Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Billy schreef:Uit de Telegraaf Uit het artikel Skivriend prins was Moosbrugger:Citaat:In Lech wordt ook benadrukt dat het een misverstand is dat het skiduo zich buiten de gebaande pistes heeft gewaagd. De tocht ging over een zogenaamde ongeprepareerde sneeuwroute, die ten tijde van het ongeluk ook nog niet gesloten was. ,,Anders hadden de twee zich zeker niet op die helling gewaagd. Vooral prins Friso staat bekend als bekwaam maar voorzichtig skiër. Zeker niet roekeloos,” aldus een goed ingevoerde inwoner van Lech.
Voor alle eigen schuld dikkebulters.......
Roosch schreef:franka75 schreef:Ik zeg dat tie het niet red, gewoon een gevoel. ik hoorde trouwens ook een hele groffe fout vanmiddag de kinderen van hem en mabel werden johanna en marije genoemd terwijl dat louana en zaria zijn.
Ik zou het heel erg vinden maar hij heeft gewoon erg weinig kans
Waar baseer je dat op?
Lauren_ schreef:Ik vermoed dat de hele familie de kans krijgt om afscheid te nemen. Hij heeft geen schedelbasisfractuur, geen verwondingen aan zijn lichaam en geen zwellingen in zijn hoofd. Ik vermoed dus te veel zuurstoftekort. Triest voor zijn familie, maar blijf het ongelooflijk stom van hem vinden dat hij off-piste gaat met een lawinewaarschuwing van 4!
Lauren_ schreef:Ik vermoed dat de hele familie de kans krijgt om afscheid te nemen. Hij heeft geen schedelbasisfractuur, geen verwondingen aan zijn lichaam en geen zwellingen in zijn hoofd. Ik vermoed dus te veel zuurstoftekort. Triest voor zijn familie, maar blijf het ongelooflijk stom van hem vinden dat hij off-piste gaat met een lawinewaarschuwing van 4!
gekvanfleur schreef:Lauren_ schreef:Ik vermoed dat de hele familie de kans krijgt om afscheid te nemen. Hij heeft geen schedelbasisfractuur, geen verwondingen aan zijn lichaam en geen zwellingen in zijn hoofd. Ik vermoed dus te veel zuurstoftekort. Triest voor zijn familie, maar blijf het ongelooflijk stom van hem vinden dat hij off-piste gaat met een lawinewaarschuwing van 4!
Tis maar goed dat de gemiddelde bokkers geen dokters zijn..we zouden snel doodverklaard worden met zijn allen.
schrikdraad schreef:Ik hoop ook dat ik het mis heb. Maar ook ik heb het gevoel dat hij niet meer bij komt. Daarom nu zo in leven houden voor het afscheid.
Maar hoop met heel mijn hart dat ik het fout heb.
Vooral voor zijn kindjes.