Boeing 777-200 van Malaysia Airlines vermist

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 15:34

Ik blijf me ook vooral verbazen om het feit dat ze met de huidige moderne technologie niet in staat zijn dat vliegtuig te vinden :=

Dat er rond jaartallen 1960 wat zoek geraakt is kan ik me nog indenken. Maar nu anno 2014 met al ons materiaal?

Oh ze krijgen ook hulp _O-

http://www.ad.nl/ad/nl/30360/verdwenen- ... tuig.dhtml

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 15:35

Ik denk dat al die complottheorieën ook een beetje te danken zijn aan de vage berichtgeving van de instanties. Mensen weten van gekheid niet meer wat wel en niet te geloven valt en komen met dit soort vreemde ideeën _O-

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 15:36

2pac hoort er ook bij, die schijnt nog te leven, wie weet heeft hij er wel wat mee te maken!

Smee__

Re: Boeing 777-200 van Malaysia Airlines vermist

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 15:38

Net als Elvis zeker :+

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 15:39

Kans op overlevenden zijn er eigenlijk al nooit geweest.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 15:41

Ik las in een reactie dat hetzelfde gebeurd zou kunnen zijn als met Helios Airways Flight 522.
Kan nu ff niet Googelen.

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 15:42

Sammie schreef:

Ik snap dat je dat denkt, maar je praat alsof je het allemaal al weet.

hoe kom je aan die info?

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 15:43

Sammie schreef:

Misschien wel. Heb pas nog een bizarre crash gezien waarbij het vliegtuig zonder wielen en remmen een buikschuiver maakte. Hij brak door midden in allerlei stukken en vloog in brand, maakte ook een koprol. De helft van de passagiers hebben het overleefd, net als de piloten.

Sommige mensen hebben echt een engeltje op hun schouders, dat had bij dit vliegtuig misschien ook zo kunnen zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 15:44

Yvank_ schreef:
Ik blijf me ook vooral verbazen om het feit dat ze met de huidige moderne technologie niet in staat zijn dat vliegtuig te vinden :=

Dat er rond jaartallen 1960 wat zoek geraakt is kan ik me nog indenken. Maar nu anno 2014 met al ons materiaal?

"Tijdens mijn gebeden deden mijn ogen pijn en werd mijn zicht pikzwart. Ik denk dat het vliegtuig nog ergens in de lucht is of in zee gestort is,' verklaart de zelfverklaarde sjamaan aan Maleisische media."

Ik twijfelde ook tussen die twee opties. :j

:')

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 15:46

Ik denk ook ergens in de lucht. :j

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 15:46

Yvank_ schreef:

Is dat de Jomanda van Malaysia? _O-

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 15:47

Iris82 schreef:
Ik las in een reactie dat hetzelfde gebeurd zou kunnen zijn als met Helios Airways Flight 522.
Kan nu ff niet Googelen.

In dat vliegtuig was de luchtdrukmeter niet goed afgesteld. Had op auto moeten staan, maar stond op manual. Met als gevolg dat het zuurstofgehalte in het vliegtuig langzaam maar zeker steeds minder werd, totdat op één steward na iedereen in coma was geraakt en het vliegtuig dus onbemand verder vloog. De steward heeft het uiteindelijk laten crashen omdat de brandstof op was.
Dit is iig wat ik van Air Crash Investigation heb onthouden :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 15:48

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 16:24

femo schreef:
Sammie schreef:

Ik snap dat je dat denkt, maar je praat alsof je het allemaal al weet.

hoe kom je aan die info?

Omdat ik dat dus denk :+ Een gedachte die gebaseerd is op de beschikbare informatie en vergeleken met eerdere crashes boven zee (en elders).

Een vliegtuig dat boven zee neerstort laat de overlevingskansen op vrijwel nul uitkomen. Wil je op zee (of water) overleven moet er een zachte noodlanding plaats hebben gevonden. Dat is eerder gebeurd, maar bij dergelijke noodlandingen is er altijd wel contact geweest en niet sprake zoals bij dit vliegtuig van een plotse verdwijning..

Een vliegtuig dat met kracht in het water terecht komt. Dan moet je toch wel een heel erg dapper engeltje hebben.. Aangezien er geen brokstukken zijn gevonden is de kans erg groot dat het vliegtuig met een dergelijke vaart in zee terecht is gekomen dat de mensen geen schijn van kans hadden. Geen schijn van kans om meerdere redenen..

Ik snap niet waarom mensen hier zo fanatiek in allerlei complottheorieën willen geloven.. Uit theoretische basis kan het interessant zijn om het e.e.a. de revue te laten passeren, maar de dingen die nu voorkomen zijn echt zo ver gezocht dat H.G. Wells jaloers wordt..

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 16:30

maar je zegt het alsof je al zeker weet wat er gebeurd is.

er word niet voor niets gespeculeerd aan alle kanten, het is echt een gek geval van vermissing.

anyway, ik denk ook dattie gewoon gecrasht is.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 16:30

als hij in zee licht verwacht ik ook geen overlevende hoor... als de crash al is overleefd gaan ze wel dood aan onderkoeling

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 16:32

Ik vind het heel erg raar, dat er nu na bijna een week verder, nog heel weinig nieuws is gegeven over het vliegtuig, ik denk dat ze veel meer weten, dan dat ze loslaten aan de bevolking....

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 16:43

Vanmorgen op tv Air Crash investigation gekeken over Japan Airlines.

Het vliegtuig kwam in de problemen en verloor de staart. Na 30 minuten poging to redden en veilig landen kwam het vliegtuig terecht in de bergen. Het vliegtuig schoof over de buik door de bergen, viel honderden meters naar beneden, klapte op een andere berg en rolde vervolgens weer honderden meters koprollend naar beneden.

Er waren een heleboel overlevende. Helaas kwamen ze daar pas achter toen op 4 passagiers na alle overlevende waren overleden door de kou in de nacht gezien de reddingsactie de volgende dag pas werd gestart. Een stewardess vertelde dat ze omgeven was door overlevende die langzaam allemaal tijdens de nacht opgaven.

Het kan dus wel.

Het probleem met dit vliegtuig is, het vliegtuig is niet neergestort (dat vernemen we alleen).
Terwijl het vliegtuig daadwerkelijk simpelweg verdwenen is.

Zodra het vliegtuig gevonden is voorspel ik dat er binnen 6 maanden een film in de bioscoop verschijnt over deze ramp.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 16:47

Ik denk dat het een complot is. Ze hebben dat vliegtuig natuurlijk gewoon laten verdwijnen om ons af te leiden van de echte ramp... De russen die proberen de krim in te nemen.

Edit: Maar even serieus, het kan echt wel een paar dagen duren voordat brokstukken gezien worden of zelfs komen boven drijven.

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 17:27

Interessante wending. Het Witte Huis zegt dit soort dingen niet voor niks. Feit is wel dat dat vliegtuig al dagen niet meer in de lucht is. Op de Andaman eilanden zou je verwachten dat het iemand was opgevallen dat er een vliegtuig was geland, dus conclusie is waarschijnlijk dat hij toch in het water is gevallen...

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 17:31

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 17:33

Hoe zitten glijbanen in het vliegtuig verwerkt?

Stel dat het ziekenhuis in tweeën is gebroken en te water is geraakt dan ligt alles op de bodem en komt er door de breuk niets boven drijven. Althans geen grote stukken die je vanuit de lucht zult zien of erkennen.

Wanneer de glijbanen bijvoorbeeld bij impact zouden losraken dan zou je in dat geval weten dat het vliegtuig in het water terecht gekomen is. Desondanks dat de glijbanen dan zijn afgedreven.

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 17:35

In het ziekenhuis? :')

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 17:46

Een vliegtuig(nood)landing in de bergen kun je niet vergelijken met een plotse crash op zee. (ervanuitgaande dat dat nog steeds is gebeurd)

Die ramp in de bergen heb ik ook ooit eens gezien. Was ook met brand geloof ik. Is ook nergens gezegd dat je helemaal geen kansen heb op zee, maar die zijn imo aanzienlijk kleiner tot nihil als vliegtuig echt gewoon neerstort van zoveel km hoog.

Nochtans hoop ik echt voor de familie en de mensen zelf dat ze in blakende gezondheid zijn. En dan mag er van mij best een film over komen :j

Glijbanen zitten in en onder de deuren (nooduitgangen).