Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
papagroom schreef:Dat vraag je toch niet aan een dame....
Anoniem schreef:Hardrijden is gewoon heeeeeeeeerlijk![]()
![]()
Het gevoel dat je erbij krijgt![]()
Het liefst met harde muziek, lekkere house of RMB ofzo![]()
![]()
en dan meekrijsen zonder schaamte![]()
Het is net mentale sex met de machine waar je in zit![]()
...die je meevoert over het asfalt en zijn spierballen laat voelen wanneer je het gas intrapt![]()
Zaaaaaaaaaaliggggggggggggg
![]()
Zo, ik heb het gezegd, nu mag je me neerknuppelen
papagroom schreef:heeee....een TD....die hadden mijn ouders ook.....maar dan met een 8track van james last.....reed heerlijk...dat weer wel
Anoniem schreef:Jaaahaaaaa, mijn dochter heeft vanmorgen haar eerste rijles gehad dus berg je maar!!!!!!
En ze reed ook nog eens zo weg hier voor de deur. Niks eerst naar een parkeerplaats oefenen hoe je moet optrekken maar zitten, 10 minuten uitleg en hups zo het verkeer in. Ze had nog nooit eerder in een auto gereden, ook niet stiekem.
gummie schreef:had ik al gezegd dat poep gebeurt?
Huertecilla schreef:http://www.youtube.com/watch?v=YF1GgXmd ... re=related
Stuk veiliger dan upbeat of house en bv Adiemus of de Carmina burana draai je ook beter thuis.
Huertecilla schreef:sflj schreef:Oftewel; "ik denk alleen maar aan mezelf"
Inderdaad:Electra63 schreef:En verder hoef ik aan niemand verantwoording af te leggen.
Overigens Electra; ben jij van 63?
Anoniem schreef:Hardrijden is gewoon heeeeeeeeerlijk![]()
![]()
Het gevoel dat je erbij krijgt![]()
Het liefst met harde muziek, lekkere house of RMB ofzo![]()
![]()
en dan meekrijsen zonder schaamte![]()
Het is net mentale sex met de machine waar je in zit![]()
...die je meevoert over het asfalt en zijn spierballen laat voelen wanneer je het gas intrapt![]()
Zaaaaaaaaaaliggggggggggggg
![]()
Zo, ik heb het gezegd, nu mag je me neerknuppelen
Electra63 schreef:Langcara schreef:Het lijkt erop dat ik me ook aansluit bij Repelsteeltje en Electra. Ook ik heb trouwens momenteel een cd van Anouk in de auto.
Heerlijk:
Wijf met ballen
Electra63 schreef:Langcara,
Ik bedoelde Anouk, maar misschien geldt dat ook wel voor jou![]()
Ach, sommige mannen prefereren een "zwakkere" vrouw, die zijn nog uit de tijd: vrouw achter het aanrecht, 1 plicht de zwijgplicht, geen stemrecht en zeker geen rijbewijs voor vrouwen.
Citaat:Ach, sommige mannen prefereren een "zwakkere" vrouw, die zijn nog uit de tijd: vrouw achter het aanrecht, 1 plicht de zwijgplicht , geen stemrecht en zeker geen rijbewijs voor vrouwen.
Langcara schreef:Electra63 schreef:Langcara,
Ik bedoelde Anouk, maar misschien geldt dat ook wel voor jou![]()
Ach, sommige mannen prefereren een "zwakkere" vrouw, die zijn nog uit de tijd: vrouw achter het aanrecht, 1 plicht de zwijgplicht, geen stemrecht en zeker geen rijbewijs voor vrouwen.
En als ze al auto mogen rijden, dan geen echte maar een of ander koekblik dat zo van de weg af waait en niet harder gaat dan 100......
sflj schreef:Ach schei toch uit. Breek me de bek niet open over emancipatie.
'leuk bericht' en 'Telegraaf' in 1 zin?
En 'platte mannenhumor?'
Pff...
niveau.....![]()
En dan laterCitaat:Ach, sommige mannen prefereren een "zwakkere" vrouw, die zijn nog uit de tijd: vrouw achter het aanrecht, 1 plicht de zwijgplicht , geen stemrecht en zeker geen rijbewijs voor vrouwen.
Zegt mij allemaal genoeg. (maar eigenlijk wist ik dat natuurlijk al. Ach, ik wil maar steeds dat níet 95% (of meer) zo is. Helaas...)
Laat maar. Tot in een volgend topic.