Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heino schreef:MamboBeach schreef:Hoe staat dat exact omschreven dan?
En hoe ziet Wilders het exact?
Criminelen na bestraffing eruit als zij alleen een verblijfsvergunning hebben of een dubbele nationaliteit
Uit het verkiezingsprogramma
Weet je, van dit soort vragen baal ik. Want dat geeft aan dat je je niet voldoende ingelezen hebt in wat Wilders nu precies wil. En dat geeft zo veel extra onnodige discussie.
Dit vind ik trouwens wel een grappig iets: Inburgeringsexamen in het land van herkomst, tot het zover is: inburgeringscursus in
Nederland niet gehaald, dan het land weer uit. Aan het cultuurtopic te zien zakt de helft van de Nederlanders daar al op
MamboBeach schreef:Waarom baal je daarvan? Ik mag toch wel vragen waar jij het exact over hebt en waar je op doelt?
Heino schreef:MamboBeach schreef:Waarom baal je daarvan? Ik mag toch wel vragen waar jij het exact over hebt en waar je op doelt?
Ik baal er van omdat dit al meerdere malen besproken is, niet zozeer in dit topic maar in genoeg andere topics waar je ook aan meegedaan hebt. Het komt nu op mij over van "nou, laat dan zien waar hij groepen ongelijk behandelt" terwijl die quotes zo'n beetje dagelijks in het nieuws komen. Of had je echt nog nooit van die uitspraken gehoord?
Heino schreef:Ok, gelukkig. Nu heb ik ook een wat pessimistisch denkbeeld over PVV-ers omdat ik er zo vaak achterkom dat men het eigen partijprogramma niet eens kent. Dus wat sommigen van jullie over Marrokanen hebben, heb ik over PVV-stemmers
. Alleen ik kan me bepaalde zaken voorstellen dat de mensen zo denken en op Wilders stemmen.
Blue_Eyes schreef:Bah, Saar, wat een ellende he... en helaas aan de orde van de dag.
Heino schreef:Ok, gelukkig. Nu heb ik ook een wat pessimistisch denkbeeld over PVV-ers omdat ik er zo vaak achterkom dat men het eigen partijprogramma niet eens kent. Dus wat sommigen van jullie over Marrokanen hebben, heb ik over PVV-stemmers
hahah hier zie ik dan weer de humor van in... (voor)oordelen zijn zo gemakkelijk, maar zie er maar weer eens vanaf te komen.. Brainless schreef:@ikdoemaarwat
En mensen die hier tijdelijk komen werken (en dus ook tijdelijk wonen), mag dat (in jouw ogen) ook niet meer, of zijn dat uitzonderingen?
Koopto666 schreef:Ken jij een geloof waarbij je een petje moet dragen met doodskoppen en de duivel erop dan?
Koopto666 schreef:hoe moeten mensen zonder oren dan op de foto?
Citaat:Criminelen na bestraffing eruit als zij alleen een verblijfsvergunning hebben of een dubbele nationaliteit
En discrimineren mag natuurlijk niet, dus kreeg ik een uitbrander. Als mijn nederlandse studiegenoot een banketstaaf had genoemd hierom, dan was er niets loos. rainbow8 schreef:Mindim:
Ik ben het met je eens. Maar........ Als iemand met een dubbele nationaliteit hier geboren is...... Waar gaat ie dan het hok in?? In Nederland of in het land van zijn andere nationaliteit? Het is geen aanval maar gewoon nieuwsgierigheid.