trekpaardluf schreef:omroep brabant stotterd op internet...
hier ook behoorlijk!
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
vanitymay schreef:Cayenne schreef:Neej schreef:Cherokeesdie zijn cool
Behalve wanneer ze met z'n vieren heel laag over vliegen
Denk dat je een Chinook bedoeld: das een helicopter met 2 wieken...hihi
Sansje schreef:Afwachten maar. Paardje staat in de Hoekse Waard en zal het een avondje zonder verzorging moeten stellen. Hoop dat ze het snel onder controle hebben.
Werk zelf bij Andere gemeente en zit in de crisisorganisatie. Die mensen daar zijn nu knetterhard aan het werk. Zo moeilijk...
Ir111 schreef:Sansje schreef:Afwachten maar. Paardje staat in de Hoekse Waard en zal het een avondje zonder verzorging moeten stellen. Hoop dat ze het snel onder controle hebben.
Werk zelf bij Andere gemeente en zit in de crisisorganisatie. Die mensen daar zijn nu knetterhard aan het werk. Zo moeilijk...
Ben jij gewoon veilig thuis San?
gekvanfleur schreef:ik snap zowieso niet dat er mensen zo naief zijn om te geloven dat deze enorme wolk die uit een chemicalien bedrijf komt niet giftig zou zijn... kom op, daar hoef je niet voor bij de brandweer te zitten.
Mijn pony zit binnen en blijft dat ook nog even.
Faelivrin schreef:Neej schreef:Beelden zijn wel echt heftig zeg, van die ontploffingen enzo
Faelivrin, sorry, dan begreep ik je verkeerd!
Haha nee je begreep me niet verkeerd je vulde me mooi aan!
Mindfields schreef:gekvanfleur schreef:ik snap zowieso niet dat er mensen zo naief zijn om te geloven dat deze enorme wolk die uit een chemicalien bedrijf komt niet giftig zou zijn... kom op, daar hoef je niet voor bij de brandweer te zitten.
Doet ie dat op commando, dat zitten?
(sorry, even grapje tussendoor...)
gekvanfleur schreef:ik snap zowieso niet dat er mensen zo naief zijn om te geloven dat deze enorme wolk die uit een chemicalien bedrijf komt niet giftig zou zijn... kom op, daar hoef je niet voor bij de brandweer te zitten.
Cchanny schreef:Linda_Bien schreef:Hmm ik hoorde het net pas, ik las het op internet na maar toen ik de TV aanzette zag ik op geen enkele zender een onderbrekende nieuwsflash op de Nederlandse tv (Ned 1,2,3 en RTL) :S
Die is er net wel op geweest las ik, maar toch... is het niet meer belangrijk
Je zou er maar wonen zeg! 400.00 liter kankerverwekkende stoffen!! Dat is een nationale ramp!
Mogen de landen straks wel geld naar ons doneren om dit allemaal weer op te ruimen.
En worden er straks ook mensen en dieren geboren met misvormde ledematen of krijgen mensen massaal kanker. (oké dat is meestal met radioactieve straling, maar giftige stoffen, chemicaliën en al die kankerverwekkende stoffen kunnen nooit goed voor een mens zijn)
Spannend voor de mensen die er in de buurt wonen!
Sjonge je kunt ook overdrijven zeg...... Wie zegt dat het zo erg is? Heb jij er enige weet van? Wacht nou maar eerst het nieuws af totdat je hierover gaat oordelen en paniek gaat zaaien.