Je seksuele behoeften uiten op dieren,undercover Nederland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lieffiefi

Re: Je seksuele behoeften uiten op dieren,undercover Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:33

Ook ik kreeg een filmpje; een vrouw en een paard... mond.

Ik ben compleet uit mn stekker gegaan.

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:34

_San87_ schreef:
Jessix schreef:
@ San87 ik weet even niet meer wat je nu vraagt aan wie?

Ik stelde een specifieke vraag aan MyHorseGirl. Jij wilde die graag beantwoorden, prima. Maar daar komt dus ook een reactie op naar aanleiding van die vraag :).

Oké dan snap ik het weer. ;) Ik was even in de war, dacht dat ik je nog een antwoord verschuldigd was, maar dat is dus het antwoord van MyHorseGirl. Het gaat ook erg hard, dit topic! :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:34

horseyfries schreef:
Jessix schreef:
Zeker weten :j

Grappig, dus als je er nooit achter komt heb je je hele leven een beste vriendin die je helemaal geweldig vind..... Dat is wat San_87 bedoelt, je zegt "als ik erachter kom", waarmee je dus eigenlijk zelf al zegt dat het heel goed kan dat je zulke mensen kent zonder het zelf te beseffen, en ze dus wel normaal in de omgang moeten zijn anders zou je het wel beseffen.

Eindelijk iemand die het snapt :). Halleluja. Ik twijfelde al aan mijn vermogen vragen te formuleren.

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:35

Ik wacht nog op jouw antwoord Jessix of die natuurlijke dekking dan mét spantouw is of zonder.

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:38

horseyfries schreef:
Grappig, dus als je er nooit achter komt heb je je hele leven een beste vriendin die je helemaal geweldig vind..... Dat is wat San_87 bedoelt, je zegt "als ik erachter kom", waarmee je dus eigenlijk zelf al zegt dat het heel goed kan dat je zulke mensen kent zonder het zelf te beseffen, en ze dus wel normaal in de omgang moeten zijn anders zou je het wel beseffen.

Dat is wat er staat in mijn vorige post ja. De seksuele voorkeuren van mensen zijn niet (altijd) af te leiden aan gedrag, vandaar ook mijn voorbeeld van lijken in de tuin van de hele 'normale' buurman.

De vraag die ik kreeg was dan ook wat ik zou doen als ik er achter zou komen dat mijn beste vriendin zo iemand was. Nou dat heb ik nu toch wel beantwoord of is er iets nog steeds niet duidelijk?

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:39

horseyfries schreef:
Ik wacht nog op jouw antwoord Jessix of die natuurlijke dekking dan mét spantouw is of zonder.
Ik vind dit nogal vragen naar de bekende weg. Ik heb mijn mening meer als duidelijk gemaakt, dacht ik zo.. Maar blijkbaar heb jij steeds bevestiging nodig: zonder spantouw natuurlijk. Geen enkele dwang!

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:40

_San87_ schreef:
Eindelijk iemand die het snapt :). Halleluja. Ik twijfelde al aan mijn vermogen vragen te formuleren.

Ik snap je vraag niet. Wil je hem nogmaals stellen?

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:42

Lieffiefi schreef:

van boosheid??

paard zal het niet erg vinden hoor :D

de eerste keer dat ik ooit zo'n filmpje ( filmpje heette ook nog heel leuk "jolly jumper"dus ik dacht een leuk filmpje met een paard te zien te krijgen :') ) kreeg wist ik niet eens dat mensen dit deden... := ,ik had me nooit bedacht dat mensen zover zouden gaan,maar zielig voor de hengst heb ik het nooit gevonden,wel voor de vrouw waarbij het zo ongeveer haar neus uitkwam ...

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:43

Je fokt niet denk ik dan? Want wij hebben slechts de mogelijkheid om KI te laten doen van de hengsten die we willen, en héél soms is er een hengst die niet KI wil en dan blijft hij natuurlijk dekken, maar geen hengstenhouder is zo stom om die hengst gewoon bij de merries in de wei te gooien, dat doe je niet bij een hengst die tonnen waard is.
Het is prachtig om principes te hebben, maar als je tegenwoordig iets fatsoenlijks wilt fokken dan ontkom je niet aan KI meestal.

Hhilde

Lieffiefi schreef:

Maar wat is het probleem aan een vrouw die haar hengst eens flink verwend? Die hengst vindt het vermoedelijk zelfs fijn :)

Boompje1985

Kimmie bah.....nu heb ik geen honger meer!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:44

Kimmie :')

Maar je hebt gelijk vind ik :j kan mij niet voorstellen dat de hengst zich na die tijd gaat schamen voor wat hem is aangedaan. Hooguit de vrouw....

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:45

Jessix schreef:
_San87_ schreef:

Ik snap je vraag niet. Wil je hem nogmaals stellen?

Je hebt hem ondertussen beantwoord in je post naar mij toe. Vind het eigenlijk wel knap dat je jezelf zo aan je eigen prinicipes vasthoudt dat je je jarenlange beste vriendin aan de kant zou zetten voor een principe..... Of het verstandig is is weer een andere vraag.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:47

Zij liever als ik hoor!

Bij een vent hou ik dat niet eens vol, haar maag was flink gevult daarna hoor.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:48

Boompje1985 ,dat had ik ook een hele poos niet meer...ik zat echt kokhalzend achter mijn computer toen...

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:49

Hahaha wat een topic dit! Kimmie, je voelde zelf iets achter in je keel zeker?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:49

Moet eerlijk zeggen dat ik al over mijn nek ga als ik een filmpje voorbij zie komen waarbij een hond compleet het gezicht van iemand aflebbert :')
Dus ik sla de 18+ filmpjes graag over :') dan heb ik voor de rest van de week geen trek meer :')

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:50

horseyfries schreef:
Je fokt niet denk ik dan? Want wij hebben slechts de mogelijkheid om KI te laten doen van de hengsten die we willen, en héél soms is er een hengst die niet KI wil en dan blijft hij natuurlijk dekken, maar geen hengstenhouder is zo stom om die hengst gewoon bij de merries in de wei te gooien, dat doe je niet bij een hengst die tonnen waard is.
Het is prachtig om principes te hebben, maar als je tegenwoordig iets fatsoenlijks wilt fokken dan ontkom je niet aan KI meestal.

Dat kan natuurlijk, ieder heeft andere principes en ook dat is je goed recht.

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:52

horseyfries schreef:
Je hebt hem ondertussen beantwoord in je post naar mij toe. Vind het eigenlijk wel knap dat je jezelf zo aan je eigen prinicipes vasthoudt dat je je jarenlange beste vriendin aan de kant zou zetten voor een principe..... Of het verstandig is is weer een andere vraag.

Oh oké, voor mijn gevoel heb ik dat al steeds geschreven, maar goed.. :) Of het verstandig is, is denk ik ook weer per persoon verschillend. Ik zou simpel weg geen vriendinnen kunnen blijven. En iets wat er niet meer is, daar hoef je ook geen spijt van te hebben.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:52

Jessix schreef:

Laat iemand dan ook lekker genieten van z'n leuter in zijn eigen merrie.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:53

San, wat heerlijk droog _O-

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:55

Wat een reacties hier. :') (zowel positief als negatief)

Jessix

_San87_ schreef:
Jessix schreef:

Laat iemand dan ook lekker genieten van z'n leuter in zijn eigen merrie.

Oh sorry, ik dacht dat je hier je mening mocht geven! :) Gelukkig is de handeling die jij beschrijft verboden bij de wet.

horseyfries

Jessix, je fokt dus zelf niet? Want die vraag beantwoord je niet. Ik zie dat je Lusitano's hebt, als je nu straks een veulentje wil en je favoriete hengst is per KI beschikbaar?
Ik hoop dat iedereen om je heen weet dat je zo principieel bent, dan houden ze gewoon hun mond en blijven jullie allemaal heel gelukkig! ;) Zalig zijn de onwetenden!

kimmie261

haha ik word er nog misselijk van als ik eraan denk,stomme was dat voor ik het door had wat er nu eigenlijk gebeurde de lading al verschoten werd,die vrouw die moet die smaak een week in dr mond gehad hebben,dat kan niet anders... :x

ach ja,ik ben in die periode een eind wijzer geworden wat mensen op sexueel vlak kan opwinden... en dat is niet alleen met dieren.. :r