Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fiffill schreef:Maar haar reactie achteraf achter de schermen zegt genoeg. Lachen wil nog niet zeggen dat ze het leuk vond...Nee, woorden kunnen echt wel hard aankomen.
Miska schreef:Fiffill schreef:Maar haar reactie achteraf achter de schermen zegt genoeg. Lachen wil nog niet zeggen dat ze het leuk vond...Nee, woorden kunnen echt wel hard aankomen.
Dat klopt.
Alleen kan je er voor kiezen om je het niet te laten raken, toch?
Ik zou ook denken als iemand het tegen mij zei, wat een verstand en verder is het mij wel gezegend, tenzij degene me blijft belagen met onzin, dan trek ik mijn scheur wel wat wijder open.
Abeltje77 schreef:Aladinnetje schreef:hahahaha oke sorry hoor, maar als ik jouw foto´s zie in je profiel ben jij niet echt moeders mooiste en een beetje dik en had je mogen willen dat je eruit had gezien als patricia paay! volgens mij ben jij gewoon een beetje jaloers!![]()
![]()
![]()
SO!
Dit is by far de meest onbeschofte en directe persoonlijke aanval op iemand die ik ooit hier op bokt gezien heb. Jij durft!
Abeltje77 schreef:Miska schreef:
Dat klopt.
Alleen kan je er voor kiezen om je het niet te laten raken, toch?
Ik zou ook denken als iemand het tegen mij zei, wat een verstand en verder is het mij wel gezegend, tenzij degene me blijft belagen met onzin, dan trek ik mijn scheur wel wat wijder open.
Dat zou lekker makkelijk zijn als dat zou kunnen. Geen gekwetste mensen meer op deze wereld!
Maar helaas.... zo werkt het in het echte leven nu eenmaal niet.
Aladinnetje schreef:Wildgirl schreef:Patricia Paay mooi?
Daar kan ik echt niet bij, die vrouw is zoooooo ordinair.
Dat je uberhaupt in de playboy gaat staan, maar op deze leeftijd met zo'n mediastunt eromheen is gewoonweg patethisch als je het mij vraagt
hahahaha oke sorry hoor, maar als ik jouw foto´s zie in je profiel ben jij niet echt moeders mooiste en een beetje dik en had je mogen willen dat je eruit had gezien als patricia paay! volgens mij ben jij gewoon een beetje jaloers!![]()
![]()
![]()
Citaat:hahahaha oke sorry hoor, maar als ik jouw foto´s zie in je profiel ben jij niet echt moeders mooiste en een beetje dik en had je mogen willen dat je eruit had gezien als patricia paay! volgens mij ben jij gewoon een beetje jaloers!![]()
![]()
![]()
Miska schreef:Citaat:hahahaha oke sorry hoor, maar als ik jouw foto´s zie in je profiel ben jij niet echt moeders mooiste en een beetje dik en had je mogen willen dat je eruit had gezien als patricia paay! volgens mij ben jij gewoon een beetje jaloers!![]()
![]()
![]()
Dit is in wezen ook een mening, niet de meest tactvolle misschien en daar heeft de desbetreffende persoon dr excuses voor aangeboden.
En nu wordt het een persoonlijke vete op een andere 'foute' opmerking?
Miska schreef:Fiffill schreef:Miska, je bent echt niet de enige die vervelende ervaringen heeft op het gebied van seksualiteit en naaktheid, maar ook ik ben het er mee eens dat je mening en de reden ervoor ons nu wel duidelijk is geworden. Je hoeft je niet steeds achter die reden te verschuilen en je mening opdringen gaat niet werken, want anderen denken er anders over dan jij en dat gaat heus niet veranderen als je twintig keer hetzelfde vertelt.
Hier wil ik nog even op in gaan...
Ik verschuil me nergens achter het is voor sommigen die het nog niet hebben meegekregen ter verduidelijk en daardoor verklaarbaar waarom en hoe ik reageer.
Citaat:Wat ontzettend smakeloos en ordinair om zo iemand aan te vallen. Lekker makkelijk, anoniem van achter je PC.
Miska schreef:Citaat:hahahaha oke sorry hoor, maar als ik jouw foto´s zie in je profiel ben jij niet echt moeders mooiste en een beetje dik en had je mogen willen dat je eruit had gezien als patricia paay! volgens mij ben jij gewoon een beetje jaloers!![]()
![]()
![]()
Dit is in wezen ook een mening, niet de meest tactvolle misschien en daar heeft de desbetreffende persoon dr excuses voor aangeboden.
En nu wordt het een persoonlijke vete op een andere 'foute' opmerking?
Jannepauli schreef:Citaat:Wat ontzettend smakeloos en ordinair om zo iemand aan te vallen. Lekker makkelijk, anoniem van achter je PC.
Ach.. zo hoeft het inderdaad niet maar laten we wel wezen: Miska doet precies hetzelfde en is héél wat grover in de mond over een persoon die zich hier op dit forum niet is om zich te verdedigen. En in dat licht bezien is ook haar commentaar op PP die "achteraf" wat onaardige dingen over TM zegt dan toch wel merkwaardig.
En zoals Miska het kennelijk op prijs stelt dat een bokker die even uit de bocht vliegt haar excuses heeft aangeboden, zou ik het wel stijlvol vinden als Miska op haar beurt aantijgingen als "prutsmuts" zou willen terugnemen. Eén ding is zeker: of je het nu wel of niet eens bent met de acties van PP/TM, er valt nog wat te leren van de wijze waarop La Paay in het tv programma heeft gereageerd.