Citaat:
Ik verafschuw het vergelijk van Wilders en Hitler. Daarnaast ben ik wel van mening dat we een marrokkanen probleem hebben in Nederland, maar dat wil niet zeggen dat ik een PVV stemmer ben.
Eh - wie geen gw/pvvstemmer is, doet er in mijn ogen goed aan, om ook dat infame woordgebruik van die man niet te gebruiken.
"Een Marokkanen probleem" - wees maar liever duidelijk met wat je echt ziet als probleem.
Ja - in met name de vogelaarwijken zijn er jonge Marokkanen van mannelijke kunne die een boel ellende veroorzaken.
Oplossingen die blijken te werken: de knullen zelf op de huid zitten, jongere broertjes alvast waarschuwen en de hele buurt opknappen.
Let wel: hun zussen doen het vaak uitstekend op school, dus daar zit ook een mogelijkheid.
Maar om dit nou een Marokkanen probleem te noemen?
Want weet je - die overlast gevende jeugdbendes hebben allerlei soorten jongens in hun groepen. Ook hollanders, surinamers, antillianen - dat maakt nauwelijks uit.
Maar benoem je het als een Marokkanen probleem - ga je denken dat je iets heel anders zou moeten doen.