gesocialiseerd met alles en iedereen
Mams had een super karakter en paps ook en toch is mijn cremlin een draakie

Toen ze 1 jaar was ben ik haar een dag en nacht kwijt geweest in Spanje bij me ouders op de camping
Wat ze daar voor ervaring heeft mee gekregen blijft gissen ,maar vanaf dat moment is ze wel veranderd qua gedrag en karakter naar andere honden

Uiteraard straf ik haar ,het is niet zo dat ze in die hond hangt maar ze keft wel en druipt dan af met staart tussen haar benen
Loop nu elke avond een rondje met nog wat mensen ,daar zitten 3 teckels bij 2 labradors een Jacky en moet zeggen dat gaat goed dan loopt ze netjes erbij

Ook de mechel van me buurvrouw gaat steeds beter als die snuffelt en haar wil wassen snauwt ze m wel af
Mechel springt opzij doe je dit met een staffordje ben ik me cremlin krijt

Wat een bullshit zeg! Ik heb wel dan geen staff of pit maar een AB, zal in jou ogen ook vast onder dit rijtje honden horen, wat je liever vermeid. Als zo een poedersuiker maar 1 x snauwt naar mijn hond, springt deze een meter de lucht in! Jij scheert echt alles over 1 kam.

Daarnaast zijn de bijtincidenten met zo een chi veel meer dan met een stafford.. Nooit van me leven dat ik zo een kreng neem :'). En dat bewijst jou verhaal maar weer.

En dat er tussen een lab en een rot verschil zit, is vast zo. Maar 1 ding zijn ze beide en dat is hond! Onberekenbaar dus.

yentl2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 08:31

Je heb volkomen gelijk
En jij hoeft mijn chi geen kreng te noemen dat doe ik zelf wel

Als mijn chi zou bijten dood ze niet meteen een andere hond
Al krijgt ze de kans niet want heb haar altijd kort aan de lijn
Gebruik geen rollijn maar een normale leren riem
Laatst bijgewerkt door yentl2010 op 02-09-14 08:34, in het totaal 1 keer bewerkt

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 08:33

Ik noem hem wel een kreng en dat bevestigd jou verhaal ook. Daarnaast zijn bijna alle chi's krengen!!! Maar goed jij hebt toch maar 1 waarheid..

yentl2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 08:35

Geen waarheid t is mijn mening

Die ambullen zijn ook monsters idd
Laatst bijgewerkt door yentl2010 op 02-09-14 08:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 08:35

briitje schreef:
Ik noem hem wel een kreng en dat bevestigd jou verhaal ook. Daarnaast zijn bijna alle chi's krengen!!! Maar goed jij hebt toch maar 1 waarheid..

Wauw... en dan wordt er over Yentl gezegd dat ze alle Pitt, staffords en bulldoggen over een kam scheert?
Misschien zei jij dat niet.. maar jij kan er dus blijkbaar ook wat van... Hoppaaa

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 08:38

Blijkbaar lees jij over het woordje bijna. Dus scheer ik niet alles over 1 kam ;). Daarnaast geeft ze dat zelf ook toe :). En bewijst haar kortzichtige antwoord ook maar weer. En nogmaals heb liever een staff of what ever dan een chi ja! Geen haar op me hoofd dat twijfelt