Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
randie schreef:zou die coach een af ander dubieuze deal gesloten hebben dat hij zoiets stoms zegt? * kijk misschien te veel films*
Tien schreef:Bob de Jong heeft een te lage basissnelheid.
Jan Blokhuijsen heeft zijn plaats verdiend tijdens de kwalificatie.
Edit: Mark Tuitert heeft goede aanleg voor de lange afstand.
Echwel schreef:En als het tijdens een WB toernooi was gebeurt hadden er geen 30pagina's over op bokt gestaan en was het vlammetje snel uitgedooft.
Waarom dan nu zo een gemier eromheen?
Tien schreef:randie schreef:zou die coach een af ander dubieuze deal gesloten hebben dat hij zoiets stoms zegt? * kijk misschien te veel films*
Heb er meerdere mensen over gehoord, maar dat lijkt mij raar. Aangezien Gerard nu echt als het zwarte schaap wordt gezien.
En daarmee misschien wel zijn carriere in gevaar brengt?
itsmi schreef:Echwel schreef:En als het tijdens een WB toernooi was gebeurt hadden er geen 30pagina's over op bokt gestaan en was het vlammetje snel uitgedooft.
Waarom dan nu zo een gemier eromheen?
Omdat het om de Olympische Spelen gaat, waar spelers (en dus ook Sven en Gerard) 4 jaar naar toegestraint hebben.. Een WB toernooi heb je elk jaar.. De volgende OS zijn pas weer over 4 jaar! En, zoals Sven zelf al zei, het was 1 van de belangrijkste momenten uit zijn leven..
BPVS schreef:itsmi schreef:Omdat het om de Olympische Spelen gaat, waar spelers (en dus ook Sven en Gerard) 4 jaar naar toegestraint hebben.. Een WB toernooi heb je elk jaar.. De volgende OS zijn pas weer over 4 jaar! En, zoals Sven zelf al zei, het was 1 van de belangrijkste momenten uit zijn leven..
Hihihihi! Beleeft Sven verder zo weinig?![]()
(ik word er melig van)
BPVS schreef:Tien schreef:Bob de Jong heeft een te lage basissnelheid.
Jan Blokhuijsen heeft zijn plaats verdiend tijdens de kwalificatie.
Edit: Mark Tuitert heeft goede aanleg voor de lange afstand.
Bob de Jong heeft meer basissnelheid op de lange afstanden dan Blokhuijsen. Ik vind die kwalificatietoernooien maar net APK keuringen.
Tuitert is niet meer in vorm op lange afstanden.
Ik snap er geen hout van hoe ze bij dit team zijn gekomen.
itsmi schreef:Tien schreef:
Heb er meerdere mensen over gehoord, maar dat lijkt mij raar. Aangezien Gerard nu echt als het zwarte schaap wordt gezien.
En daarmee misschien wel zijn carriere in gevaar brengt?
Lijkt me niet dat zijn carriere in gevaar komt. Fouten maken is menselijk! Hij zal vast niet de 1e zijn..
Tien schreef:Lijkt me niet dat zijn carriere in gevaar komt. Fouten maken is menselijk! Hij zal vast niet de 1e zijn.
Ik ben het met je eens. Maar ik bedoelde meer dat als hij dat gedaan zou hebben is de kans er dat hij zijn carriere in gevaar brengt.
Omdat je niet weet hoe het dan loopt en of het dan uitkomt.
Theoretisch bedoeld.