16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pepper3

Re: 16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 12:46

Waar is toch het respect gebleven hier op bokt voor elkaar.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 12:48

jelledaantje schreef:
Waar is toch het respect gebleven hier op bokt voor elkaar.

Niet alleen op Bokt. Kijk maar waar deze discussie over gaat. ;)

Aims

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 12:49

Ik heb de video niet bekeken (ben aan het werk.).
Maar who cares dat Patricia Paay in de playboy staat?
Ze ziet er geweldig uit en als zij dit graag wilde, prima toch :)
Haar dochter is oud genoeg om het te 'begrijpen' en kan me niet voorstellen dat PP het niet besproken heeft met haar dochter voordat ze ja zei.
Ik zie het probleem niet :)

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 12:50

Ja vind het ook ergs netjes van La Paay dat ze hem aan het eind van de show nog een hand heeft gegeven. (En achter de schermen niet meer haha maar daar kan ik volledig in komen!)

En ik heb toch veel bijdehante en onbeschofte opmerkingen gelezen maar Aladinnetje spant me toch de kroon :x

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 12:51

Inderdaad Fiffill

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 12:52

Fiffill schreef:
Maar haar reactie achteraf achter de schermen zegt genoeg. Lachen wil nog niet zeggen dat ze het leuk vond... ;) Nee, woorden kunnen echt wel hard aankomen.

Dat klopt.
Alleen kan je er voor kiezen om je het niet te laten raken, toch?
Ik zou ook denken als iemand het tegen mij zei, wat een verstand en verder is het mij wel gezegend, tenzij degene me blijft belagen met onzin, dan trek ik mijn scheur wel wat wijder open. :P

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 12:53

Miska schreef:
Fiffill schreef:
Maar haar reactie achteraf achter de schermen zegt genoeg. Lachen wil nog niet zeggen dat ze het leuk vond... ;) Nee, woorden kunnen echt wel hard aankomen.

Dat klopt.
Ik zou ook denken als iemand het tegen mij zei, wat een verstand en verder is het mij wel gezegend, tenzij degene me blijft belagen met onzin, dan trek ik mijn scheur wel wat wijder open. :P

Dat zou lekker makkelijk zijn als dat zou kunnen. Geen gekwetste mensen meer op deze wereld!

Maar helaas.... zo werkt het in het echte leven nu eenmaal niet.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 12:53

suus_ schreef:
En ik heb toch veel bijdehante en onbeschofte opmerkingen gelezen maar Aladinnetje spant me toch de kroon :x

Daar heeft ze dr excuses al voor aangeboden en er is ook al getemd.

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 12:55

Playboy wordt gezien als kunst niet las sexsistiesch.
En als zij er nog goed uit ziet en het graag wilt waarom niet?
En waarom wel hierover zeuren maar niet over de oma sex tv met die omaarjes van 80?

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 12:57

Abeltje77 schreef:
Aladinnetje schreef:
hahahaha oke sorry hoor, maar als ik jouw foto´s zie in je profiel ben jij niet echt moeders mooiste en een beetje dik en had je mogen willen dat je eruit had gezien als patricia paay! volgens mij ben jij gewoon een beetje jaloers! :(:) :+ :Y) :D

SO!

Dit is by far de meest onbeschofte en directe persoonlijke aanval op iemand die ik ooit hier op bokt gezien heb. Jij durft!

Nou, inderdaad zeg! :oo

Wat ontzettend smakeloos en ordinair om zo iemand aan te vallen. Lekker makkelijk, anoniem van achter je PC.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 12:58

Abeltje77 schreef:
Miska schreef:

Dat klopt.

Dat zou lekker makkelijk zijn als dat zou kunnen. Geen gekwetste mensen meer op deze wereld!

Maar helaas.... zo werkt het in het echte leven nu eenmaal niet.

Dat is niet makkelijk, maar daar zouden we met zijn allen naar toe moeten werken of je bewust van moeten zijn waarom je zo reageert en je excuses vervolgens aanbieden als je iemand er mee gekwetst hebt.
Wanneer diegene aangeeft dat het niet gepast oid was.
Verduidelijking zodat het begrijpbaar wordt.
Maar respecteren dat een ander anders denkt of doet.
Je mag je mening hebben zonder twijfel en verder is het prima, maar je kunt ook teveel waarde hechten aan andermans mening en daar moet je boven staan.
Het heeft niks met goed of fout te maken, maar met je eigen gevoel erover.

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 13:01

Aladinnetje schreef:
Wildgirl schreef:
Patricia Paay mooi?
Daar kan ik echt niet bij, die vrouw is zoooooo ordinair.
Dat je uberhaupt in de playboy gaat staan, maar op deze leeftijd met zo'n mediastunt eromheen is gewoonweg patethisch als je het mij vraagt

hahahaha oke sorry hoor, maar als ik jouw foto´s zie in je profiel ben jij niet echt moeders mooiste en een beetje dik en had je mogen willen dat je eruit had gezien als patricia paay! volgens mij ben jij gewoon een beetje jaloers! :(:) :+ :Y) :D

Bah, waar gaat het heen met de Nederlandse maatschappij. :\
Het gaat ter toch helemaal niet om hoe iemand er uit ziet? Het gaat erom hoe je persoonlijkheid is. Ik vind het zo respectloos dat je dit hier gewoon neer kwakt. Ik ben ook dik en niet moeders mooiste. Hoe zou jij vinden als iemand dit tegen je zegt? Ook niet leuk toch? Waarom het dan tegen Wildgirl zeggen?

Verder vind ik Theo Maassen in dit interview geen leuke man, vond het sowieso al geen leuk man maar na dit interview al helemaal niet meer. Ik heb respect voor Patricia Paay, ik hoop dat ik er op m'n zestigste jaar er nog zo uit zie. :) Als ze nou graag in de playboy wil staan, laat haar dan lekker. Ik vind het ook mooie foto's geworden.
Laatst bijgewerkt door Veseosunce op 11-12-09 13:07, in het totaal 1 keer bewerkt

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 13:04

Ik blijf on-topic, geef mijn mening: Ik vind Patricia een hele mooie vrouw, ben niet jalours op haar, heb nl zelf geen ambities voor een naaktfoto in welk blad dan ook. Ik heb respect voor haar, dat ze evengoed ondanks de leeftijd zich nog laat fotograveren. En respect hoe ze in het gesprek Theo blijft benaderen, ik denk dat ik hem allang over die tafel heen had getrokken!

Theo is nooit een favoriet van mij geweest en zal het zeker niet worden, ik vind het een hele foute, veel te drukke, egocentrische man, die alle aandacht van de wereld wilt hebben. Nou sorry mijn aandacht krijgt hij niet.

:n :n :n :n

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 13:05

Citaat:

Dit is in wezen ook een mening, niet de meest tactvolle misschien en daar heeft de desbetreffende persoon dr excuses voor aangeboden.
En nu wordt het een persoonlijke vete op een andere 'foute' opmerking?

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 13:07

"Heel Nederland banketstaaf erover " zei PP.
Blijkbaar heeft ze een aantal taboes aangeprikt waarvan wij ons nog niet bewust waren.
* Ze had de rol moeten aannemen van verlaten en verslagen vrouw omdat haar kerel met een ander er vandoor is gegaan.
* Ze had classy moeten zitten janken terwijl manlief akelige dingen over haar zei. Natuurlijk pareert ze die. Hij deed het in de bladen, zij bij Jensen. Doen niet voor elkaar onder.
* Ze had de rol moeten aannemen van 50+, met rokjes over de knie, steunkousen en de dildo naar de kringloopwinkel.
* Ze had de rol aan moeten nemen van asexuele oma die achter de geraniums zit.
* Ordinair, ho-erig, sletterig etc.

Blijkbaar kan de maatschappij er slecht tegen dat iemand van 60 zich op een sensuele manier presenteert en volop in het leven staat.
Dit is de beste actie voor emancipatie sinds de verbranding van bh's in de jaren '70.
OPvallend dat de grootste verontwaardiging uit de "jonge" generatie komt.
Blijkbaar is ergens in de afgelopen jaren de vrije, niet preutse sexuele geest van Nederland ingeruild voor de Amerikaanse preutse hypocrisie.
Waar was iedereen met de grote mond in de afgelopen 20 jaar met al die andere reportages?
Met al die andere BN'rs die ook hun foto's kwamen promoten in de praatprogramma's?
Maar nee, nu het iemand betreft waar we leeftijdsgewijs een ander rollenpatroon bij verwachten gaan we los.

Ze heeft een gigantische discussie losgemaakt wat betreft vrouwen en ze breekt een lans voor het ouderwetse gedachtengoed dat je na je 50ste uitgerangeerd bent.
"Een wijf met ballen " zei Paul de Leeuw, en ik ben het met hem eens.
Dat verknipte beeld over hoe een vrouw in elkaar dient te steken hoort op de mesthoop.
Een vrouw is een VROUW, en zij heeft het helemaal.

Natuurlijk kan het zijn dat foto's in de Playboy niet je ding zijn, of dat een Pamela Anderson of PP niet je ding zijn, maar het is hun recht om te doen waar ze zin in hebben. En zolang ze jou daar niet mee lastig vallen.....so what?

Er is niks mis met 60 zijn, sexy zijn en genieten van je lichaam.
You go girl!

Ze kon nog weleens het verkooprecord van de Playboy verbreken. ( Volgens mij heeft Viola Holt die op haar naam staan..:) )

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 13:09

Jaci: jij vat het uitstekend samen!

Veseosunce

Je hebt het mooi verwoord Jacimatho. +:)+

Tallie1979

Miska schreef:
Citaat:

Dit is in wezen ook een mening, niet de meest tactvolle misschien en daar heeft de desbetreffende persoon dr excuses voor aangeboden.

Ik heb geen excuses gezien? :?

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 13:10

Miska schreef:
Fiffill schreef:
Miska, je bent echt niet de enige die vervelende ervaringen heeft op het gebied van seksualiteit en naaktheid, maar ook ik ben het er mee eens dat je mening en de reden ervoor ons nu wel duidelijk is geworden. Je hoeft je niet steeds achter die reden te verschuilen en je mening opdringen gaat niet werken, want anderen denken er anders over dan jij en dat gaat heus niet veranderen als je twintig keer hetzelfde vertelt.

Hier wil ik nog even op in gaan...
Ik verschuil me nergens achter het is voor sommigen die het nog niet hebben meegekregen ter verduidelijk en daardoor verklaarbaar waarom en hoe ik reageer.

Dit begint nu toch wel op een grenzeloze overschatting van je eigen belangrijkheid te lijken. Degenen die het topic volgen, maar ook de nieuwelingen hoeven niet keer op keer iets uitgelegd te krijgen. Je hebt kennelijk niet alleen geen respect voor de hier besproken PP, maar evenmin voor de medeschrijvers in dit topic. We weten nu wel hoe je erover denkt, honderd keer hetzelfde reuteltje afdraaien is op een gegeven moment wel genoeg - zo interessant is het nu ook weer niet. Jij je mening ( en je hebt alle vrijheid gehad die te uiten), ik een mening, alle anderen een mening. Genoeg is genoeg.

Citaat:
Wat ontzettend smakeloos en ordinair om zo iemand aan te vallen. Lekker makkelijk, anoniem van achter je PC.

Ach.. zo hoeft het inderdaad niet maar laten we wel wezen: Miska doet precies hetzelfde en is héél wat grover in de mond over een persoon die zich hier op dit forum niet is om zich te verdedigen. En in dat licht bezien is ook haar commentaar op PP die "achteraf" wat onaardige dingen over TM zegt dan toch wel merkwaardig.
En zoals Miska het kennelijk op prijs stelt dat een bokker die even uit de bocht vliegt haar excuses heeft aangeboden, zou ik het wel stijlvol vinden als Miska op haar beurt aantijgingen als "prutsmuts" zou willen terugnemen. Eén ding is zeker: of je het nu wel of niet eens bent met de acties van PP/TM, er valt nog wat te leren van de wijze waarop La Paay in het tv programma heeft gereageerd.

Pepper3

@ jacimatho daar ga ik helemaal in mee

Abeltje77

Miska schreef:
Citaat:

Jeetje... *kijkt toch wel een beetje verbaasd naar het scherm* jij lijkt echt een beetje een bord voor je hoofd te hebben.

Je hebt meningen en je hebt beledigingen. En gzd zijn dat twee verschillende dingen.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 13:11

Tallie1979 schreef:
Ik heb geen excuses gezien? :?

Die is er wel! :j

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 13:12

Een belediging is gebaseerd op een mening.

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 13:12

Jannepauli schreef:
Citaat:

Ach.. zo hoeft het inderdaad niet maar laten we wel wezen: Miska doet precies hetzelfde en is héél wat grover in de mond over een persoon die zich hier op dit forum niet is om zich te verdedigen. En in dat licht bezien is ook haar commentaar op PP die "achteraf" wat onaardige dingen over TM zegt dan toch wel merkwaardig.
En zoals Miska het kennelijk op prijs stelt dat een bokker die even uit de bocht vliegt haar excuses heeft aangeboden, zou ik het wel stijlvol vinden als Miska op haar beurt aantijgingen als "prutsmuts" zou willen terugnemen. Eén ding is zeker: of je het nu wel of niet eens bent met de acties van PP/TM, er valt nog wat te leren van de wijze waarop La Paay in het tv programma heeft gereageerd.

Daar kunnen vele mensen nog van leren inderdaad!

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 13:14

Zeker in dat moment wel, maar achteraf niet!