als iets in de telegraaf staat geloof ik het pas als ik het ook bij ene betrouwbare bron heb gelezen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CtjeLief schreef:hoor net dat PVV AOW breekpunt al heeft laten vallen...
Heino schreef:We blijven een maatschappij, we moeten elkaar helpen, en niet alleen onszelf.
1Boefje schreef:Heel goed, zeg dat vooral even naar bepaalde bevolkingsgroepen toe. Sommige willen helemaal niet Nederlander zijn en het woord 1 volk kennen. Prima samen gaan, doe het dan ook en laat je eigen cultuur varen en maak kennis met de cultuur van je land waar je woont.
Heeft niks met discriminatie te maken, maar met INTEGRATIE, en dat gaat nu niet echt bepaald goed, wel?
Heino schreef:1Boefje schreef:Heel goed, zeg dat vooral even naar bepaalde bevolkingsgroepen toe. Sommige willen helemaal niet Nederlander zijn en het woord 1 volk kennen. Prima samen gaan, doe het dan ook en laat je eigen cultuur varen en maak kennis met de cultuur van je land waar je woont.
Heeft niks met discriminatie te maken, maar met INTEGRATIE, en dat gaat nu niet echt bepaald goed, wel?
Je snapt het begrip "we"? Dat betekent allemaal. Dus niet alleen de Moslims, of alleen de "autochtonen".
En face it, Nederland is een multicultureel land. Dat dat in banen geleid moet worden, absoluut. Maar je kan er simpelweg geen één cultuur meer van maken (wat Wilders wel wil).
c_alsemgeest schreef:Uhm... nee niet echt.
Als je het verkiezingsprogramma goed leest zie je snel in dat meewerkende mensen met een andere cultureele achtergrond niets hebben te vrezen.
De profiteurs, criminelen en uitkeringstrekkers des te meer, en dat vindt ik een goede zaak.
Dit beperkt zich trouwens niet tot mensen van een andere komaf... ook de autogtone mens die zich niet inzet voor 'ons' nederland wordt flink aangepakt.
1Boefje schreef:Ik wil helemaal niet multicultureel zijn, ik wil Nederlander zijn met een Nederlands volk en een Nederlandse cultuur.
Is dat zo raar dan?
Heino schreef:8nnemiek, dat zijn dan toch geen uitkeringstrekkers? Tenminste, mijn definitie van een uitkeringstrekkers is iemand die zn handje ophoudt maar niet wil werken
c_alsemgeest schreef:Ja je zou de 'ommezwaai' (al wil ik het niet zo noemen... iets bespreekbaar maken is anders dan er vanaf zien!) ook anders kunnen zien.
Ik heb PVV gestemd... maar ik voel me hierdoor zeker niet bedrogenIntegendeel.
Wanneer hij gaat mee-regeren is er veel meer zeggenschap in de AOW kwestie.
Vanuit de regering is het veel makkelijker voor de PVV om de leeftijd verhoging af te remmen en/of uit te stellen dan wanneer hij in de oppositie zou zitten.
Enkel in een coalitie met de SP zou hij voet bij stuk kunnen houden... maar dat kan niet qua stemmersaantallen niet e qua andere punten niet
1Boefje schreef:Heino schreef:We blijven een maatschappij, we moeten elkaar helpen, en niet alleen onszelf.
Heel goed, zeg dat vooral even naar bepaalde bevolkingsgroepen toe. Sommige willen helemaal niet Nederlander zijn en het woord 1 volk kennen. Prima samen gaan, doe het dan ook en laat je eigen cultuur varen en maak kennis met de cultuur van je land waar je woont.
Rock schreef:Hier wat Wilders zelf zegt over kiezersbedrog:
http://nos.nl/video/163389-wilders-over ... ndaag.html
September schreef:Waarom ben je als PVV stemmer meteen gestoord of anti-buitenlanders/moslims?? Ik wordt daar zo gek van.
Ik heb dus ook PVV gestemd maar ik ga maandelijks naar de Hammam (Noord-afrikaans badhuis) ik ga graag naar landen zoals Tunesië, ik hou van couscous en heb een noord afrikaanse stoompan (tajine) en doe boodschappen in de Turkse supermarkt... Bovendien ben ik een echt cultuurmens en heb ook contact met mensen van alle afkomsten.
Goh, wat ben ik anti joh...Sorry ik moest dit echt even kwijt.