sarabande schreef:MamboBeach schreef:MB ben ik.
Nee hoor, ik quote alleen wat jij post, zijn je eigen woorden.
Sorry ik bedoelde Heino, moet ook niet posten als ik haast heb
Geeft niet hoor.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:Trouwens nog wat,de meeste haat tegen buitenlanders is veroorzaakt door de politiek zelf.Door grote verschillen te maken tussen buitenlanders en niet buitenlanders.De mensen pikken dat niet meer.Een voorbeeldje?het is verboden geworden om een embleem van de nederlandse vlag op je schooltas of op je tas te dragen.Je mag daarmee niet op school komen,en waarom?het zou discriminerend zijn.Dat slaat toch nergens op,daar discrimineer je toch niet mee?je mag toch wel je eigen vlag dragen op je kleding of spullen,het heeft altijd gemogen.En zo zijn er meerdere kleine dingen.Dankzij de politiek is er zoveel haat tegen de buitenlanders,voorheen was dit niet zo.
Electra63 schreef:gohya schreef:Trouwens nog wat,de meeste haat tegen buitenlanders is veroorzaakt door de politiek zelf.Door grote verschillen te maken tussen buitenlanders en niet buitenlanders.De mensen pikken dat niet meer.Een voorbeeldje?het is verboden geworden om een embleem van de nederlandse vlag op je schooltas of op je tas te dragen.Je mag daarmee niet op school komen,en waarom?het zou discriminerend zijn.Dat slaat toch nergens op,daar discrimineer je toch niet mee?je mag toch wel je eigen vlag dragen op je kleding of spullen,het heeft altijd gemogen.En zo zijn er meerdere kleine dingen.Dankzij de politiek is er zoveel haat tegen de buitenlanders,voorheen was dit niet zo.
Volgens mij stemmen de meeste mensen PVV omdat het economisch slechter gaat. Dan moet iets of iemand de schuld krijgen, in dit geval de moslims.
Electra63 schreef:gohya schreef:Trouwens nog wat,de meeste haat tegen buitenlanders is veroorzaakt door de politiek zelf.Door grote verschillen te maken tussen buitenlanders en niet buitenlanders.De mensen pikken dat niet meer.Een voorbeeldje?het is verboden geworden om een embleem van de nederlandse vlag op je schooltas of op je tas te dragen.Je mag daarmee niet op school komen,en waarom?het zou discriminerend zijn.Dat slaat toch nergens op,daar discrimineer je toch niet mee?je mag toch wel je eigen vlag dragen op je kleding of spullen,het heeft altijd gemogen.En zo zijn er meerdere kleine dingen.Dankzij de politiek is er zoveel haat tegen de buitenlanders,voorheen was dit niet zo.
Volgens mij stemmen de meeste mensen PVV omdat het economisch slechter gaat. Dan moet iets of iemand de schuld krijgen, in dit geval de moslims.
gohya schreef:[
En voor zover ik hoorde kwam het ook door Wouter Bos ofso?die had er ook mee te maken?
Met dat gedoe van het redden van banken?
sarabande schreef:gohya schreef:[
En voor zover ik hoorde kwam het ook door Wouter Bos ofso?die had er ook mee te maken?
Met dat gedoe van het redden van banken?
Van wie hoorde je dat, want Wouter werd door vriend en vijand geprezen voor de lage prijs waarop hij de Amro terug kon kopen en intussen is het grootste deel van dat geld al terug gestort
Als je geen verstand van zaken hebt moet je niet in het wilde weg dingen gaan roepen, dat is heel kwalijk.
gohya schreef:Gewoon,je wil in nederland wonen?prima dan ga je nederlands leren en binnen een jaar spreek je nederlands.Stel er een bepaalde tijd voor vast,denk dat dat wél stimuleert.
Krips schreef:Dat er geen zwarte en witte scholen ontstaan, dat er geen witte en zwarte wijken zijn. Enz. Enz.
Sandeman schreef:Nee daar word ik niet bang van. Andere partijpunten van Wilders waar ik achter sta... strengere aanpak dierenmishandelaars,criminaliteit, bezuinigen ontwikkelingshulp,ambtenaren... Geen stijging gemeentelijke lasten..wil wel nog wel even doorgaan. Maar ik sta praktisch overal achter en ga me verder niet meer verdedigen.
Maar ik werk al 20 jaar in een winkel en voor 99 % overlast van marrokanen ja,klopt. En hoofddoekjes vind ik niet kunnen in publieke funkties. Ik sta ook niet met een petje op in de winkel.
En idd...Wilders heb een lekker koppie met haar ja.
geerke schreef:dat proberen we al 40 jaar,misschien is de manier waarop we het proberen niet goed?
Heino schreef:geerke schreef:dat proberen we al 40 jaar,misschien is de manier waarop we het proberen niet goed?
En daarom ben ik dus zo voor dat onderzoek voordat we allerlei enge maatregelen gaan nemen... Oorzaak aanpakken lijkt me nog altijd beter dan symptoombestrijding, toch?
Heino schreef:Ik ken nog geen onderzoeken naar deze specifieke problemen en probleemgroepen. Jij wel?