Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Jessix schreef:@ San87 ik weet even niet meer wat je nu vraagt aan wie?
Ik stelde een specifieke vraag aan MyHorseGirl. Jij wilde die graag beantwoorden, prima. Maar daar komt dus ook een reactie op naar aanleiding van die vraag.
horseyfries schreef:Jessix schreef:Zeker weten
Grappig, dus als je er nooit achter komt heb je je hele leven een beste vriendin die je helemaal geweldig vind..... Dat is wat San_87 bedoelt, je zegt "als ik erachter kom", waarmee je dus eigenlijk zelf al zegt dat het heel goed kan dat je zulke mensen kent zonder het zelf te beseffen, en ze dus wel normaal in de omgang moeten zijn anders zou je het wel beseffen.
horseyfries schreef:Grappig, dus als je er nooit achter komt heb je je hele leven een beste vriendin die je helemaal geweldig vind..... Dat is wat San_87 bedoelt, je zegt "als ik erachter kom", waarmee je dus eigenlijk zelf al zegt dat het heel goed kan dat je zulke mensen kent zonder het zelf te beseffen, en ze dus wel normaal in de omgang moeten zijn anders zou je het wel beseffen.
horseyfries schreef:Ik vind dit nogal vragen naar de bekende weg. Ik heb mijn mening meer als duidelijk gemaakt, dacht ik zo.. Maar blijkbaar heb jij steeds bevestiging nodig: zonder spantouw natuurlijk. Geen enkele dwang!Ik wacht nog op jouw antwoord Jessix of die natuurlijke dekking dan mét spantouw is of zonder.
Lieffiefi schreef:Ook ik kreeg een filmpje; een vrouw en een paard... mond.
Ik ben compleet uit mn stekker gegaan.
Jessix schreef:_San87_ schreef:Eindelijk iemand die het snapt. Halleluja. Ik twijfelde al aan mijn vermogen vragen te formuleren.
Ik snap je vraag niet. Wil je hem nogmaals stellen?
horseyfries schreef:Je fokt niet denk ik dan? Want wij hebben slechts de mogelijkheid om KI te laten doen van de hengsten die we willen, en héél soms is er een hengst die niet KI wil en dan blijft hij natuurlijk dekken, maar geen hengstenhouder is zo stom om die hengst gewoon bij de merries in de wei te gooien, dat doe je niet bij een hengst die tonnen waard is.
Het is prachtig om principes te hebben, maar als je tegenwoordig iets fatsoenlijks wilt fokken dan ontkom je niet aan KI meestal.
horseyfries schreef:Je hebt hem ondertussen beantwoord in je post naar mij toe. Vind het eigenlijk wel knap dat je jezelf zo aan je eigen prinicipes vasthoudt dat je je jarenlange beste vriendin aan de kant zou zetten voor een principe..... Of het verstandig is is weer een andere vraag.